Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 131476 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
^Yes!
Carmilla tuli alkuviikosta ja oli todella hieno lukukokemus, tuli aikamatka lapsuuteen ja nuoruuteen kun silloin sai Shokki-lehtiä käsiinsä. Hienoa että nyt on kaksi lehteä joita odottaa innolla  ;D

Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Carmilla julisteen kera täälläkin, kylläpä kelpasi!  :angel:

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Mäkin palasin reissusta ja Creeps fanclub -kirje odotti kotona. Hieno pinssi, jäsenkortti ja printti (ei siis ollut diplomi) oli pakattu Creeps #5 väliin.  >:D

T. Jäsen #10205

Jaaha. Uusin Creeps oli tullut postissa. Nyt alkoi taas uusi tilausjakso, ja paketissa tuli lehden lisäksi tilaamani kansijulisteet edellisistä, mutta myös uusi Fan Club -pakkaus! Olen nyt näköjään tuplajäsen, koska uudessa kortissa on numero #10444. Vähän vaikuttaa siltä, että fanikerho ei ole ollut menestys, koska haalitaan tilauksen uusijoista jäseniä. Luulenkin, että tuo #10000 noissa jäsennumeroiden edessä on ihan vaan imagon vuoksi. Ei tässä muuten kahden ja puolen vuoden aikana olisi noin vähää voinut kasvaa tuo lukumäärä.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2021 klo 18:34:07 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

wilpå

  • Jäsen
  • Viestejä: 185
Mahtaakohan näistä Creepseistä tulla kokoomia?
Mulla löytyy Dark Horsen näistä uudemmista Creepyistä koostamia Paperback albumeita ( neljä Creepyä per alppari) ja lisää samaa matskua tekisi gutaa.
Mutta Nyt kun heräsin tähän Creepsiin pikkuisen jälkijunassa olisi kiva noita hommata, mutta eih..
Pikaisella haulla en löytänyt.

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Mahtaakohan näistä Creepseistä tulla kokoomia?

Onhan siellä saatavilla nämä Annual Spooktacularit vuosilta 2019 & 2020, 2021 on ennakkotilattavissa. Itsellänihän ei näitä kokoelmasta löydy joten hankintoja tehneet voinevat kommentoida vähän tarkemmin sisällöstä.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Jaaha. Uusin Creeps oli tullut postissa. Nyt alkoi taas uusi tilausjakso, ja paketissa tuli lehden lisäksi tilaamani kansijulisteet edellisistä, mutta myös uusi Fan Club -pakkaus! Olen nyt näköjään tuplajäsen, koska uudessa kortissa on numero #10444. Vähän vaikuttaa siltä, että fanikerho ei ole ollut menestys, koska haalitaan tilauksen uusijoista jäseniä. Luulenkin, että tuo #10000 noissa jäsennumeroiden edessä on ihan vaan imagon vuoksi. Ei tässä muuten kahden ja puolen vuoden aikana olisi noin vähää voinut kasvaa tuo lukumäärä.

Jäi jotenkin suutariksi tämä fan-club, mielestäni olisi pitänyt olla jotain tarjottavaa jäsenille vähän samaan tapaan kun oli Mustis-kerholla vai mikä se nyt olikaan?
Je suis alle kuuden euron pizza!

Illodiini

  • Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • Viestejä: 797
  • #MeTammelat
Tiedän ettei tämä ole se oikea paikka kaupitella, mutta olen muutenkin utelias tietämään, kuinka moni täällä ihastelee niitä vanhoja Creepy- ja Eerie-lehtiä? Olen nimittäin jo lähes päätynyt myymään kokoelmani, jotka koostuvat Creepy Archives 1-22 ja Eerien vastaavat 1-20. Olen lukenut useimmat kerran tai kaksi, joten ihan ok kuntoisia ovat. On minulla nuo Vampirellatkin 1-12, mutta niistä en ihan vielä ehkä luovu.
Kun aikanaan ostelin niitä tuli vastaan ylläreitä, pääosin iloisia. Ja pari pettymystä, jotka johtuivat kovista odotuksistani. Mutta positiivisen puolelle kääntyi vahvasti. Sanotaan että en luopuisi niistä millään jos ei tilat ja pienehkö eläke vaatisi valintojen tekemistä.
Jos tuntee paineita omistaa nämä kirjakokoelmat, niin yksäriä vaan. En myy kirsikan poimijoille, ainoastaan kokoelmina.
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Toni

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 726
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
Tiedän ettei tämä ole se oikea paikka kaupitella, mutta olen muutenkin utelias tietämään, kuinka moni täällä ihastelee niitä vanhoja Creepy- ja Eerie-lehtiä? Olen nimittäin jo lähes päätynyt myymään kokoelmani, jotka koostuvat Creepy Archives 1-22 ja Eerien vastaavat 1-20. Olen lukenut useimmat kerran tai kaksi, joten ihan ok kuntoisia ovat. On minulla nuo Vampirellatkin 1-12, mutta niistä en ihan vielä ehkä luovu.
Kun aikanaan ostelin niitä tuli vastaan ylläreitä, pääosin iloisia. Ja pari pettymystä, jotka johtuivat kovista odotuksistani. Mutta positiivisen puolelle kääntyi vahvasti. Sanotaan että en luopuisi niistä millään jos ei tilat ja pienehkö eläke vaatisi valintojen tekemistä.
Jos tuntee paineita omistaa nämä kirjakokoelmat, niin yksäriä vaan. En myy kirsikan poimijoille, ainoastaan kokoelmina.

Minä ainakin tunnustaudun Creepy/Vampirella/Eerie-faniksi! Aina jaksaa yllättää, kun noihin tarttuu, että miten hiton taitavaa jälkeä lehtien piirtäjät jaksoivat puristaa ulos itsestään. Parhaimmillaan ajattomia klassikoita ja komeaa mustavalkografiikan juhlaa!

Valitettavasti kokonaisia sarjoja en kuitenkaan osta, kun varsinkin Creepyistä ja Vampirelloista löytyy jo puolet tai ylikin. Pitäspä taas alkaa metsästelemään puuttuvia – pyytävät vain maailmalla ihan liian kovia hintoja (ainakin jos postikulut ja tullit otetaan myös huomioon) noista loppuunmyydyistä (eli lähes kaikista).

Olen siis antanut onneni ajaa ohitseni, kun ryhdyin ostelemaan näitä ihan liian myöhään. Äääähhhh!

PS. Kaiken järjen mukaan nämä revitään käsistäsi, sillä ei tällaisia tilaisuuksia hankkia kasapäin laatusarjakuvaa liian usein tule vastaan.
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Illodiini

  • Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • Viestejä: 797
  • #MeTammelat
Minä ainakin tunnustaudun Creepy/Vampirella/Eerie-faniksi! Aina jaksaa yllättää, kun noihin tarttuu, että miten hiton taitavaa jälkeä lehtien piirtäjät jaksoivat puristaa ulos itsestään. Parhaimmillaan ajattomia klassikoita ja komeaa mustavalkografiikan juhlaa!

Valitettavasti kokonaisia sarjoja en kuitenkaan osta, kun varsinkin Creepyistä ja Vampirelloista löytyy jo puolet tai ylikin. Pitäspä taas alkaa metsästelemään puuttuvia – pyytävät vain maailmalla ihan liian kovia hintoja (ainakin jos postikulut ja tullit otetaan myös huomioon) noista loppuunmyydyistä (eli lähes kaikista).

Olen siis antanut onneni ajaa ohitseni, kun ryhdyin ostelemaan näitä ihan liian myöhään. Äääähhhh!

PS. Kaiken järjen mukaan nämä revitään käsistäsi, sillä ei tällaisia tilaisuuksia hankkia kasapäin laatusarjakuvaa liian usein tule vastaan.
Kävin pitkästä aikaa katsastelemassa miten noita Archiveja on saatavana, ja ne ovat todellakin hinnoissaan, jos niitä ylipäätään saa. Siitä on vuosia kun viimeksi niitä tilailin ja pian sen jälkeen lopetin myös a.o. kirjojen saatavuuden tsekkailun. Ehkäpä jossain vaihtoehtotodellisuudessa saisin niistä voittoakin, mutta taidan aika lailla tyytyä omiini.
Niitä sitten ilmestyi vielä jokunen sen jälkeen kun lopetin keräilyn. mutta esimerkiksi Corben jo lopetti ja tuntui siltä että Warrenin kikat nostaa myyntiä ja laskea kustannuksia alkoivat olla jo hieman epätoivoisia. Mutta ainakin viimeiset hankintani olivat vielä timanttia. Mutta osin lopetin homman, kun eri foorumeilla kommentoitiin tason pian alkavan laskea.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2021 klo 21:52:48 kirjoittanut Illodiini »
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Laitetaan nyt tänne oikean topicin allekin tämä:

"IMPORTANT ALERT!!! This Fall, 2021, the name of "The Creeps" magazine will be changing to "Shudder" magazine.

Warrant Publishing Company and New Comic Company (the “Parties”) have both determined that to avoid the potential costs and time involved in litigating a court case, it is in the mutual interest of both parties to finalize a private, amicable settlement, which has been negotiated by the attorneys representing both Parties and executed. The Parties agreed to a non-disclosure clause in this agreement, and in accordance with the same we are limited in what we can disclose with respect to the settlement. However, we are discontinuing use of "The Creeps." The content of the magazine formerlypublished as “The Creeps” will continue to be published uninterrupted under the name "Shudder" magazine starting in Fall, 2021. The final issue of "The Creeps" magazine will be issue #32. The story contents of "Shudder" will be a continuation of the content in "The Creeps," but the numbering of "Shudder" magazine will re-set at issue #1. Subscribers to "The Creeps" will continue receiving their copies of "Shudder" every two months, without interruption.

Thank you for your attention. With the resolutions of this case, we are excited about entering a new phase of business here Warrant Publishing Company. We look forward to continuing to bring you the World's #1 illustrated horror magazine for many years to come.

www.ShudderMagazine.com"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Aika omituista että mä en ole saanut tuota meiliä. Vampiress Carmillan 4. Numero taas oli lähetetty väärään osoitteeseen, vaikka olen osoitteenmuutoksesta ilmoittanut pariin otteeeseen ja reklamoinutkin kerran.  ??? >:D  :-\
« Viimeksi muokattu: 19.06.2021 klo 11:26:02 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Eilen tuli OmaPostiin viesti että pitää tullata Creeps-sarjakuva, liittyy tähän EU:n "uudistukseen", tullasin, mutta naurettavaa byrokratiaa selvitellä jonkun lehden ALVia, mutta sitähän tämä nyky-EU on, pelkkää byrokratian juhlaa.  Lisäksi piti maksaa postille 2,90 jotain käsittelymaksua!
Je suis alle kuuden euron pizza!

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Eilen tuli OmaPostiin viesti että pitää tullata Creeps-sarjakuva, liittyy tähän EU:n "uudistukseen", tullasin, mutta naurettavaa byrokratiaa selvitellä jonkun lehden ALVia, mutta sitähän tämä nyky-EU on, pelkkää byrokratian juhlaa.  Lisäksi piti maksaa postille 2,90 jotain käsittelymaksua!

Niinhän se on, paketin hintaan tulee helposti kymppejä lisää jos on vähän enemmän tavaraa paketissa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Niin nyt on muistettava ettei kyse ole paketista vaan yhdestä lehdestä, kaiken lisäksi joudun hakemaan sen postista.
Je suis alle kuuden euron pizza!

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Niin nyt on muistettava ettei kyse ole paketista vaan yhdestä lehdestä, kaiken lisäksi joudun hakemaan sen postista.

No jos se ylittää x euron määrän niin on maksettava lisää ja siihen sitten alv niin saa maksaa lisää.

Työllistävä vaikutus kun jonkun pitää kysellä vastaanottajalta että paljonkos tämä lähetys maksoi ja pitää linkki tullin sivulle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.