Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 131534 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Tuosta linkistä, maksoin kortilla, käyttävät Paypalia joka on ihan okei. En löytänyt mistään muualta, en edes nettikaupoista esim. tfaw.com:sta. Harmi.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Tuosta linkistä, maksoin kortilla, käyttävät Paypalia joka on ihan okei. En löytänyt mistään muualta, en edes nettikaupoista esim. tfaw.com:sta. Harmi.

Jep, sieltä mäkin otin kun ei lyhyellä googlailulla löytynyt mistään lähempää. Huimat postikulut 8,99$ 4,95$ lehdestä! No, kokonaishinta euroissa kuitenkin kohtuullinen 11,27EUR. Ihmetellä vaan pitää tuota jenkkien alhaista hintatasoa sarjiksissa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Sehän tuossa riipaisi noi postikulut, mutta kokonaisuutena ihan ok-hinta. Harmi ettei saa mistään sarjisnettikaupasta.

Perushinta on kyllä halpa, ihme juttu!
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Dark Horse julkaisee ensi kesänä: "Creepy Presents Alex Toth".

Esittely:

"A brilliant storyteller who wielded a dynamic, minimalist style, Alex Toth is considered a master in the fields of comic book storytelling, animation, and design. With Creepy Presents Alex Toth, all of his vibrant and thrilling stories from Creepy and Eerie are collected in a deluxe, magazine-sized hardcover for the first time ever!

With an introduction by Darwyn Cooke (DC: The New Frontier, Richard Stark's Parker), this collection of timeless tales will thrill, educate, and excite fans of horror, comics, and stellar illustration work. Major collaborations with Archie Goodwin, Doug Moench, Carmine Infantino, and others are included!"

http://www.amazon.com/Creepy-Presents-Alex-Toth/dp/1616556927/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1414501126&sr=1-2&keywords=dark+horse+comics
Je suis alle kuuden euron pizza!

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 267
Sain ekan osan juuri. Oli ihan mainio nostalgiatrippi ja minusta ihan laadukkaita sarjoja tuossa Creepsissä

Kyllä, nopsaan tuli ja oikein makea sisältö!

Mietin tilaavani tuota jälleenmyyntiin, mutta vaikka bulkkihinnasto olisikin ollut kohtuullinen, niin postikulut olivat mykistävät. Tuon päälle vielä tullaus, niin aika korkeaksi tulisi myyntikappaleelle hinta.

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 267
Numero kaksi ilmestyi jokunen viikko takaperin ja hyvää petrausta ensimmäisestä numerosta on tapahtunut. Tästä eteenpäin ilmestymistiheyden pitäisi olla jonnin verran ripeämpi eli kolmosta ja nelosta saadaan piakkoin odotella.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
Egmontilta tulee lokakuussa Vampirella-kirja. "Kauhulehtien kuningattaren alkuperäiset seikkailut yksissä kansissa." 370 sivua.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Egmontilta tulee lokakuussa Vampirella-kirja. "Kauhulehtien kuningattaren alkuperäiset seikkailut yksissä kansissa." 370 sivua.

KULTTUURITEKO!!!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Egmontilta tulee lokakuussa Vampirella-kirja. "Kauhulehtien kuningattaren alkuperäiset seikkailut yksissä kansissa." 370 sivua.

Taitaa olla samanlainen kuin ne Shokki-lehtien isot, kovakantiset kokoomat. Mainiota! Itsellä on eka osa, ja alussa Vampirella ja oheissarjat olivat melkein kuin undergroundia. Messevää menoa!

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Egmontilta tulee lokakuussa Vampirella-kirja. "Kauhulehtien kuningattaren alkuperäiset seikkailut yksissä kansissa." 370 sivua.

Kliffaa hei mutta hinta taitaa olla korkeahko.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Kliffaa hei mutta hinta taitaa olla korkeahko.

Jos nyt et valittaisi jokaisesta uudesta sarjakuvajulkaisusta. Please?

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Jos Petteri sulla on muutakin ennakkotietoa Egmontin julkaisuista niin kerro toki! Hienoa nähdä että Egmont ei täysin lannistu RW:n ylivallan alla. Ja X-Men tosiaan voi pitää nuo kommenttinsa ihan itsellään, on hienoa että sarjakuvaa julkaistaan näinä päivinä! Ja vielä tuollaista! Vielä kun saataisiin Draculat ja Kung Fut kokoomina ulos!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Chemo

  • Jäsen
  • Viestejä: 622
Egmontilta tulee lokakuussa Vampirella-kirja. "Kauhulehtien kuningattaren alkuperäiset seikkailut yksissä kansissa." 370 sivua.

Woo-hoo! Menee hankintaan, maksoi mitä maksoi.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

wilpå

  • Jäsen
  • Viestejä: 185
Mahtavaa!

Onneksi en ehtinyt noita Dynamiten kokoomia alkaa ostamaan. Kulttuuriteko kertakaikkiaan..

luuna

  • Jäsen
  • Viestejä: 160
  • Sarjakuvien keräilyä jo 1980-luvun alkupuolelta
Kertokaapa tietäjät sisältyvätkö Suomessa vuosina 1974-75 ilmestyneet viisi lehteä tuohon kokoelmaan? Noissahan oli 48 sivua eli niistä täyttyisi jo liki 250 sivua. Vai ovatko nämä jotain myöhempää tuotosta?