Kirjoittaja Aihe: Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!  (Luettu 262885 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Re:Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!
« Vastaus #60 : 29.02.2004 klo 13:57:39 »
Oiskohan semmoinen mahollista että etusivulla näkyisi kunkin artikkelin/arvostelun/muun jutun alapuolella julkaisuajankohdan lisäksi myös milloin juttua on viimeksi kommentoitu. Toisinaan sielläkin puolella syntyy kiintoisaa keskustelua, kuten nyt esimerkiksi Sarjakuvalehdistön vaiheita -artikkelin osassa 2. On kuitenkin suht työlästä selailla artikkelit päivittäin läpi siinä toivossa, että siellä mahdollisesti olisi jotain uutta luettavaa.

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #61 : 29.02.2004 klo 20:36:30 »
Tai jopa sellainen palikka joka tekee automaattisesti keskustelualueelle uuden osion kun joku haluaa kommentoida artikkelia/uutista/whatever. Näin ollen keskustelualueella olisi oma osionsa - Kommentti tjsp.

Ainakin joillain portaali- ja foorumisofta yhdistelmillä tälläinen on mahdollista.
huuto.net kohteeni

• Jäsen
« Vastaus #62 : 02.03.2004 klo 17:30:46 »
Jaa. Eikös muuten sellanen ois hyvä, että kun haluaa sen keskustelukuvan (tai mikä lieneekään) niin sen voi jotenkin ladata koneelta, eikä siihen tarvis laittaa netti sivuu josta se haetaan. Sillä se homma ei toimi GeoCitiessillä.
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Leo

• Jäsen
« Vastaus #63 : 02.03.2004 klo 17:32:54 »
Jaa. Eikös muuten sellanen ois hyvä, että kun haluaa sen keskustelukuvan (tai mikä lieneekään) niin sen voi jotenkin ladata koneelta, eikä siihen tarvis laittaa netti sivuu josta se haetaan. Sillä se homma ei toimi GeoCitiessillä.
Tätä onkin jo paljon ehdoteltu (katso tästä foorumista aihe "avatarit" tai jotain sinnepäin..). Mutta jos  haluat oman avatarin niin anna mulle osoite niin mä voin laittaa sen tonne sunpointtiin niin voit käyttää...

• Jäsen
« Vastaus #64 : 04.03.2004 klo 16:14:23 »
Jaa? Kyllähän tollanen "avatari" olis hauska. Jos haluut, niin hae se osoitteesta http://www.geocities.com/sarjikset/tekijakuva
« Viimeksi muokattu: 04.03.2004 klo 16:14:37 kirjoittanut Ville Halonen »
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

zeke

• Jäsen
« Vastaus #65 : 14.09.2004 klo 19:41:52 »

Nykyisin pääasiallisesti käyttämäni selain Mozilla Firefox jää jumiin kirjautumisessa ja täytyy tappaa. Muuten toimii. En tiedä mättääkö se vai Kvaak.fi. Navigatorilla pääsee kirjautumaan entiseen tapaan.
-zeke-
"Ei painovoimaa oikeasti ole, vika on Maassa."

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #66 : 14.09.2004 klo 22:01:15 »

Nykyisin pääasiallisesti käyttämäni selain Mozilla Firefox jää jumiin kirjautumisessa ja täytyy tappaa. Muuten toimii. En tiedä mättääkö se vai Kvaak.fi. Navigatorilla pääsee kirjautumaan entiseen tapaan.

Itse käytän myös Firefoxia, mutta minulla ei ole ollut mitään ongelmia tämän sivuston kanssa.
huuto.net kohteeni

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #67 : 14.09.2004 klo 22:18:50 »

Itse käytän myös Firefoxia, mutta minulla ei ole ollut mitään ongelmia tämän sivuston kanssa.

Tuolla sekalaiset osiossa sain palautetta kahdelta henkilöltä. Toinen sanoi, että sivuni ei toimi firefoxilla kunnolla ja toinen sanoi että no problem, vaikka käyttää Firefoxia. Eli kuulostaa tutulta! Jättäkää firefox ja kannattakaa Bill Gatesin exploreria. Ja ostakaa (aito) Windows ja myykää mäkkinne! Mc Donalds rulettaa!

8)

zeke

• Jäsen
« Vastaus #68 : 15.09.2004 klo 12:05:17 »
Jättäkää firefox ja kannattakaa Bill Gatesin exploreria. Ja ostakaa (aito) Windows ja myykää mäkkinne! Mc Donalds rulettaa!
 8)

Macin Safari kvaakkaa moitteitta ja ripeästi.
-zeke-
"Ei painovoimaa oikeasti ole, vika on Maassa."

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #69 : 15.09.2004 klo 20:40:17 »
Unohdin edellisestä listastani: Ostakaa tavaranne vain multikansallisista yhtiöistä ja juokaa paljon CoCaColaa! Se on tervellistä, kuten tupakkakin. Ainakin tupakkifirmojen mielestä ja ne on oikeassa, koska niillä on paljon rahaa.

Elämä on ihanaa, kun vain asettuu odotettuun muottiin ja menee valtavirran mukana!

(No niin mode. Mä lopetan ja palataan aiheeseen. Sallithan tämän pienen irroittelun, kun se liittyy löyhästi keskusteluun...)

8)

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #70 : 16.09.2004 klo 23:00:35 »
Sellainen kehitysehdotus olisi että sisäänkirjautuminen keskusteluun pitäisi olla mahdollista myös siinä vaiheessa kun kirjoittaa viestiä tai kun sen lähettää. Madaltaisi usein kynnystä vastailla ihmisten viesteihin. Nyt on käynyt monta kertaa niin että vasta viestin kirjoitettuaan huomaa ettei olekaan sisäänkirjoittautuneena. On todella turhauttavaa siinä vaiheessa kopioida tekstinsä leikepöydälle, kirjautua sisään, hakeutua viestiketjuun uudestaan ja sitten vasta päästä vastaamaan.

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Ylläpitäjä
Re: Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!
« Vastaus #71 : 31.01.2005 klo 12:17:18 »
Törmäsin sellaiseen bugiin että tuo Jätä juttuvinkki - sivun lomake antoi internal server errorin kun yritin lähettää artikkelisarjaehdotusta ja jopa itse tarjoutua kirjoittamaan jotain aiheeseen liittyvää. En sitten tiedä olisiko tämä tulkittava niin ettei juttuvinkistä todellakaan pidetty :)

Samalla kun virheistä nillitetään niin pienenä sivuhuomautuksena voisin mainita että Opera 6.0:ssa tuo alasveto valikko on vähintään sata pikseliä liikaa vasemmalla (ks. liite) Eihän se mikään iso juttu ole ja olen sen kanssa elänyt uudistuksista asti. En tiedä miten uudemmat Operan tuon tulkitsevat.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2005 klo 12:24:41 kirjoittanut Tero Mäntylä »

Reima Mäkinen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #72 : 31.01.2005 klo 12:31:15 »
Juhalla taitaa olla edelleen sivuston päivityshommat kesken.
Juttuvinkkejä voi alati lähettää myös meilillä suoraan meille toimittajill, osoitteet löytyy tuolta profiileista. Itse asiassa se voi olla jopa tehokkaampi tapa toimia?
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #73 : 31.01.2005 klo 17:26:47 »
Ainakin Operan 7.54 versiossa tuo toimii oikein.
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Vastaus #74 : 02.02.2005 klo 10:23:06 »
Joo, tuo palautelomake on sökönä. Korjaan kun ehdin.