0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Toisaalta se, että jo nyt epäilet kyseisten sanojen toimivuutta, tarkoittanee sitä että muutaman vuoden päästä yksinkertaisesti inhoat niitä.
PS Huomaan, että sana "vinoviettinen" näyttää aika järkyttävältä mun näppiksestä sekin, vaikka lähipiirin vinoviettiset käyttävät sitä itsestään ja läheisistään suurella hellyydellä.
En tiedä kuvittelenko vain (kun en kaikkia kuvia alpparista ulkoa muista), mutta vanhalla ja uudella matskulla on selkeästi eroa. Niin se vaan on että terä pelastaa.
Sain tänään käsiini uunituoreen kakkosvolan Kade, ja totesin suureksi helpotuksekseni että rasterointi meni tällä kertaa lähes nappiin! Kiitos kaikille asianomaisille.
Onneksi olkoon! Minkälainen työnjako tässä projektissa oli?
Kiitos!Työnjakomme toimii suurinpiirtein seuraavasti:käsis -Johannakuvakäsis, tussaus, rasterointi ja tekstaus (tai siis tekstien laittaminen paikoilleen, enhän minä tekstaa käsin) ja muu säätäminen -Ninakotisivut ja trailerit -Johannan pikkuveli Max
Parasta hommassa on tietysti se kun
Selvä. Olen miettinyt että jos ja kun saan itse pidemmän albumin valmiiksi, niin palkkaisin rasteroijan.. paljonkohas sivun rasteroimiseen menee aikaa / paljonko pitäisi maksaa? Voisin itsekin mutta kun se on niin nuivaa että se ei olisi sitten koskaan valmis..
Kakkososan traileri nyt nähtävissä YouTubessa!
En tiedä onko trailerien tekeminen sarjakuvista vanha idea vai teidän keksintöänne, mutta hiton hyvä idea se on! Ehkä jos saan omaa sarjakuvaani valmiiksi paljon, niin teen itsekin sellaisen. Olen tosin ajatellut jopa flash-animaation tekemistä sarjakuvani pohjalta.
Eihän toki. Saimme idean kun näimme Piko ja Fantasio-traikun netissä. Sen sijaan en usko muiden suomalaisten sarjakuvantekijöiden käyttäneen tätä mainoskanavaa meitä ennen ;-)
29. helmikuuta... Meitsi ainakin oli yli puoli vuotta edellä. Näh näh. (Taisi niitä olla kyllä muitakin )