Kirjoittaja Aihe: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?  (Luettu 75807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kapteeni Kenguru

  • Groupie
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 505
  • ¿Cuándo se come, aquí?
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #15 : 09.04.2005 klo 13:08:37 »
Kersana mulla oli hieno Mikki Hiiri -muki, mutta se meni vuosien myötä lopulta rikki. Näin sitten samanlaisen viime kesänä kirpputorilla, mutta hinta oli lähempänä kymmentä euroa. Hitto. Ei sitten juoda teetä Mikkimukista, vaan halpahallin tiikerimukista.

Sitten myös tuli mukulana kerättyä lähinnä Disneyhahmojen pieniä muovihahmoja.
Eiköhän sekin kokoelma löytyisi jostakin muovikassista vintiltä, jos oikein etsisi.
Pitäisiköhän vaikka laittaa myyntiin joskus?

Niin ja mun äiteemuori voitti kerran arvonnassa tai jossakin Aku Ankka -urheilukassin. Antoi sen käyttööni ja nyt tällä hetkellä se on täynnä vanhoja videonauhurinraatoja odottamassa että viitsisin joskus katsoa vieläkö niillä tekee mitään.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

Tuukka

  • Vaivainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 813
  • Words of wisdom ->
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #16 : 09.04.2005 klo 13:08:47 »
Omien suosikkisarjojen oheistuotteet ovat kiven alla/helvatan kalliita, joten paljoa ei hyllystä löydy  :-\ Jotain SinCity- keräilykortteja sunmuuta pikkuroipetta. Unelmieni oheistuote myytiin loppuun ennenkuin kerkesin sen kukunorista ostaa  :'( Harmittaa vieläkin...
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #17 : 09.04.2005 klo 13:36:44 »
Ai niin olihan minulla toissavuoden sarjisfestareilta ostettu Jasso-kissa -pinssi, mutta sitten onnistuin hävittämään sen jonnekin Seurasaareen fuksiaisissa rymytessäni :'(

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #18 : 09.04.2005 klo 13:40:55 »
Mulla on hieno 60-luvun Batmanin rintakuvan muotoinen pankki, iso muovinen Batman-auto, pieni Bat-auto, iso muovinen Batman-ukko, pieni imukupista roikkuva Batsy jne. Oli komia Batman-mukikin mutta kissa pudotti sen mielenosoituksellisesti lattialle kun se oli kerran joutunut olemaan koko päivän yksin kotona. (Sittemmin kissa muutti mummolaan, ei tosin tästä syystä.) Niin ja on mulla kaikki muropakettien mukana vähän aikaa sitten saadut JLA-ukot, seitsemänköhän niitä oli.

Blackwing

  • Jäsen
  • Viestejä: 166
  • Kvaak!
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #19 : 09.04.2005 klo 14:25:54 »
Ei kovinkaan paljoa. Hämähäkkimies-lehden mukana tuleet kynä, kumi ja tarrasetti. Sandman-paita, Elfquest kalenteri, murolaatikoista tulleet Batman ja Haukkatyttö kynään ripustettavat jutut ja kauan sitten pääsiäismunista tulleita Smurffit figuureja.

Jos julisteet lasketaan niin niitä on. X-Men lakana ja Avengers on seinälläkin.
Mies hakee työpaikkaa. Haastattelija kysyy:
- Ymmärrättekö hyvin suusanalliset ohjeet ja osaatteko lukea ja kirjoittaa?
- Minä olen filosofian maisteri.
- Siitä nyt viis. Tahdon kuitenkin vielä lisäksi tietää, osaatteko te siis lukea ja kirjoittaa.

PlösöNalle

  • Jäsen
  • Viestejä: 34
  • Paperitikut on kivoja.
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #20 : 09.04.2005 klo 16:45:23 »
Mikki Hiiri muki jossa on minnit ja kaikki muut sellaset.. :> En jaksa luetella.. siitten.. Aku pyjama, Roopen näköispatsas parin setelinipun kera..  :P
Ihminen joka
ei tiedä nimeään.

Matti Karjalainen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 931
  • Friendly Neighborhood Librarian
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #21 : 17.12.2005 klo 16:40:10 »
Murrosiässä taitaa vaihtua pehmolelut tyttöihin. Vanhempana sitten tajuaa, että pehmolelu ja nainen on sama asia. Pehmoleluille toki jätetään tietyt asiat tekemättä. Joo, kyllä se pehmolelu on mukava kaveri. Sitä saapi ihan rauhassa halailla vaikka yöt läppeensä ja se ei kuorsaa.

Nostetaanpa tätäkin ketjua ylemmäs. Kävin eilen hakemassa postista paketin, joka sisälsi Dork Tower -sarjakuvaan perustuvan Gilly the Perky Goth -pehmon. Fantasiapelien kautta näitäkin nykyään saa. Kaipa John Kovalicilla on sen verran faneja näilläkin leveysasteilla?

http://www.warehouse23.com/img/covers/tyvdt6000.jpg
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #22 : 17.12.2005 klo 21:38:13 »
Itsellä on ne pelikortit mitkä tuli Hämiksen mukana ja oli myös se hämähäkki-lelu joka liimautui vaikka ikkunaan kiinni mutta sen annoin veljenlapsille ja sitten on liuta julisteita (lähes kaikki 80-luvulta etiäppäin Marvel-lehdissä julkaistut ja muutama Teriksen mukana tullut).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

devilis6

  • Mr.Devilish
  • Jäsen
  • Viestejä: 600
  • To Live Is To Die...
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #23 : 17.12.2005 klo 22:05:08 »
Viivi ja Wagner pikkarit!
Onx pikkarit väärä sana... no... who cares...

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #24 : 18.12.2005 klo 00:17:00 »
Viivi ja Wagner pikkarit!
Onx pikkarit väärä sana... no... who cares...


Ei jos tarkoitat alushousuja mutta jos tarkoitat jotain muuta niin sitten on.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 047
  • <><
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #25 : 18.12.2005 klo 14:46:26 »
Mulla ei pahemmin oo mitään. Pari Lepakkomies-aiheista pinssiä. Sitten yks kaveri toi Disneylandista (en muista oliko Pariisin vai minkä) kaksi ihan aitoa Disney-kahvimukia. Toinen on sininen ja siinä on kohokuviona Mikki ja toinen on punainen ja siinä on kohokuviona Minni. Sitten on myös noita Arabian Muumimukeja... Siinä ne kai sitten olikin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

MEH

  • Vieras
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #26 : 18.12.2005 klo 19:09:31 »
Aku T-paita, pari Disney lautasta ja mukia/lasia, Mikki pehmolelu, pieni Veli Ponteva muovi figuuri, Aku kynttilä ja muutama taulu joissa yhdessä Mikki, toises Mikki ja Pluto ja kolmannes Hopon Poppoo.

Laura Sivonen

  • Tunteikas siili
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 396
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #27 : 18.12.2005 klo 21:40:47 »
Anime/mangahärpätyksiä löytyy aina julisteista, tarroista ja minifiguureista hiirimattoihin, avaimenperiin ja CD-koteloihin. Disneyhärpätyksiä mm. Nalle Puh -pelikortit, kansio ja postikortit sekä Mc'Donald's Mikki Hiiri... öh.. lelu? T-paita, kokoa XL ja rinnuksilla veteleepi sikeitä Karvinen (ja onpa minulla samaisesta katista pehmolelukin).

Hyödyllisimmät härpäkkeet lienevät.. valkoiset Ressu-pikkuhousut xD (Kyaaah!~)
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #28 : 19.12.2005 klo 11:23:04 »
Minulla OLI tosi magee Jesuit Joe rintamerkki mutta kiinnitys oli heikohko ja se tipahti. Murheen päivä  :'(

Matti Karjalainen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 931
  • Friendly Neighborhood Librarian
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #29 : 19.12.2005 klo 20:47:41 »
Minulla OLI tosi magee Jesuit Joe rintamerkki mutta kiinnitys oli heikohko ja se tipahti. Murheen päivä

Sarjakuva-aiheisia rintamerkkejä löytyy ainakin tuolta:

http://www.kapsi.fi/~lichgate/Pinscave/pinscave%20finnish.htm

Muun muassa Sandmania, Tinttiä, Lassia & Leeviä ja Corto Maltesea on saatavilla.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 klo 09:25:57 kirjoittanut Jokke Eskimo »
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)