Kirjoittaja Aihe: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?  (Luettu 75821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lewis

  • Jäsen
  • Viestejä: 360
Mitä sarjakuviin littyiä oheistuotteita teillä on siis on?

en jaksa luetella, enkä edes muista kaikkia.

Joonas

Ylläpito: Korjasin otsikon. -Veli
« Viimeksi muokattu: 30.06.2006 klo 13:19:43 kirjoittanut Lewis »

Hanna

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 443
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #1 : 08.04.2005 klo 18:08:48 »
mulla on jotain  :D ei muistu mieleen (taas kerran)  :D

No sitten voit vaikka käydä nopeasti tsekkaamassa ;) Vastaisuuden varalta: topikkiin on kivempi vastata, jos topikin aloittaja on alustanut aihetta edes jollakin tavalla.

Itseltä löytyy jokunen t-paita ja Ressu-pyjama, muutama Tenavat-juomalasi sekä pari Tintti-figuuria. Aika vähiin on jäänyt oheiskamojen keräily kun tuota roinaa tuntuu olevan liikaa muutenkin, mutta noita figuureja haluaisin kyllä enemmänkin.
Klik klik --> Sarjisblogini

Kananjalka

  • Jäsen
  • Viestejä: 176
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #2 : 08.04.2005 klo 19:40:13 »
Aku Ankka kolitsi ja muita Aku paitoja, Aku ankka urheilu kassi, Aku ankka lippis, Aku ja 313 säästöpossu, Roope Ankan pienois patsas jonka itse maalasin, Mikki hiiren kynä kotelo, Aku penaali, Aku ja Mikki kello, Wagner paita, Wagner pehmolelu, Aku ja Iines pehmolelu, Tupu pehmolelu, Harald the hirmuinen paita, JÄTTI Mikki pehmolelu, Mikki herätyskello, Roope säästöpossu, , Aku Mikki jne mini muovi mallit, Mikki Hiiren pienois patsas jonka itse maalasin, Mikin pää kello...olikohan tässä kaikki?
Jotkut tavarat olen jo antanut pikkuveljelle. Katsokaas olen jo ylittänyt ton pehmolelu iän, mutta kyllä jotkut pehmolelut vieläkin löhöävät oman sängyn päällä..
« Viimeksi muokattu: 08.04.2005 klo 19:42:16 kirjoittanut Kananjalka »
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

pertti jarla

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 915
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #3 : 08.04.2005 klo 19:54:34 »
Tilsan tarkastaja Wixtröm-kynäteline, rajoitettua numeroitua painosta. Wixtrömin ohut pahvinen piippu katkesi muutossa! Näitä saa myös versiona, jossa piippu on tukusampi.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Tatu Junni

  • Jäsen
  • Viestejä: 231
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #4 : 08.04.2005 klo 20:44:57 »
Oikeastaan ainoa oheissälä, mutta sitten sitäkin hienompi:

http://media.stadia.fi/~0302104/rockhuora/Preacher

(erityisen hieno ominaisuus: selässä olevaa nappia painamalla Jessen silmät hehkuvat "jumalaisen" punaisina).

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #5 : 08.04.2005 klo 21:20:40 »
Arumbaya-fetissi -avaimenperä (Tintti-albumista Särkynyt korva), josta olen erittäin ylpeä. Ostettu Tennispalatsin Kukunorista.

Muuta: ikivanha Karvis-pyyhe (minä ja kaksi serkkuani saatiin samanlaiset joskus vuonna -88 tai -89). Yhtä vanha Ressu-pyyhekin saattaa olla jossain. Viivi & Wagner-kalenteri vuodelle 2004.

Lisäys: Yksi muumimuki. Mukien kuvathan ovat nimenomaan Muumi-sarjakuvasta, joten laskettaneen oheistuotteeksi.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2005 klo 21:25:07 kirjoittanut Grezen »

Marj

  • Vieras
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #6 : 08.04.2005 klo 22:10:25 »
Noin kymmenen vanhana tähän ei olisi ollut vaikea vastata: ressu-muki, parisen sataa tenevat-korttia, pyyhkeitä, vaatteita, kyniä, kumeja, vihkoja, ukkeleita, pehmoleluja jne ja jne. Mihin lienee tuokin "kokoelma" sittemmin kadonnut.

Tällä hetkellä muutama sarjis-aiheinen muki ja ihan hieno Corto Maltese-zippo (valitettavasti rikki).

Kaikkein paras oheistuote ei liity ihan sarjakuviin. Wallace&Gromitin Gromit-koira-pehmolelu. Törkeen makee. Gromit istuu pehmolentsikassa käpälät kiinni puurotykissä. Löytyi halvennusmyynnistä Lontoosta. 

Matti Karjalainen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 932
  • Friendly Neighborhood Librarian
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #7 : 09.04.2005 klo 00:02:37 »
Keittokomeron katosta roikkuvat Hämähäkkimies- ja Vihreä menninkäinen- toimintafiguurit. Elokuvan oheistuotteita ne tosin enemmän ovat, mutta linkki sarjakuviin on selkeä. Pari maallikkokaveria katsoo niitä vähän halveksuen, eivät kuulemma sovi enää kaksiviitosen kämppään. Vieläköhän olisi myöhäistä tilata se Suomen Fab-5 kylään?

Mitäs muuta? Wolverine-, Mary Jane- ja Gwen Stacy- figuurit löytyvät myös, puhumattakaan X-men pinssistä. Marvelia siis lähinnä.
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #8 : 09.04.2005 klo 00:11:53 »
Valitettavasti minulta löytyy pari tyylikästä (10cm ja 20cm) mikkihiirifiguuria. En voi sietää Mikki Hiirtä! Tylsä ja särmätön hahmo! Toisessa on sisällä shampoota...

 8)

Tero Mäntylä

  • Peliohjelmoija?
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 1 074
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #9 : 09.04.2005 klo 00:29:17 »
Akirasta Kaneda Moottoripyörineen. Neon Genesis Evangelionista pari Evaa. Tosin Evangelion on tunnetumpi (ensin tehdystä) animesta mutta itse tutustuin siihen sarjakuvan kautta. Muutama Smurffi muki. Aikoinaan oli Smurffeja enemmänkin. Card Captor Sakurasta Kero pehmolelu ja keräilykorttipeli.

Lainaus
Jotkut tavarat olen jo antanut pikkuveljelle. Katsokaas olen jo ylittänyt ton pehmolelu iän, mutta kyllä jotkut pehmolelut vieläkin löhöävät oman sängyn päällä..

Duh? Voiko pehmolelu iän ylittää??? Kyllä nyt jokaiselta kolmikymppiseltä mieheltä pari pehmolelua pitää löytyä. Kero lisäksi löytyy pehmoleluna Rabbit with Big Pointy Teeth ja joitakin nalleja joita sai Karhun Kilta aikana jostain syystä lahjaksi.

Tuuk42

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 221
  • "En pidä minään"
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #10 : 09.04.2005 klo 01:11:36 »
Kun nyt oikrin rupeaa miettimään niin onhan sitä salakavalasti kertynyt ties mitä sarjakuva-oheisroinaa nurkkiin. Ykkössijalle nostan Turtles-mukin. Joskus natiaisena minulla oli pari Turtles naamaria, muoviset kilpparin kilvet ja siihen kuuluvat sai-tikarit. Joku Mikki Hiiri-kynäteline löytyy nurkasta. Figuureja nyt on tietenkin pari laatikollista, Turtles, Prätkähiiret Marsista, Spiderman etc. etc..
Sitten on uniikki kangaskassi jossa on Suomen MAD aiheinen kuvitus. (Kiitokset Montylle 8) ), sekä tietenkin Suomen MAD lautapeli.

Ja mitäköhän muuta. Ai niin, Kiviset ja soraset kello on roikkunut seinällä ties kuinka monta vuotta. Sarjakuviin pohjautuvia videopelejäkin on vanhalla MegaDrivella muutama, ainakin Turtles Tournament Fighters ja maailman vaikein peli Superman. Muumimukeja on myös muutama, muutakin varmaan on, mutta nyt ei tule heti mieleen.



"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 295
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #11 : 09.04.2005 klo 03:30:01 »
Tää on vähän sama kun "mitä muuta keräät". Sarjakuvamuoviukkeleita on.

Timo

-filppa-

  • Jäsen
  • Viestejä: 34
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #12 : 09.04.2005 klo 08:27:24 »
Jotkut tavarat olen jo antanut pikkuveljelle. Katsokaas olen jo ylittänyt ton pehmolelu iän, mutta kyllä jotkut pehmolelut vieläkin löhöävät oman sängyn päällä..

Sarjakuva-aiheisia pehmoleluja ei kotoa löydy, mutta muita pehmoeläimiä parisen kymmentä. Pehmoeläin ikä on koko ikä. Kop pankin Roope-ankka rahakirstu on säilynyt mukana lapsuudesta asti. Boksereita Karvisella ja Harald hirmuisella varustettuna on muutamana kappaleena. Muuten on jäänyt hieman vähemmälle tuo oheistuotteiden "keräily".

Renki

  • Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Viestejä: 182
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #13 : 09.04.2005 klo 09:14:37 »
Murrosiässä taitaa vaihtua pehmolelut tyttöihin. Vanhempana sitten tajuaa, että pehmolelu ja nainen on sama asia. Pehmoleluille toki jätetään tietyt asiat tekemättä  ;)
Joo, kyllä se pehmolelu on mukava kaveri. Sitä saapi ihan rauhassa halailla vaikka yöt läppeensä ja se ei kuorsaa.

Oheistuotteita ei ole pahemmin kertynyt. Penskana sain pankista Roope Ankka... (Miten muuten on pitääkö oikeaoppisesti tässä tapauksessa kirjoittaa ankka isolla vai pienellä alkukirjaimella. Itse ajattelen jotta se on tässä tapauksessa sukunimi ja kirjoitetaan siksi isolla. Miten on?)
säästöpankin. Sellaisen joka istuu vihaisen näköisenä, keppi kainalossa arkun päällä. Oli muistaakseni hopea tai pronssinvärinen. Juu nou?

Nykyään ei ole sitten mitään muuta oheistuotetta kuin Harald Hirmuisen pikkupärstillä varustetut pitkät alkkarit. Voi moilanen, että niillä housuilla on seikkailtu. Kerrankin olin majatalossa parin tyttären kanssa ja kuinka ollakaan, tarpeeksi kun juopi kaljaa. Niin jossakin välissä alkaa pissattammaan. Minä tietenkin laiskana miehenä yönkorvassa. En sitten jaksanu sen kummemmin ruveta päälle pukemaan. Niinpä minä ja Harald Hirmuiset lähdimme käppäilemään pitkin käytäviä vessaa etsien. Kyllä siinä melko moni vastaantulija katseli hieman pitkään kun käppäilin ees taas ja enempäsä vaikeeta niistä ihmisistä oli saada tietoa esille, perhanan tuppisuut. Mutta löysin mie vessan ja löysin vielä coca-cola automaatista kaljatölkinkin. Tosin motellin pitäjän piti ensin avata se automaatti kun kaljat olivat vasta viimeisenä masiinassa. Ei halunnut, että cokisautomaatista rupeaa tippummaan keskellä päivää kaljatölkkejä, koska olisi varmaan tullut sille kalliiksi, kun kaljaa joutusi myymään cokiksen hintaan  ;D

Mörkö

  • Vieras
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #14 : 09.04.2005 klo 09:43:07 »
Minulla on mikki hiiri hanska ja jotain pehmoleluja ja muuta sälää ...
ps , haluaisin saada marvel hahmoja siis sellaisia pikku ukkoja ;D