Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 139360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
No jos se ylittää x euron määrän niin on maksettava lisää ja siihen sitten alv niin saa maksaa lisää.

Työllistävä vaikutus kun jonkun pitää kysellä vastaanottajalta että paljonkos tämä lähetys maksoi ja pitää linkki tullin sivulle.

Jos olisit koskaan mitään tullannut, niin tietäisit että prosessi on automaattinen. Työllistävä vaikutus lähinnä vastaanottajalle. Tuntuu aika turhalta yksittäisten lehtien tapauksessa. Mutta hyvä rahastusautomaatti tuosta postille tuli, tulli oli jotain 1,60€, postin käsittelymaksu 2,90€ (automaattinen ilmoitus omapostiin).
« Viimeksi muokattu: 14.07.2021 klo 20:07:22 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Jos olisit koskaan mitään tullannut, niin tietäisit että prosessi on automaattinen. Työllistävä vaikutus lähinnä vastaanottajalle. Tuntuu aika turhalta yksittäisten lehtien tapauksessa. Mutta hyvä rahastusautomaatti tuosta postille tuli, tulli oli jotain 1,60€, postin käsittelymaksu 2,90€ (automaattinen ilmoitus omapostiin).

Olen tullannut muutaman paketin (kuten Posti-ketjusta käy ilmi) ja työllistää se ainakin sen yhden joka Postissa lähettelee niitä tullausilmoituksia (jollei ole omapostia (ei ole eikä tule)) jos kuljetusfirma on luovuttanut paketin Postin "hellään" huomaan.

Pääkiitos kuuluu uutisten mukaan Kiinan krääsälle eli ns. tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Dennis

• Jäsen
Tuo Postin maksu eniten ärsyttää, sillä ei ole roolia minusta tässä juuri ollenkaan tässäkin tapauksessa kun maksanut tuosta lehdestä jo lähestyskulut niin vieläkin enemmän tuntuu oudolta maksaa tuo käsittelymaksu, vaikuttaa enemmänkin piiloverolta.
Je suis alle kuuden euron pizza!

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Tuo Postin maksu eniten ärsyttää, sillä ei ole roolia minusta tässä juuri ollenkaan tässäkin tapauksessa kun maksanut tuosta lehdestä jo lähestyskulut niin vieläkin enemmän tuntuu oudolta maksaa tuo käsittelymaksu, vaikuttaa enemmänkin piiloverolta.

Piiloverohan se on ja muutama 2,90 per päivä maksaa sen 9 euroa päivässä tienaavan palkan.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Dennis

• Jäsen
The Creeps 2022 Spooktacular tuli haettu tänään postista, sen verran pitää antaa pyyhkeitä että jossain vaiheessa kirjekuorta oli taivuteltu aika rapsakkaasti, vaikka kuoressa on leima ettei saa taivuttaa, en tiedä missä vaiheessa on taivuteltu.

poptique74

• Jäsen
Kotimaan Shokki-lehdistä sen verran kysyttävää, että mulla nyt on sattuneesta syystä julisteita irtonaisina ja ilman parempaa tietoa että minkä numeron välistä mikäkin näistä on alkujaan ollut, niin voisiko joku ystävällinen sielu listata numerot + julisteiden aiheet? Helpottaisi taas elämääni edes hitusen. Kiitos jo etukäteen!  :angel:

TOSA

• Jäsen
Julisteiden listaus löytyy tämän ketjun sivulta 23

poptique74

• Jäsen
Ihmissusi-julkka on numerossa 7/74. 13/74 monsterit toivottaa Erinomaisen viihtyisää joulua, 7/75 on Slemmy, 7/73 tuo mustavalkokuva ja 12/73 sinipohjaisessa julkassa on lyhyt runotarina nimeltä Talo, kuvassa talo, kuutamo, susi, nainen ja Peter Cushingia muistuttava äijänkäppänä.

Noniin, eipä sitä unenpöhnässä kaikkea hoksaa. Kiitokset taas!

Dennis

• Jäsen
Eka Shudder käsissä, taattua Creeps eiku Shudder laatua.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Eka Shudder käsissä, taattua Creeps eiku Shudder laatua.

Oho! Mä en ole edes postilta saanut tullaus-ukaasia vielä! Vai tuliko suoraan (niinkuin järkevää olisi)?

Edit: tännekin tupsahti seuraavana päivänä! Ja ilman tullaushärdelliä! En tiedä tuliko virhe tullissa vai olisivatko tehneet lähetyspäässä sopimuksen että tilittävät jatkossa tilauksista nämä etukäteen kuten monet verkkokaupat. Voisi toivoa että tämä on syy, niin tulisivat jatkossa ilman turhaa tullaussäätöä. Outo juttu on muuten se, että Vampiress Carmilla #5 ei ehtinyt ilmestyä (tai ainakaan tänne ei ole tullut), kun aiemmin lehdet ilmestyivät vuorotellen. Toivottavasti ei ole hukkunut postissa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2021 klo 17:52:42 kirjoittanut Miqz »

poptique74

• Jäsen
Pitäisi varmaan nuo loput puuttuvat Creepsit, Vampirellat ja Shudderit tilata yhdellä kertaa kun ei jaksaisi tuota Postin tullihärdelliä tehdä useita kertoja...  :-\

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Outo juttu on muuten se, että Vampiress Carmilla #5 ei ehtinyt ilmestyä (tai ainakaan tänne ei ole tullut), kun aiemmin lehdet ilmestyivät vuorotellen. Toivottavasti ei ole hukkunut postissa.

Onko kukaan saanut vielä tätä? Juuri viime viikolla tuli meili, että #6 on lähdössä jo painoon..

Dennis

• Jäsen
Shudder 2 tuli eilen tuttujen tulli-posti-sekoilujen jälkeen, taattua laatua, silmiin pisti että nopeasti laskien mainoksia oli 11 sivua! Mut eipä kaiketi tätä julkaistaisi ilman mainosrahoja tai sitten hinta olisi entistä hulppeampi.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Shudder #3 tuli kotiin ilman tullisäätöä viime viikolla ilahduttamaan Koronan keskelle (koko perhe Omikronissa pienin oirein). Tartuin myös pari viikkoa aiemmin tulleeseen Vampiress Carmilla numeroon #7, ja kirjepalstalla ei tällä kertaa ollut omaa räpellystä, mutta toinen lukija antoi mulle maininnan. :angel:

On tämä hauska ja nostalginen juttu, nämä kirjepalstat. <3

poptique74

• Jäsen
Pitäneepä tilata nuo puuttuvat Creepsit kokoelmaan kun tuli ilmoitus että muutama viikko aika ja sittenpä näitä ei julkaisijalta tilatakaan.