Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 139370 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

poptique74

• Jäsen
Jäi vähän uusien hankintojen tekeminen kun Creeps muuttui Shudderiksi.

Olikos näitä siellä Turun kaupalla? Tai sitten täytyy laittaa veronpalautukset hyvään tarkoitukseen ja hankkia koko pompsi ilmestyneitä numeroja.

wilpå

• Jäsen
Tilasin Turun sarjiskaupasta juuri nipun Shuddereita (10kpl) Siis kaikki jotka löytyivät. Vähän myöhäisherännäisenä kun on liikkeellä niin aika monta numeroa jäi välistä. Mites nuo Carmillat, onko ne samanlaisia kuin Vampirellat vai samaa matskua kuin Shudderit? Pitänee vissiin tilata himaan tulevat numerot, onnistuuko se turun kaupan kautta? Aikoinaan tilasin Hellboyt etc.. Suoraan kauppaan ja hain sieltä mutta ei tule turun suunnassa piipahdeltua joten se on poissuljettua.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Tilasin Turun sarjiskaupasta juuri nipun Shuddereita (10kpl) Siis kaikki jotka löytyivät. Vähän myöhäisherännäisenä kun on liikkeellä niin aika monta numeroa jäi välistä. Mites nuo Carmillat, onko ne samanlaisia kuin Vampirellat vai samaa matskua kuin Shudderit? Pitänee vissiin tilata himaan tulevat numerot, onnistuuko se turun kaupan kautta? Aikoinaan tilasin Hellboyt etc.. Suoraan kauppaan ja hain sieltä mutta ei tule turun suunnassa piipahdeltua joten se on poissuljettua.

Samat tekijät ja samanlaisia tarinoita on molemmissa. Carmillassa myös aina sivun juttu missä Carmilla pääosassa, silloin tällöin myös Carmillan pidempiä tarinoita, jotka ovat löyhää jatkumoa toisilleen. Kun Carmilla aloitti, tuntui kuin siinä olisi paremmat tarinat kuin silloisessa sisarjulkaisu Creepsissä. Nyt taas on tuntunut että Shudderin juttuihin on panostettu hieman enemmän, tai valkattu parempia tarinoita. Ehkä vielä se ero, että Carmillassa juttujen pääosassa on enemmän naisia, mutta sinällään täysin samanlaisesta kamasta kysymys.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"