Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 131484 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Pitäneepä tilata nuo puuttuvat Creepsit kokoelmaan kun tuli ilmoitus että muutama viikko aika ja sittenpä näitä ei julkaisijalta tilatakaan.

Hyvin huonosti (eli käytännössä eivät lainkaan) ilmoittele tilausta vastaanotetuksi tai mitään muutakaan. Eipä auttanut kuin pistää disputea PayPaliin. Mieluusti olisin puuttuneet numerot (Creeps) kokoelmaani halunnut, mutta eipä nyt voi muutakaan. Jäi vähän valju loppumaku. Pöh.  >:(

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Sähköpostiin tipahti ei-niin-yllättäen mainos Carmillan fan clubista. Sisältö on identtinen Creepsin lyhytikäiseksi jääneen fanikerhon kanssa, mutta Carmilla-aiheinen.

Pakkohan tuohon oli liittyä. Seuraavaksi ei-niin-yllättäen lienee vuorossa Shudder fan Club.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Sähköpostiin tipahti ei-niin-yllättäen mainos Carmillan fan clubista. Sisältö on identtinen Creepsin lyhytikäiseksi jääneen fanikerhon kanssa, mutta Carmilla-aiheinen.

Pakkohan tuohon oli liittyä. Seuraavaksi ei-niin-yllättäen lienee vuorossa Shudder fan Club.

Tänään saapui sitten loput The Creepsit mitä kokoelmasta puuttui, ehkä tässä uskaltanee sitten Shudderit ja Carmillat tilata jahka taas saa jotain säästeltyä. Luojan lykky nuo tullikulut eivät päätä huimanneet ja sunnuntaina kun maksoi Postin käsittelymaksun, niin lehtilaatikko oli noudettavissa tänään.  8]

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Tänään saapui sitten loput The Creepsit mitä kokoelmasta puuttui, ehkä tässä uskaltanee sitten Shudderit ja Carmillat tilata jahka taas saa jotain säästeltyä. Luojan lykky nuo tullikulut eivät päätä huimanneet ja sunnuntaina kun maksoi Postin käsittelymaksun, niin lehtilaatikko oli noudettavissa tänään.  8]

Vinkiksi jos on kyllästynyt sekä tullihärdelliin että postin runnomiin kirjekuoriin, niin Turun sarjakuvakauppaan tulee molemmat lehdet. Olen tässä jo harkinnut siirtää ”tilauksen” sinne. Tulee itse asiassa edullisemmaksikin.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Vinkiksi jos on kyllästynyt sekä tullihärdelliin että postin runnomiin kirjekuoriin, niin Turun sarjakuvakauppaan tulee molemmat lehdet. Olen tässä jo harkinnut siirtää ”tilauksen” sinne. Tulee itse asiassa edullisemmaksikin.

Kiitos vinkistä!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Kiitos vinkistä!

Olen tässä taas odottanut Carmillan numeroita 8-10 kun puoli vuotta on kulunut 7:n tulosta, niin alkaa vahvistumaan se ajatus että ostan Petteriltä nämä jatkossa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Carmillan tilaus on alkanut taas kulkea ja viimeisin numero sekä Annual 2024 tulivat kotiin asti ilman mitään tullisäätöjä, yllättäen.

Tämä uutinen ilahdutti myös, viimeinkin saa puuttuvat hommattua kohtuuhintaan (pehmeäkantisina kylläkin):

https://majorspoilers.com/2022/11/29/creepy-and-eerie-get-new-paperbacks-from-dark-horse-books/
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

TOSA

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
Ensimmäinen pehmeäkantinen Creepy archives saapui. Täytyy sanoa että en ihan odottanut sen olevan todella noin pehmeäkantinen. Aika lötkö kokonaisuus ja herkästi vaurioituvat kannet. Saa kyllä jännityksellä odottaa koko sarjan missä kunnossa ne tulee postissa.

Juuri kun luki Shokin creepy-kokoelmat niin odotti saavansa jotain lähellä sen tasoista käsiinsä. Korkeus ja leveys vähän pienemmät ja myös jonkin verran ohuempi niihin verrattuna. Pieni pettymys mutta eiköhän se tuosta vielä iloksi muutu kun tottuu ja päästään niihin osiin joita ei suomeksi ole julkaistu

Tuli luettua kaikki suomeksi julkaistut Shokit ja moni niistä ensimmäistä kertaa. Itse pidin eniten Bernie Wrightson ja Corben kokoelmista. Varsinaisista lehdistä vuosikerrat 1975 & 1976 parhaimmat. Alkuvuosissa oli ehkä liikaa niitä tarinoita joiden yllätys oli lopussa että joku olikin vampyyri tai ihmissusi. Mahdollisesti voi olla myös siitä kiinni että lukemisessa alkoi pääsemään shokki moodiin syvemmälle loppua kohden ja siksi loput tarinat tuntuivat paremmilta.   
« Viimeksi muokattu: 17.07.2023 klo 17:01:29 kirjoittanut TOSA »

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vieläkö Shudderin ja Carmillan tilaajat ovat joutuneet maksamaan tullille ja postille niitä "tullimaksuja"?
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vieläkö Shudderin ja Carmillan tilaajat ovat joutuneet maksamaan tullille ja postille niitä "tullimaksuja"?

Enää ei ole tarvinnut, ovat tulleet suoraan postilaatikkoon pääasiassa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Enää ei ole tarvinnut, ovat tulleet suoraan postilaatikkoon pääasiassa.

Hyvä juttu, sitten pitää tilata noita kumpaakin. Oli sellanen vuoden paussi ku alkoi ärsyttämään toi systeemi
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Hyvä juttu, sitten pitää tilata noita kumpaakin. Oli sellanen vuoden paussi ku alkoi ärsyttämään toi systeemi

Jees, olikohan viime viikolla kun tuli Shudder, ja tänään oli suoraan postilaatikossa Carmilla. Ihme kyllä lehti oli vielä kuoressa, kun olivat unohtaneet teipata sen yläpäästä kiinni kuten normaalisti!!   :laugh:
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

MarXus

  • Jäsen
  • Viestejä: 108
Humble Bundlessa Eerie Archives 1-27 kun lahjoittaa 16,77 euroa tai enemmän. Sulkeutuu 20 päivän kuluttua.

poptique74

  • Jäsen
  • Viestejä: 265
Humble Bundlessa Eerie Archives 1-27 kun lahjoittaa 16,77 euroa tai enemmän. Sulkeutuu 20 päivän kuluttua.

Eli siis saa jotain pdf-juttuja tavattavaksi? Njääh, ei ole digisarjikset koskaan kiehtoneet.

Kinkt

  • Jäsen
  • Viestejä: 15
Nyt Humble Bundlessa vuorossa Creepy -kokoelmat pdf-versioina. Mukana myös tekijöiden kokoelmia Corben, Toth, Wrightson ja Ditko.