Sarjakuvantekijöiden keskustelut > Piirtäminen, tekstaus, väritys ja skannaus

Sarjakuvantekijä: Kerro murheesi

<< < (2/171) > >>

tertsi:

--- Lainaus käyttäjältä: SinintheCity - 09.02.2008 klo 13:39:08 ---Olisiko näyttää jotain tuosta sivusta?

--- Lainaus päättyy ---
Kotona ei ole A3-skanneria.
Mutta katotaan, josko saisin sen jotenkin skannattua.

Sinänsä ihan mielenkiintoista kuulla kommentteja, mutta ei ne mitään muuta. Piirrän sen sivun kuitenkin uusiksi (toivottavasti paremmin)

Sika:
Itse skannaan nykyään luonnoksen tietokoneelle ja muutan viivat siniseksi, tulostan ja tussaan siniviivojen päälle. Myöhemmin sitten häivytän siniviivat pois tietokoneella.

tertsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Sika - 09.02.2008 klo 15:08:05 ---Itse skannaan nykyään luonnoksen tietokoneelle ja muutan viivat siniseksi, tulostan ja tussaan siniviivojen päälle. Myöhemmin sitten häivytän siniviivat pois tietokoneella.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kuulostaa erittäin hyvältä systeemiltä.
Mulla ei ole printteriä.
Minkälaista paperia käytät tulosteessa? Tulostaako tulostin muutakin kuin kopiopaperia (siis esim. jotain kunnollista piirustuspaperia =sileäpintaista ja/tai paksuhkoa).

EDIT:
Viittaan vielä tuohon ylläolevaan vuodatukseeni.
Yksi syy paskaan jälkeen on se,ettäen olesitten viime heinäkuun piirtänyt mitään tosissani.vain semmoisia suttuja paperinnurkkiin.

Rutiini häviää aika nopeasti,jos sitä ei pidä yllä.

Sika:
Itse en ole mikään paperi hifistelijä, eli aika usein tussaan tavalliselle kopiopaperille, mutta olen myös joskus tulostanut paksummalle paperille jos olen halunnut panostaa enemmän. Uskoisin että tulostin osaa tulostaa melkein mille tahansa paperille, kunhan se on kohtalaisen taipuisaa, onhan nyky tulostimet\monitoimilaitteet tarkoitettu valokuvienkin tulostamiseen.

tertsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Sika - 09.02.2008 klo 16:14:28 ---Itse en ole mikään paperi hifistelijä,

--- Lainaus päättyy ---
En mäkään.
Haluan vain että terä kulkee paperilla suht hyvin ja että tussi ei leviä. Ja paperin pitää kestää kumittamista. Ja eduksi on jos valopöydällä näkyy hyvin läpi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta