Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 131471 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Creeps-lehti julkaisee syksyllä jonkin sortin annual-julkaisun, tämäkin on osa klassisten kauhulehtien perintöä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Creeps-lehti julkaisee syksyllä jonkin sortin annual-julkaisun, tämäkin on osa klassisten kauhulehtien perintöä.

Katsoin kanssa, mutta ainakaan vielä ei voinut tilata p-Amerikan ulkopuolelle, ja näytti olevan vaan uusintajulkaisua aiemmista.

Edit: tuli kuitenkin laitettua ennakkotilaus sisään, on nuo sen verran hienoa kamaa nuo Creepsit että pakko olla täydellinen kokoelma. Postikulut oli 8,99$; yhteensä reilu 16€.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2018 klo 21:35:39 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Laiton myös tilauksen vetämään. Haluan minäkin pitää kokoelman täydellisenä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Creeps #14 tupsahti jo viime viikolla postilaatikosta. En silloin ehtinyt selailemaan, mutta nyt muistin, että olin kirjoittanut palstanpitäjälle edellisen numeron jälkeen ja siellähän se kirje taas komeilee  8] ;D :laugh:
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
^Niinpä näkyi  ;) Sain lehden eilen, ja ahmin sen illalla, täytyy toivoa pitkää ikää tälle lehdelle, on mainio julkaisu.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 040
RIP Russ Heath, oli yksi suosikeistani Creepyn taiteilijoista.


poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Nonni, mä jouduin syystä eli toisesta skippaamaan tuoreet numerot, mutta pari päivää sitten tuli numerot #7-15 Creepsistä. JA julisteineen päivineen vaikken edes erikseen pyytänyt. Ai ai! Hienoja ovat!

sihvonen

  • Jäsen
  • Viestejä: 156
Hautasiko Egmont kokonaan Shokin ja muiden kauhukirjojen julkaisemisen? Kolme ensimmäistä kokoelmaa ja Wrightson alppari olivat briljantteja. Vampirella ja pari Corben -julkaisua eivät miellyttäneet niinkään, jotka nekin olivat hyvin tehtyjä kirjoja, mutta piirros tai jutut eivät uponneet.

Näitä kokoelmakirjoja olisi mukava saada lisää. Etusivulla oli osuva kirjoitus Petri Aarniolta. Olisiko maailmantilanteen muututtava vielä ahdistavammaksi, jotta Shokki alkaisi jälleen kiinnostaa laajemmin?

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Hautasiko Egmont kokonaan Shokin ja muiden kauhukirjojen julkaisemisen? Kolme ensimmäistä kokoelmaa ja Wrightson alppari olivat briljantteja. Vampirella ja pari Corben -julkaisua eivät miellyttäneet niinkään, jotka nekin olivat hyvin tehtyjä kirjoja, mutta piirros tai jutut eivät uponneet.

Näitä kokoelmakirjoja olisi mukava saada lisää. Etusivulla oli osuva kirjoitus Petri Aarniolta. Olisiko maailmantilanteen muututtava vielä ahdistavammaksi, jotta Shokki alkaisi jälleen kiinnostaa laajemmin?

Taisi Vampirellan kohtaloksi koitua se, että nuo alkupään Tarinat olivat aika huttua ja laadukkaammat rainat olisivat olleet tulossa vasta paljon myöhemmin.

Ekku

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Epäilen vahvasti että ei taida tulla lisään, Egmontin vuodessa julkaistavien sarjakuvakirjojen määrä laskee koko ajan, hitaasti mutta varmasti.
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Epäilen vahvasti että ei taida tulla lisään, Egmontin vuodessa julkaistavien sarjakuvakirjojen määrä laskee koko ajan, hitaasti mutta varmasti.

Koska taitaa mennä nämä Creepy Archivesit melkolailla "kädestä käteen" julkaisujen suhteen, niin pitänee alkaa sitten haalimaan loput englanninkielisinä laitoksina. Prkl.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Nyt taas tärähtää Amerikan mantereelta! Suosikkilehtemme The Creeps on perustanut fan clubin! 19,95$ hintaan sisältyy upea diplomi, iso rintanappi sekä jäsennumeron sisältävä kortti! Nyt vaan jännittämään, monesko jäsen itse on...  >:D :laugh:

http://www.thecreepsmagazine.com/fanclub.html

Edit: huomasin myös että itse lehti ilmestyy nykyään jo joka toinen kuukausi.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2018 klo 22:02:56 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Nyt taas tärähtää Amerikan mantereelta! Suosikkilehtemme The Creeps on perustanut fan clubin! 19,95$ hintaan sisältyy upea diplomi, iso rintanappi sekä jäsennumeron sisältävä kortti! Nyt vaan jännittämään, monesko jäsen itse on...  >:D :laugh:

http://www.thecreepsmagazine.com/fanclub.html

Edit: huomasin myös että itse lehti ilmestyy nykyään jo joka toinen kuukausi.

Jeps, samaa jännään kun maksoin about samantien kun ilmoitus sähköpostiin saapui.

Ilmestymistiheyden lisääminen on kans hienompi juttu, taitaakin olla ainoa aviisi tällä haavaa mikä on "kestotilauksessa", heh.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Liityin heti jäseneksi, hyvä että lehti menestyy. Paras tilauslehti tällä hetkellä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Liityin heti jäseneksi, hyvä että lehti menestyy. Paras tilauslehti tällä hetkellä.

Kääks, numero 17 jo ennakkotilattavissa!

Pitänee ottaa vuositilaus samantien, niin ei tarvitse jokaisen kanssa erikseen huolehtia. :D

^Pienesti kiinnostaisi tietää, että jos tätä ottaisin Suomeen myyntiin, niin olisiko ostajia vai tilaatteko mieluimmin suoraa tuolta rapakon takaa?