Kirjoittaja Aihe: Huuto.netin hurjat!  (Luettu 324797 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fauntleroy

  • Jäsen
  • Viestejä: 172
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #60 : 08.10.2008 klo 15:49:52 »
Joku myy Disney-kokoelmaansa huudossa. Hintaa 300€.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=88423937

Samu94

  • Vieras
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #61 : 08.10.2008 klo 16:12:00 »
Tulevatkohan hyllyssä olevat patsaat kaupanpäälle?  ;D

Paljonkohan hintavaraus? Aika edullisella lähtee, jos myy tolla 310 eurolla. Kuitenkin Ihan hyväkuntoista kamaa. Pelkät taskarit maksaisi divarista ostettuna (jos hinta olisi 2€ kpl.)
päälle kolme ja puolisataa. Mutta hintavaraus on varmaankin enemmän...
« Viimeksi muokattu: 08.10.2008 klo 16:24:09 kirjoittanut samppali »

Fauntleroy

  • Jäsen
  • Viestejä: 172
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #62 : 08.10.2008 klo 16:20:25 »
Patsaat ja kupit ovatkin oikein hienoja... ;D

Mielestäni ei ole kyllä mitään järkeä myydä tuollaista pakettia kerralla. Pelkät postikulutkin 18 euroa. Esim. Päivästä päivään -sarjasta voisi saada enemmän erikseen. Onhan tuo nyt ainakin vähintään yli 500 euroa arvoinen.


tmielone

  • Il Dille
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 635
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #63 : 09.10.2008 klo 08:13:37 »
Kostajat-myyjä on vastannut oikaisuuni.

Asiantunteva vastaus olikin:
Lainaus
Nyt et kyllä tiedä mistä puhut! Kannessa lukee että no: 2/1973! Eikä todellakaan lähde kahdella eurolla divarista!

Muistaakseni tuon lehden kohdalla julkaisuvuoden määrittäminen on hankalaa, juuri sen takia, ettei koko lehdessä ole vuosilukua. Onkohan tuolla myyjällä edes tuota lehteä?

Myös kaksi muuta myyjää myyvät lehteä vuodelta -73: AntikvariaattiKorppi ja Llorakh. Molemmat ovat jälleenmyyjiä, joten hämmästyttää, ettei heillä ole tietoa oikeasta julkaisuvuodesta. Heidän lisäksi harhapoluilla julkaisuvuoden suhteen on marlowe. Onneksi sentään SS Libriconin poijjaat ovat perillä oikeasta vuodesta ja hintaluokasta. Libriconin hinnoittelu osoittaa myös kostajat-myyjän toisen väitteen vääräksi.

Ei siinä mitään, jos noissa vuosiluvuissa sattuu virheitä, mutta hämmästelen edelleen sitä, etteivät myyjät viitsi/osaa ottaa selvää epävarmoista asioista. Jos lehdessä ei ole vuosilukua, niin kyllä minä yrittäisin sen jostain kaivaa ennen kuin pistän lehden myyntiin. Etenkin divarin pitäjillä on varmasti hinnastoja, josta voisi heti nähdä, ettei vuonna 1973 tullut edes kyseistä lehteä.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

El Reijo

  • Jäsen
  • Viestejä: 546
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #64 : 09.10.2008 klo 12:37:56 »
Nyt se lähetti paketin ja puuttui enää kolme. Lisäksi tuli yksi jota ei ollut listassa. Mutta sekin kelpaa. Lähetin viestin, mutta enpä enempää jaksa. Annan sopivan palautteen.

Haha...laita sen nimi tohon Joen puhekuplaan  >:D

ernotam

  • Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
  • Viestejä: 355
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #65 : 09.10.2008 klo 17:44:37 »
Ei siinä mitään, jos noissa vuosiluvuissa sattuu virheitä, mutta hämmästelen edelleen sitä, etteivät myyjät viitsi/osaa ottaa selvää epävarmoista asioista. Jos lehdessä ei ole vuosilukua, niin kyllä minä yrittäisin sen jostain kaivaa ennen kuin pistän lehden myyntiin. Etenkin divarin pitäjillä on varmasti hinnastoja, josta voisi heti nähdä, ettei vuonna 1973 tullut edes kyseistä lehteä.

Tulkintavirhe ja tietämättömyyttä vissiin. Kannessa todellakin on vuosiluku 1973. Ei tosin tarkoita suomalaista julkaisuvuotta. Mutta nimittelyllään ('pölvästi') kaveri kyllä osoitti oman tasonsa...

EDIT: Jaa mutta mitäköhän lehteä kaveri oikeastaan on myymässä? Kieltää lehden olevan sama kuin laittamasi linkki (ja tämä mun laittama kuva), mutta toisaalta 'hirmuinen pirullinen Zemo, mystinen...' viittaa taas juuri samaan lehteen...
« Viimeksi muokattu: 09.10.2008 klo 17:49:30 kirjoittanut ernotam »

Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 043
  • <><
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #66 : 09.10.2008 klo 17:52:04 »
Kannessa todellakin on vuosiluku 1973. Ei tosin tarkoita suomalaista julkaisuvuotta.
Mitäs vuotta se sitten tarkoittaa? Kai se on vaan kirjoitusvirhe, koska sisältökään ei ole vuodelta 1973.

Edit: Ai se onkin toi Marvelin copyright-merkintä. Se viitannee siis julkaisuun, josta tän numeron filmit on kuvattu.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #67 : 09.10.2008 klo 21:25:57 »
Eivätkö myyjät katsasta paljonko toiset pyytävät samasta tavarasta?

Eivät kaikki eivätkä kaikki ostajatkaan ja joskus voi käydä niin "hyvin" että toisen myyntiaika on mennyt umpeen kun ostajakandidaatti etsii haluamaansa lehteä jolloin se mahd. hinnakkaampi saa edun.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

hannhell

  • Jäsen
  • Viestejä: 511
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #68 : 10.10.2008 klo 08:21:48 »
Mulle ei suostu lähettämään kuvaa, vaan uhkailee tunnuksen poistolla. Ernolle lupasi, näytä  se sitten meille muillekin.
Kävinpä nyt itsekin kurkkaamassa tätä tapausta. Myyjä on saanut 2 negatiivista palautetta. Jokin sitä on rassannut ennenkin.. Hehheh.

tmielone

  • Il Dille
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 635
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #69 : 10.10.2008 klo 11:56:39 »
Tulkintavirhe ja tietämättömyyttä vissiin. Kannessa todellakin on vuosiluku 1973.

Tuota vuosilukua en ollut aiemmin huomannutkaan. Se kyllä selittää, miksi jotkut ajoittavat lehden kaksi vuotta todellista vanhemmaksi. Itsekin saattaisin tuollaisen virheen tehdä.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

ernotam

  • Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
  • Viestejä: 355
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #70 : 10.10.2008 klo 19:12:26 »
Ernolle lupasi, näytä  se sitten meille muillekin.

Mulla kun ei huuto.netissä ole peukunkuvaa, niin en pysty laittamaan yksäriä 'kaverille'. Sähköpostiosoitteita ei oikein huvita laitella näkyvillekään tuonne kysymyspalstalle, ja uuden tilapäisen perustamisesta olisi liikaa vaivaa hyötyyn nähden :-/  Taidan antaa asian olla, tää jamppari onkin kertonut itsestään jo ihan tarpeeksi. Ties vaikka sais samanlaista postia kuin 'hannhellille' lupas laittaa...

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 277
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #71 : 10.10.2008 klo 19:33:59 »
Mulle ei suostu lähettämään kuvaa, vaan uhkailee tunnuksen poistolla. Ernolle lupasi, näytä  se sitten meille muillekin.

Tuommoiselta myyjältä pitäis poistaa myyntioikeudet. Ihme vastauksia asiallisiin kyvymyksiin. Ei taida olla mitään Huutonet-instanssia jonne voi asiattomuuksista ilmoittaa?

Timo

Samu94

  • Vieras
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #72 : 10.10.2008 klo 19:35:41 »
Vaikuttaa aika erikoiselta tapaukselta. Tuskimpa kukaan ostaa, ainakaan kun lukee kommentit. Ja varsinkin, kun kuvaakaan julkaisusta ei ole näkyvillä.

El Reijo

  • Jäsen
  • Viestejä: 546
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #73 : 10.10.2008 klo 19:59:07 »
No johan heittäytyi hävyttömäksi... >:(

Olen ylläpidon kanssa keskustellut ennenkin ja lähetin tuosta myyjästä toimenpidepyynnön jotta ainakin antavat virallisen varoituksen...pitäköön vaan veitikkansa piilossa ettei kukaan kuole nauruun...

Mitään ei tapahdu ainakaan ennen maanantaita joten mitähän vielä seuraa seuraavallekin kommentoijalle...

hannhell

  • Jäsen
  • Viestejä: 511
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #74 : 10.10.2008 klo 20:27:22 »
Joko näit mitä se lupasi sulle lähettää?

Gootti taas nimittelee minua trokariksi kun sai negaa toimistaan.

Joo, itse asiassa just vasta luin tuon. Huhhuh. Laitoin valitusta ylläpidolle saman tien. Tuolle "herralle" ei näköjään kannata viestitellä yhtään mitään, ei mua ainakaan kiinnosta saada valokuvia idioottien elimistä, no way.  ???
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 klo 20:37:35 kirjoittanut hannhell »