Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 131524 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Numero 18 tuli viime viikolla meikäläiselle, kannattaa ottaa yhteyttä julkaisuun.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Ankean maanantain pelastus on Creeps 19 joka tuli postissa tänään.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Ankean maanantain pelastus on Creeps 19 joka tuli postissa tänään.

Postin toiminta yllättää aina. Just kun on totuttu siihen että tiistaisin ei jaeta postia, niin eiköhän maanantain posti jaettu tiistaina. The Creeps oli mukana ja ilokseni huomasin että vanha kiero julkaisi taas mun kirjeen  >:D Valokuvaa ei uskaltanut julkaista jonka laitoin kirjeen mukana. Kirjeestä oli kyllä lisäksi karsittu kritiikki pois  :laugh: Olin laittanu vähän palautetta siitä fan Club lähetyksen pakkauksesta sekä mainosten määrästä lehdessä. Uusimmassa numerossa oli taas 8 sivua mainoksia.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Wanhaa Vampirella-kuvistusta Tarot-korttipakan muodossa (neidillä kun on synttärit) by Dynamite.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
^^Arvelinkin että olit kirjoittanut tuon kirjeen. Mainoksia on paljon, kaksipiippuinen juttu, toisaalta ärsyttää, mutta JOS näin pidetään lehti elossa niin sitten okei, ja ehkä hintakin pysynee kurissa?

^Komiat kortit, Vampirella täyttää 50-vuotta ja Dynamitella on aiheeseen liittyvää kamaa tulossa.
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 267
Numero 18 tuli viime viikolla meikäläiselle, kannattaa ottaa yhteyttä julkaisuun.


^Numero 19 saapui kyllä (tänään), mutta aiemmista numeroista ei mitään hajua. Ja eipä kyllä maileihin oikein vastailla, kolme nyt mennyt aiheen tiimoilta. Hmm.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Kas kas, The Creeps saa sisarlehden. Carmillan lehti alkaa ilmestyä syksyllä 2020:

https://www.facebook.com/1445750802306034/posts/2336934253187680?sfns=mo

Tietoa ei vielä ole muualla kuin tuossa fb-postauksessa. Näyttää siltä, että kyseessä on Vampirella-tribuutti, ja Carmilla tulee toimimaan old creepin tapaan tarinoiden esittelijänä ja lopettajana. Tiedossa on myös Carmillan origin story lehdessä nro 1, joka jää tämän vampyyrineitokaisen ainoaksi tarinaksi.

Hyytävän hieno uutinen!  >:D
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019 klo 16:40:54 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Great, tuskin maltan odottaa!
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Käristyskupolin helpotus tipahti tänään postilaatikkoon eli Creeps 20, kansitaide on Corbenin käsialaa, seuraavan numeron kannen tekee itse Sanjulian.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Tänään saapui Creeps Spooktacular 2020. Hieman matkalla saanut siipeensä muttei mitään vakavaa.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Uusin Creeps 21 saapui tänään piristämään alkusyksyä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 267
Uusin Creeps 21 saapui tänään piristämään alkusyksyä.

^Tuli vaan tässä ääneen mietittyä, että kuinkahan suuret painokset näistä Creepseistä oikein onkaan - en ainakaan hoksaa koskaan moista tietoa nähneeni missään...

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Nyt on tilattavissa Vampiress Carmillan eka numero ja vuosikerta (6nroa):

http://www.vampiresscarmilla.com/orders.html

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 267
Nyt on tilattavissa Vampiress Carmillan eka numero ja vuosikerta (6nroa):

http://www.vampiresscarmilla.com/orders.html



Noniin, pitihän tuo tilata oitis kun mainos tärähti mailiin! Mutta häh, ships 30th November 2020? Kyllä tulee olemaan odottavan aika pitkä...  :P

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Tilaukseen meni, hyvä että saatiin jotain uutta.
Je suis alle kuuden euron pizza!