Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 131476 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Uusin Creeps (25) tipahti eilen postista ja kelpo kamaa taas kerran. Seuraavassa lehdessä onkin Frazettan kansitaidetta.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Nyt kesällä on ollut enemmän aikaa vähentää lukupinoa, ja pääsin viimeinkin Creepsien kimppuun. Lukiessani numeroita 21-24 en voinut olla panematta merkille tarinoiden tason yleistä laskua. Tuntuu että viimeisimmissä numeroissa on vain 1-2 hyvää tarinaa, ja loput ovat keskinkertaisia tai jopa todella surkeita. Taide toimii pääasiassa, vaikka muutama kehnosti kuvitettu tarinakin on tullut vastaan. En tiedä ovatko muut panneet merkille tätä tason alenemista, voisiko johtua tiivistyneestä julkaisutahdista? Ja samaan aikaan ovat tehneet tarinoita myös Carmillan sisarlehteen jonka ensimmäinen numero ilmestyy loppuvuodesta. Vähän huolettaa, kun kyseessä on ollut todella laadukas julkaisu toistaiseksi. Asiaa ei helpottane tuotteliaan ja yleensä tasalaatuisen käsikirjoittajan Nicola Cutin menehtyminen alkuvuodesta. Toivottavasti notkahdus on väliaikainen, ja vielä lukematta olevat 25-26 palauttavat tason ennalleen!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
^Näin se on, on tarinat vähän heikentyneet. Liekö syynä sitten julkaisutahti tai tuleva uusi julkaisu, mene ja tiedä.

Silti lehti on parasta tällä hetkellä. Jenkkien sarjistekijöissä on paljon taitavia tekijöitä, en tiedä ovatko nämä sidottu suurempiin firmoihin? Esim. uusi-Vampirellan tekijöissä on paljon hyviä tekijöitä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Kansikuva tulevasta uutuudesta eli Vampiress Carmilla-lehdestä:

http://www.vampiresscarmilla.com/orders.html
Je suis alle kuuden euron pizza!

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Kansikuva tulevasta uutuudesta eli Vampiress Carmilla-lehdestä:

http://www.vampiresscarmilla.com/orders.html

Aika kopio Vampirellasta mitä nyt siivet ovat pienemmät (toki Vn siivet tuntuvat muuttuvan sen mukaan kuka on piirtäjänä).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Olisko tribuutti kuitenkin oikeampi termi kuin kopio?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 277
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Selkee Vampirella-tribuuttihan tuo on.

Mutta jätän vielä tämän kuvan vaan tähän.

Timo

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Nyt on taas muutama Creeps jäänyt väliin kun kokemukseni perusteella jenkeistä on saanut odotella lähetyksiä, koosta riippuen, 2-4 kuukautta - viimeisin LP roikkui matkalla melkein 6kk.  ::)

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Uusin Creeps (28) saapui viime viikolla. Nyt pitää odottaa tuota Carmilla-lehteä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Uusin Creeps (28) saapui viime viikolla. Nyt pitää odottaa tuota Carmilla-lehteä.

Carmillaa odotetaan kans saapuvaksi, voisikin tällävälin täydentää nuo puuttuvat Creepsit kerralla haltuun. Olikos niissä Spooktaculareissa nyt mitään erikoista vai uusintoja? Mietin ovatko tarpeellisia hyllyyn (toisaalta kokoelman pitäminen täydellisenä tämän vaatisi).

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Carmillaa odotetaan kans saapuvaksi, voisikin tällävälin täydentää nuo puuttuvat Creepsit kerralla haltuun. Olikos niissä Spooktaculareissa nyt mitään erikoista vai uusintoja? Mietin ovatko tarpeellisia hyllyyn (toisaalta kokoelman pitäminen täydellisenä tämän vaatisi).

Pakko ostaa täydellisyyden nimissä vaikka ovatkin pelkkää uusintaa. 28:ia vielä odotellessa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Pakko ostaa täydellisyyden nimissä vaikka ovatkin pelkkää uusintaa. 28:ia vielä odotellessa.

Ja 28 saapunut. Vanha kiero julkaisi taas mun kirjeen, rajusti lyhennettynä tosin.  ;D Carmillaa odotellessa. >:D
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"


Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
^Kohta on kaikki vanhat mestarit poissa  :( RIP
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Tänään tuli postissa Vamps #1. Täytyy kyllä sanoa että näin innoissani en ole ollut pitkään aikaan, lehti huokuu samaa Creepy ja Vampirella henkeä mitä ”silloin joskus” ekan kerran Shokkeja ja Vampirelloja käsiin saadessani.

Hassua taas oli se, että Warrenilla on kaksi eri osoitetietokantaa. Uusin Creeps tuli jo ”oikeahkoon” osoitteeseen, mutta tämä oli osoitettu vanhaan. Ja eikun meiliä KOLMANNEN kerran asiasta.

Mutta nyt lehden pariin!  >:D
« Viimeksi muokattu: 21.12.2020 klo 17:34:30 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"