Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 128729 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

• Jäsen
Shudder 2 tuli eilen tuttujen tulli-posti-sekoilujen jälkeen, taattua laatua, silmiin pisti että nopeasti laskien mainoksia oli 11 sivua! Mut eipä kaiketi tätä julkaistaisi ilman mainosrahoja tai sitten hinta olisi entistä hulppeampi.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Shudder #3 tuli kotiin ilman tullisäätöä viime viikolla ilahduttamaan Koronan keskelle (koko perhe Omikronissa pienin oirein). Tartuin myös pari viikkoa aiemmin tulleeseen Vampiress Carmilla numeroon #7, ja kirjepalstalla ei tällä kertaa ollut omaa räpellystä, mutta toinen lukija antoi mulle maininnan. :angel:

On tämä hauska ja nostalginen juttu, nämä kirjepalstat. <3
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

poptique74

• Jäsen
Pitäneepä tilata nuo puuttuvat Creepsit kokoelmaan kun tuli ilmoitus että muutama viikko aika ja sittenpä näitä ei julkaisijalta tilatakaan.

poptique74

• Jäsen
Pitäneepä tilata nuo puuttuvat Creepsit kokoelmaan kun tuli ilmoitus että muutama viikko aika ja sittenpä näitä ei julkaisijalta tilatakaan.

Hyvin huonosti (eli käytännössä eivät lainkaan) ilmoittele tilausta vastaanotetuksi tai mitään muutakaan. Eipä auttanut kuin pistää disputea PayPaliin. Mieluusti olisin puuttuneet numerot (Creeps) kokoelmaani halunnut, mutta eipä nyt voi muutakaan. Jäi vähän valju loppumaku. Pöh.  >:(

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Sähköpostiin tipahti ei-niin-yllättäen mainos Carmillan fan clubista. Sisältö on identtinen Creepsin lyhytikäiseksi jääneen fanikerhon kanssa, mutta Carmilla-aiheinen.

Pakkohan tuohon oli liittyä. Seuraavaksi ei-niin-yllättäen lienee vuorossa Shudder fan Club.

poptique74

• Jäsen
Sähköpostiin tipahti ei-niin-yllättäen mainos Carmillan fan clubista. Sisältö on identtinen Creepsin lyhytikäiseksi jääneen fanikerhon kanssa, mutta Carmilla-aiheinen.

Pakkohan tuohon oli liittyä. Seuraavaksi ei-niin-yllättäen lienee vuorossa Shudder fan Club.

Tänään saapui sitten loput The Creepsit mitä kokoelmasta puuttui, ehkä tässä uskaltanee sitten Shudderit ja Carmillat tilata jahka taas saa jotain säästeltyä. Luojan lykky nuo tullikulut eivät päätä huimanneet ja sunnuntaina kun maksoi Postin käsittelymaksun, niin lehtilaatikko oli noudettavissa tänään.  8]

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Tänään saapui sitten loput The Creepsit mitä kokoelmasta puuttui, ehkä tässä uskaltanee sitten Shudderit ja Carmillat tilata jahka taas saa jotain säästeltyä. Luojan lykky nuo tullikulut eivät päätä huimanneet ja sunnuntaina kun maksoi Postin käsittelymaksun, niin lehtilaatikko oli noudettavissa tänään.  8]

Vinkiksi jos on kyllästynyt sekä tullihärdelliin että postin runnomiin kirjekuoriin, niin Turun sarjakuvakauppaan tulee molemmat lehdet. Olen tässä jo harkinnut siirtää ”tilauksen” sinne. Tulee itse asiassa edullisemmaksikin.

poptique74

• Jäsen
Vinkiksi jos on kyllästynyt sekä tullihärdelliin että postin runnomiin kirjekuoriin, niin Turun sarjakuvakauppaan tulee molemmat lehdet. Olen tässä jo harkinnut siirtää ”tilauksen” sinne. Tulee itse asiassa edullisemmaksikin.

Kiitos vinkistä!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Kiitos vinkistä!

Olen tässä taas odottanut Carmillan numeroita 8-10 kun puoli vuotta on kulunut 7:n tulosta, niin alkaa vahvistumaan se ajatus että ostan Petteriltä nämä jatkossa.