Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-lehdet Creepy, Eerie, Vampirella + Creeps ja Carmilla  (Luettu 122804 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

• Jäsen
Vs: Shokki ja Warren-lehdet Creepy, Eerie, Vampirella
« Vastaus #480 : 30.11.2020 klo 15:50:28 »
Uusin Creeps (28) saapui viime viikolla. Nyt pitää odottaa tuota Carmilla-lehteä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #481 : 02.12.2020 klo 14:20:18 »
Uusin Creeps (28) saapui viime viikolla. Nyt pitää odottaa tuota Carmilla-lehteä.

Carmillaa odotetaan kans saapuvaksi, voisikin tällävälin täydentää nuo puuttuvat Creepsit kerralla haltuun. Olikos niissä Spooktaculareissa nyt mitään erikoista vai uusintoja? Mietin ovatko tarpeellisia hyllyyn (toisaalta kokoelman pitäminen täydellisenä tämän vaatisi).

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Avustava toimittaja
  • *
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #482 : 02.12.2020 klo 20:23:27 »
Carmillaa odotetaan kans saapuvaksi, voisikin tällävälin täydentää nuo puuttuvat Creepsit kerralla haltuun. Olikos niissä Spooktaculareissa nyt mitään erikoista vai uusintoja? Mietin ovatko tarpeellisia hyllyyn (toisaalta kokoelman pitäminen täydellisenä tämän vaatisi).

Pakko ostaa täydellisyyden nimissä vaikka ovatkin pelkkää uusintaa. 28:ia vielä odotellessa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Avustava toimittaja
  • *
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #483 : 03.12.2020 klo 17:04:48 »
Pakko ostaa täydellisyyden nimissä vaikka ovatkin pelkkää uusintaa. 28:ia vielä odotellessa.

Ja 28 saapunut. Vanha kiero julkaisi taas mun kirjeen, rajusti lyhennettynä tosin.  ;D Carmillaa odotellessa. >:D

Dennis

• Jäsen
^Kohta on kaikki vanhat mestarit poissa  :( RIP

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Avustava toimittaja
  • *
  • Riipivä jännityspommi!
Tänään tuli postissa Vamps #1. Täytyy kyllä sanoa että näin innoissani en ole ollut pitkään aikaan, lehti huokuu samaa Creepy ja Vampirella henkeä mitä ”silloin joskus” ekan kerran Shokkeja ja Vampirelloja käsiin saadessani.

Hassua taas oli se, että Warrenilla on kaksi eri osoitetietokantaa. Uusin Creeps tuli jo ”oikeahkoon” osoitteeseen, mutta tämä oli osoitettu vanhaan. Ja eikun meiliä KOLMANNEN kerran asiasta.

Mutta nyt lehden pariin!  >:D
« Viimeksi muokattu: 21.12.2020 klo 17:34:30 kirjoittanut Miqz »

Dennis

• Jäsen
^Yes!
Carmilla tuli alkuviikosta ja oli todella hieno lukukokemus, tuli aikamatka lapsuuteen ja nuoruuteen kun silloin sai Shokki-lehtiä käsiinsä. Hienoa että nyt on kaksi lehteä joita odottaa innolla  ;D

poptique74

• Jäsen
Carmilla julisteen kera täälläkin, kylläpä kelpasi!  :angel: