0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Silti tykkään myös tästä Vampirellan alkupään kohelluksesta, joka rentoudessaan ja hölmöydessään muistuttaa u-sarjakuvaa.
Ehdottomasti ostan toisenkin kirjan jos sellainen tulee. Enkä ollenkaan pahastu jos tarinoiden taso tästä nousee. Voi olla että se estää kyllästymästä.
Toivotaan, että kirja myy tarpeeksi, jotta sarja jatkuu. Sen keskihinta neljä kymppiä on paljon rahaa, mutta toisaalta suunnilleen samanhintainen Mahtava Thor –kirja on pienempikokoinen ja ohuempi ja suhteessa Vampia kalliimpi ostos.Jo seuraavassa tällaisessa kokoelmassa päästäisiin ensimmäiseen José Gonzálezin piirtämään tarinaan, jonka alkuperäisjulkaisu oli #12.Jos koko sarjan julkaiseminen tuntuu liian pitkältä taikka kannattamattomalta, yksi ratkaisu olisi julkaista pehmeäkantisina pelkästään Vampirellan omia tarinoita niin kuin Crimson Chroniclesissa tehtiin.
Onko missään kuvia vanhoista Shokkien mukana tulleista julisteista?
Tuo on tietysti "tärkein": http://www.vampilore.co.uk/ephemera/posters.html
Joo, olen varannut sen kun Eetu & co. Saavat ikkunan korjattua ;-)
Kröhöm, Vampirella EI ole niissä viidessä Shokki-lehden julisteessa mukana! Semiciltä sai erikseen tilattua Frankenstein- ja Vampirella -aiheisia julkkia ja taisipa niitä olla jaossa tilaajille ja kilpailujen palkinnoksi. Mulla on lehdissä kiinni nuo viisi julistetta, mutta en niitä aio irrottaa. Jos jollakulla löytyy julkat irtona, niin kuvat saisi. Eräällä tutulla on pari-kolme niistä, ainakin Slemmy ja Ihmissusi. Pidämpä mielessä, kun tyypin näen.
Mulla on toi juliste, siis uusintaversio.Tilasin Adlibrikseltä Jose Gonzalezin Art-kirjan.https://www.adlibris.com/fi/kirja/the-art-of-jose-gonzalez-9781606907436Ihan hyvä ostos, pääosin laadukasta jälkeä. Siinä käsitellään miehen muitakin töitä, elämää ja taustaa.Kirjan kuvituksesta vajaat puolet on Vampirella-aiheisia, mutta Jose oli monipuolinen tekijä joka teki paljon muutakin. Suosittelen!
Just ja sitte on juliste, jossa Talo-niminen juttu/tarina/runo, kuvassa piirrettynä Peter Cushingin näköinen tyyppi, talo, nainen ja susi, Slemmy-hahmoinen juliste (varmaan just tuo Davisin piirtämä) sekä semmoinen jouluaiheinen, missä on joukko monstereita.