Kuulun 19.5.2003 kirjautuneisiin mut ensimmäisen viestini olen kirjoittanut vasta kaksi päivää myöhemmin. Se kuuluu kokonaisuudessaan näin:
Moro moro. Mä oon toi Kaltsu. Tamperelainen sekatyömies. Sarjakuvista tykkään. Mää tänne varmaan jotain enemmänki joskus kirjottelen. Nyt pitää mennä. Töitä nähkääs.
Tämän jälkeen oon yrittäny keskustella mm traktaateista, sarjakuvien tekoon käytettävistä välineistä, supersankarilehtien värityksistä, tietokonepeleistä, puhekielen käyttämisestä sarjakuvissa ja omista suosikkitekijöistäni.
Kovia kansia ja suomalaista kustannustoimintaa oon kritisoinu 18.7.2003 ja kirjottanu viestin loppuun jotain mikä pätee sanomisiini usein tänäkin päivänä:
Tämä viesti on aika äkkinäistä ja jäsentämätöntä purkausta. Toivottavasti ymmärsitte. Voin perustella näkemyksiäni tarkemmin jos jotakuta ihmetyttää jokin sanomani.
Aika pian tän jälkeen oonki taantunu asteelle jossa kommentoin Suomen myydyintä sarjakuvaa ja siitä käynnistettyä triviaa näin ytimekkäin sanakääntein:
aku ankka mai ääs.
Oon mielestäni oppinu käyttäytymään ja ilmasemaan itseäni hiukan paremmin näiden viiden vuoden aikana mut tulee noita limboja lauottua vieläkin. Yrittäkää kestää. Minäkin yritän teitä.
Onnea Kvaak! Olet kuin kanki takapuolessa, välillä kovin tuskallinen mut ilmankaan ei tule toimeen. Eiku...