0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Juhuu! Valopöytä kannettiin hetki sitten sisään. Eli ajattelin mainostaa, että olen nykyisin ylpeä valopöydän omistaja Kitoos ja näkemiin 8)
Senkin roisto! Ainakin minä olen aivan valtavan kateellinen!!! Itse en ole saanut laitettua kunnon valopöytää vaan säälittävästi joudun käyttämään semmoista pleksilasia vaan, jonka alle sijoitan spottivalon killuttamaan.
Minkälaista pleksiä käytät? Kirkas vai valkoinen? Itse olen pohtinut jonkinlaisen pöydän rakentamista joskus kaukaisessa tulevaisuudessa. Skanneria olen ajetellut käyttää valopöytänä, mutta kansi aukeaa ikävästi vain 90 asteen kulmaan ja on tiellä. Ja aika pieni se olisi valopöydäksi.
Huono puoli on, että mainittu pleksi on entinen ikkuna eli n. 150 cm pitkä, ja kun sen kanssa käännähtää työpöydän ääressä varomattomasti, vaimon ming-maljakot ja anopin muotokuvat pirahtavat palasiksi lattialle. Ongelmia aiheuttaa myös spotti, johon säännöllisesti poltan jalkani. Naapuritkin tietävät, että meillä ollaan sarjakuvanteossa kun tuskanhuudot kirivät ja näkevät minun juoksevan sukka liekehtien lumihankeen.