Kirjoittaja Aihe: Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!  (Luettu 263172 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

totuuden torvi

• Vieras
Mangafiltteri?
« Vastaus #75 : 17.05.2005 klo 14:40:24 »
Olisiko mahdollista saada tuohon tuorempien viestien listaan joku manga-filtteri? Tekisi mieli käydä aina lukemassa juttuja muttei jaksa tsekata muita kuin ne tuoreet ja niistä on 75 prosenttia jotain aivotonta keskustelua mangasta? Lannistaa jo samantien ja lähden surffailemaan sitten muihin osoitteisiin.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2005 klo 15:32:37 kirjoittanut Reima Mäkinen »

Rami Rautkorpi

• Siirtäjä ja vääntäjä
  • Ylläpitäjä
Re: Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!
« Vastaus #76 : 17.05.2005 klo 16:59:27 »
Tuoreimpien viestien katsominen on jokseenkin sama kuin lukisi 10 satunnaisesti valittua viestiä. Tehokasta informaation suodatusta sen ei ole tarkoituskaan olla. Siihen asti, kunnes voimme vain nostaa hiiren pöydältä ja sanoa siihen "Hello computer, näytäpä minulle kaikki minua kiinnostavat viestit", foorumi tarjoaa seuraavanlaiset keinot selata viestitarjontaa:

Etusivulla ne kategoriat, joissa on uusia viestejä, näkyvät keltaisina. Ne alueet, joilla on uusia viestejä, on merkitty keltaisella puhekuplalla. Jokaisen alueen kohdalla on kätevä linkki sen uusimpaan viestiin. Aluenäkymässä kaikki aiheet, joissa on uusia viestejä, on merkitty sinisellä napilla "Uusi". Sitä klikkaamalla pääset aiheen uusimpiin viesteihin -- aiheen nimeä klikkaamalla päädyt aiheen alkuun. Jos uusien aiheiden joukossa on ainoastaan sellaisia aiheita, jotka eivät sinua kiinnosta, voit klikata alueen ylä- tai alareunasta linkkiä "Merkitse luetuiksi", tai etusivulta linkkiä "Merkitse KAIKKI viestit luetuiksi".

Toisaalta voit käyttää etusivulta löytyviä linkkejä "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" ja "Näytä uudet vastaukset viesteihisi". Toisin kuin tuoreimpien viestien listassa, näissä ei näy viestien sisältöä, vaan ainoastaan uusia viestejä sisältävien aiheiden nimet, joten epäkiinnostavat aiheet on suhteellisen helppo hypätä yli, ja silti saada hyvä kokonaiskäsitys siitä, mistä asioista foorumilla on viimeksi keskusteltu.

Nämä tietenkin toimivat vain rekisteröityneille käyttäjille. Jos et vaivaudu rekisteröitymään, on aivan turha edes yrittää inistä, että foorumi ei palvele tarpeitasi.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #77 : 17.05.2005 klo 21:14:48 »
Minulla taas on sellainen ongelma että tuo loistava "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" on jostain syystä lakannut toimimasta. Olenkohan kenties aina kirjautunut? Muistan kyllä vakaasti olleeni ruksaamatta ko. kohtaa mm. tästä syystä. Mutta kenties olen viettänyt liikaa aikaa foorumilla ja minusta on tullut aina kirjautunut jotenkin vaan? Jos on ja jos se on syy miksi "ei löydy edellisen kerran jälkeen kirjoitettuja viestejä", missä voin käydä muuttamassa kirjautumisajan asetusta? Kirjautumalla ulosko? (Sitä en ole vielä kokeillut.)
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #78 : 17.05.2005 klo 21:25:51 »
Mullakin käy noin, ilmeisesti siksi etten mene katsomaan edellisen käynnin jälkeen kirjoitettuja viestejä heti, joten foorumi kuvittelee tämän nykyisen sisäänkirjautumiskerran olevan se ed. kerta. Tai jotain, joku viisaampi vois selittää teknisemmin ja oikeammin. Joka tapauksessa ongelmaan ratkaisu on klikata samalta sivulta valkoista "Kaikki lukemattomat aiheet" -linkkiä. Sieltä ne lukemattomat aiheet ainakin löytyvät. Sillä, onko pistänyt ruksin "ole aina sisäänkirjautunut" -kohtaan ei kai ole vaikutusta tähän asiaan.

Pjr

• Jäsen
  • :)
« Vastaus #79 : 18.05.2005 klo 15:05:59 »
Äänten antaminen linkeille ei toimi.
Vai eikö minulla ole äänioikeutta? :)

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Vastaus #80 : 18.05.2005 klo 15:14:56 »
Äänten antaminen linkeille ei toimi.
Vai eikö minulla ole äänioikeutta? :)

Tarkoitatko linkkihakemiston linkkejä? Kyyllä pitäisi toimia, testasin juuri. Minkä virheilmoituksen se antaa sulle? Vai antaako mitään?

Huomaa, että annetut äänet eivät päivity sinne reaaliajassa linkkihakemistojärjestelmän teknisistä jutuista johtuen vaan aina aina silloin kun uusia linkkejä hyväksytään sinne. Ääneet kyllä tallentuvat.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #81 : 19.05.2005 klo 07:53:04 »
Meitsillä ei keskustelualueen etusivulla enää nykyään näy Kotimaiset sarjakuvat -kupla keltaisena, vaikka siellä on lukemattomia viestejä. Muiden kuplien kanssa en ole huomannut samaa ongelmaa.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #82 : 19.05.2005 klo 13:11:16 »
Meitsillä ei keskustelualueen etusivulla enää nykyään näy Kotimaiset sarjakuvat -kupla keltaisena, vaikka siellä on lukemattomia viestejä.

Tuon kanssa on niin että jos sieltä käy yhden aiheen lukemassa ja jättää muut, ja sitten palaa keskustelujen etusivulle, niin se kupla ei tosiaan ole enää keltainen, vaikka sinne jäi lukemattomia.

Timo

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #83 : 19.05.2005 klo 13:13:29 »
Eihän siellä tarvitse edes avata keskustelua. Riittää kun käy alueella ja palaa takaisin tuolta yläosan linkistä.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #84 : 19.05.2005 klo 14:08:09 »
Ahaa. Jos tuon saa muutettua niin että se palaa keltaisena aina kun alueella on lukemattomia viestejä, ois varmaan kätevää tehdä niin.

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #85 : 19.05.2005 klo 15:47:11 »
Tai sitten ei. Minä en joka kerralla lue kaikkia keskusteluja joka alueelta, mutta minua kiinnostaa saada tieto siitä, että nyt sinne on viime käynnin jälkeen tullut jotain uutta. Kuitenkin yleisesti muistan, olenko lukenut kaikki kiinnostavat joltain alueelta, kun olen siellä käynyt.
Also spracht Blau Tiger.

Jaakko Pehkonen

• Jäsen
  • Kvaak *hik*
« Vastaus #86 : 05.06.2005 klo 21:56:29 »
Jostain syystä koko sivu menee minulla jumiin melko usein kun olen kirjoittamassa viestiä threadiin. Ctrl+alt+delin kautta sammuttelen aina ja aloitan uudestaan. En tiedä johtuuko tämä koneestani, mutta en muista että muiden sivujen kanssa olisi ollut ainakaan näin paljoa ongelmia.
Jahka saan ne pikku skorpionit käsiini, niin koivumäen herra pääsee tanssimaan saksanpolkkaa heidän pieksämäellään!

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #87 : 07.06.2005 klo 10:27:01 »
Mulla oli sama ongelma, kun käytin Exploreria (5.5). Jumahti aina eikä mikään enää auttanut.

q-mies

• Jäsen
  • Muso Shinden Ryu
« Vastaus #88 : 07.06.2005 klo 10:54:37 »
Mulla oli sama ongelma, kun käytin Exploreria (5.5). Jumahti aina eikä mikään enää auttanut.

Bugi jo sinällään että on noinkin vanha IE.. (olet tietoturvariski itsellesi). Mikä käyttis?
t.Q

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #89 : 07.06.2005 klo 12:00:33 »
Mulla on Me. Toimii oikein hyvin, kiitos vaan. Enkä ole exploreria käyttänyt enää pitkään aikaan.