0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Toisaalta ei ole ehdotuksista pyydetty pidättäytymäänkään...
Tämä on minusta minimivaatimus etusivulla.
Ulkomuistista ko. heeros tuumasi tekevänsä sen, mutta ei asettuisi kehittämään foorumia yliheiton jälkeen.
Kannattaa nyt kuitenkin hahmottaa, että foorumisofta (SMF) ja julkaisujärjestelmä (WP) eivät ole mitenkään tekemisissä toistensa kanssa.
Etusivun kehittämistä tuumaillessa kannattaa tutustua mitä WP mahdollistaa. Kuitenkin nyt kun meillä on mobiiliystävällinen etusivu niin ei siitä minun mielestäni pidä suunnittelutasolla tehdä vähemmän mobiiliystävällistä.
Jotenkin tuntuu, että Reiman toiveet ovat vuosien takaa. Nykyisin nettisivuilla käydään pääosin kännyköiden kautta, eivätkä nuo ajatukset istu laisinkaan siihen maailmaan.
Tekniikan sijaan suuremmin Kvaakin kiinnostavuuteen vaikuttaa etusivun sisältö,
Kirjoittamisesta annetaan muutenkin kovin vähän palautetta, vaikka sillekin on oma ketjunsa.
Molemmat toimivat kuitenkin Intterwebissä, joten käsittääkseni periaatteessa linkittäminen ei ole mahdotonta.
Kritiikkini siis koskee ainoastaan tätä www-selainpuolta. Jostain syystä käyttökokemus ei visuaalisesti ja linkkien suhteen ollenkaan vastaa tuota mobiilia (vaan on harrastelijamainen sanan negatiivisessa merkityksessä).
Etusivuun liittyvä ideointi pitäisi tehdä nyt julkaisujärjestelmän lähtökohdista ja ehdoilla.Kyse ei ole siitä mikä on lähtökohtaisesti mahdollista (ja kuinka työlästä se sitten olisi), vaan onko se edes järkevää.Olen tätä usein eri tavoin koettanut selvittää, mutta olisiko parempi kuvainnollisesti todeta, ettei kukaan hukkumiselta selviytynytkään vedet keuhkoista yskittyään suuntaa takaisin järveen kokeilemaan, kuinka pitkään pystyy pidättämään henkeä veden alla.Käytännössä vaihtoehdot ovat yksi ja kaikille sama, joka sitten näkyy eri näytöillä hieman eri tavoin tai monta, jotka näkyvät eri tavoin eri näytöillä.
Olen pahoillani, mutta en ymmärrä tuosta oikein mitään.
Tämä on mielestäni parempi lähtökohta kuin kritisoida jonkun toisen tekemää.
Tosin epäilen, ettei Kvaakissa tule koskaan olemaan sellaista etusivua, joka olisi kaikkien mieleen.
Sanalla sanoen välitän.
Pitäiskö muuten koko tämä ketju sulkea, jos kerran kukaan ei enää tee mitään muutoksia?
Minulle nuo RSS-linkit tarjoavat Android-luurilla ja Firefox Focuksella RSS-virtaa aivan kuten työpöydällä ja tavan Firefoxilla.