0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ihan mukavaa Star Wars meininkiä lehti tarjosi. Ei parasta mahdollista, mutta tarpeeksi viihdyttävää kuitenkin.
Minua häiritsevät reunaehdot eli maailma, jossa tulevaisuus on jo tiedossa ja kaiken pitää sopia aikaisemmin julkaistuihin raameihin. Tulee enemmän fiilis, että itseisarvona on kikkailu ja keksiä, mitä aikaisempien tarinoiden katuojassa voi tapahtua...
Ilmeisesti tämä nähtiin Suomessa jo vuonna 2003 Egmontin spesiaalina
Imperiumi osa 1: Petos, ostettu ja luettu. Jotakin tuttua tuossa tosiaan oli kauttaaltaan ja aivan kuten Brother Loponen tuossa jo sanoikin, niin muutamat yksittäiset kuvat tuntuivat hyvinkin ennen nähdyiltä.Ihan mukavaa Star Wars meininkiä lehti tarjosi. Ei parasta mahdollista, mutta tarpeeksi viihdyttävää kuitenkin. Stormtrooperit ja varsinkin niiden kypärät oli kuvattu vähintäänkin... "persoonallisesti". Sanoisin jopa huonosti. Pannahikkaiden kypärät toivat paikoin mieleen sian, tuon jalon sorkkaeläimen, piirteet. Darth Vaderille oli joissakin kuvissa taiteiltu myös melkoinen nasunaamari. Kiinnostus pysyi kuitenkin niin hyvin yllä, että jatkoa odotan edelleen innolla.
Minä ostin tuon saman lehden jo pari vuotta sitten mutta sillä oli erilaiset kannet... Hmm onko tulossa muita sw kirjoja viellä? ainakin pari näin jossain mainoksessa
Egmontin lehden materiaali on sittenkin peräisin varttuneemmille tarkoitetusta The Clone Wars -lehdestä, josta olin etukäteen ilahtunut netistä näkemieni kansien perusteella. Suomalaisen ja tanskalaisen lehden kansi on aivan muuta.
Egmontin lehden ensimmäinen numero on kaupoissa nyt. Siitä on keskustelua tässä ketjussa.Jostain syystä Dark Horse harvensi lehden ilmestymistahtia. Viidennen numeron ilmestyminen on sijoitettu huhtikuuhun ja kuutosnumppa toukokuuhun. Niiden on tarkoitus ilmestyä suomeksi vasta syksyllä.Readme.fi:n sivuilla Luke-kokooman mainoksessa mainitaan Luken seikkailut ”Dark Empireen asti”. Se vihjaa, että myös kolmas osa ilmestyisi suomeksi. Minä ehkä jättäisin kolmannen osan väliin uusintojen takia, mutta sen näkee sitten.