Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 243468 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J.Salo

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 909
  • ..ja valmis!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #75 : 15.01.2004 klo 11:24:34 »
Lainaus
harrastukset
- yhteiskuntakritiikki ja bukkake

Piti tarkistaa mitä bukkake tarkoitti, ja wikipedia löysi vain tämän. Onko sillä muitakin merkityksiä, sanalla?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2004 klo 11:25:17 kirjoittanut Justen »

tomi

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #76 : 15.01.2004 klo 11:35:28 »
joo, aivan oikein. toi nyt oli tollaista ironiaa mutta kun mulla ei mitään muutakaan hienolta kuulostavaa itämaista harrastusta ole niin jotain siihen piti heittää.

J.Salo

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 909
  • ..ja valmis!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #77 : 15.01.2004 klo 11:37:40 »
Kyllä äiti on nyt ylpeä, ku lapsella on hieno itämainen harrastus ;)

kaltsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 869
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #78 : 15.01.2004 klo 11:47:19 »
Ei kannata äitejä höynäytellä. Äidit on fiksumpia ku luulis ja osaa nekin interneettiä käyttää.

Äidit on parhaita! <3

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #79 : 15.01.2004 klo 12:29:31 »
Onhan tuota "harrastusta" tullut nähtyä nk. "romanttisissa" elokuvissa mutta että oikein virallinen termi!  :o

Bloody Hell. Outo maailma.

Lack Sinner

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 8
  • Your silence will not protect you.
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #80 : 17.01.2004 klo 11:59:48 »
Tervehdys.

Olen aivan liian vanha lukemaan sarjakuvia, eli siinä missä ennen olin ekstaasissa kun Teräsmies hakkasi Purppuranuijan, nykyisin huomaan liian monta kertaa kysyväni "niin, mutta entäs se TARINA?" Silti olin hyvin pettynyt kun Transformers lopetettiin...

Ensi kosketukseni sarjakuviin tapahtui viime vuosituhannen viimeisimpinä vuosikymmeninä, kun äiti osti minulle Hämähäkkimiehen. Siitä alkoi pikku hiljaa kytemään elämänloppu, joka lopulta manifestoitui nykyiseen huipentumaansa eli laajahkon sarjakuva-kokoelman omistamiseen ja atk-alan opiskeluun eli ei enää elämän puutteeseen vaan anti-elämään.

Lisäksi tykkään harrastaa tyhmiä trivia-tietoja, eli tuo vieressäni oleva lainaus on Alan Cummingin violetista iltatakista (ja mukana tietenkin oli vaaleanpunainen t-paita), joka päällään hän saapui Council Of Fashion Designers Of America:n järjestämään palkintotilaisuuteen. Tarkoituksena oli kuulemma herättää keskustelua Amerikassa vellovasta hys-hys-asenteesta, eli älkää-te-vaan-vaivatko-päätänne-kyllä-me-tiedämme-mitä-teemme.  

Leo Loikkanen

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #81 : 30.01.2004 klo 10:21:18 »
Perustelut tähän threadiin: Se kuuluu hyviin tapoihin.

Joo, tota terve vaan. Löysin tän saitin uusimmasta sarjainfosta, ja koska olen sarjakuvien innokas lukija ja piirtäjä, päätin liittyä keskusteluun. Olen 18- vuotias luterilainen, joka uskoo elämän tarkoituksen olevan 42.

Omistan Pentium 3 tietokoneen ilman valopöytää, mutta jossa on sitäkin enemmän emulaattoreita ja Photoshop 6.0 (Paras emulaattori on Commodore 64 emulaattori VICE) Aion hankkia valopöydän kun on varaa. Ai niin, siinä on kanssa Flash MX, jolla teen sarjakuvaa ATK- kurssille.

Olen tietokone/sarjakuva nörtti, ja se näkyy. Silmälasien vahvuus on miinus 1.50. Omaan myös keskiarvoa korkeamman loogisen päättelykyvyn. Luen myös paljon huumorikirjallisuutta, mutta en keskustele niistä henkevästi.

Olen sarkastien nykymuotia ja muotiilmiöitä kohtaan. Vihaan sitä töyrkyä jota MTV (Music television) kutsuu musiikiksi. Kuuntelen mieluiten Kraftwerkiä, WEird Al Yankoviciä ja Snmnmnm:iä.

Olen kotoisin Lappeenrannasta, mutta muutin Lahteen 1996. Olen myös 1/4 osaa englantilainen (Äitini äiti on englannista) Asuin 4 kuukautta englannista 1996 jossa kävin koulua ja jonka jälkeen kunnioitukseni suomalaista koulujärjestelmää kohtaan kasvoi.

Kärsin myös lyhyestä keskittymiskyvystä tietyssä olosuhteissa. Syytän pääsyä internettiin.

Minkälaisista sajakuvista pidän? Mangaa, satiiria, parodiaa, Harvey Kurtzmanin teoksia ja joitain amerikkalaisia sarjiksia, joita en nimeä jottei minua kutsuttaisi harhaoppiseksi.

Viimeiset sanat: Jos haluat tietää mistä saa emulaattorita tai sulla on muita tietokoneisiin, videopeleihin, retroon tai huumoriin ja komediaan liittyviä kysymyksiä, kysy vaan niin saat vastaukset. Voit kysyä muustakin, mutta en vastaa ellen tiedä.

Ai niin, en KOSKAAN hyökkää toisiä käyttäjiä kohtaan. SE on alentavaa ja loukkaa ihmisten tunteita.

Hymyillään kun tavataan ja luetaan jos osataan!

Otto Sinisalo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 292
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #82 : 30.01.2004 klo 10:50:08 »
Moderoin Loikkasen esittelyviestin yleiseen esittelyketjuun. Löytyvätpähän sitten kaikki samasta paikasta.

Leo Loikkanen

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #83 : 30.01.2004 klo 10:56:20 »
juu anteeksi vaan. En huomannut tuota threadia. Olen varovaisempi tulevaisuudessa. Hävettää hieman... :-[

211163

  • Jäsen
  • Viestejä: 486
  • Kvaak!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #84 : 30.01.2004 klo 11:12:01 »
yleiseen esittelyketjuun

Tervettys -
Olen Pesosen Sauli, Oulusta: 40-vuotias, 185-senttinen ja 150-kiloinen perheellinen jässikkä. Päätyökseni olen Oulun Elokuvakeskuksen toiminnanjohtaja, sivuhommikseni olen sentannut etupäässä elokuvasta ja sarjakuvasta eri julkaisuihin 80-luvun alusta. Huumori on lähellä sydäntäni molemmissa em. alueissa: tosin sillä vissillä erolla, että minulla on komiikan-, vaan ei huumorintajua.

Justus

  • Jäsen
  • Viestejä: 926
  • Ralf on Kuningas
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #85 : 30.01.2004 klo 16:30:09 »
En löytänyt oma esittelyäni enkä muista sellaista tehneeni. Mutta tässä... (kun muutkin, pitää sanoa, ?)

Justus Sahlberg, synt. helmikuussa 1974 (Vantaalla), nyk. espoolainen, isä, kaksi lasta ja yks vaimo.  Koulutus: Lukio jäi kesken, Matinkylän ammattioppilaitoksen graafinen linja eli painopinnanvalmistaja. Olen kuitenkin itseoppineena web-ohjelmistosuunnittelijana tienannut leipäni.

Olen ollut sarjakuvafriikki pienestä asti. Aku meille taisi tulla jo ennen syntymääni isolle siskolleni ja hän sitä lukikin minulle toisinaan. Vuonna 1984 ostin Pahkasian Jorvin sairaalan kahviosta ja siitä alkoi tutustuminen "oikeisiin" sarjakuviin

. Banana Pressistä tuli tilattua aika lailla ja kirjastoista "osasin" lainata paremmin. Divareissa kyllä juoksin jo aikaisemminkin, mutta lähinnä keräilin taskareita ja ostin Marveleita ja Teräsmiehiä ja tenavia.  Pahkasiat minulla on kaikki, paitsi ne 10 ekaa. Tapiirejakin olen viimeaikoina ostellut lisää, taitaa suurin osa olla.

Nyt olen uskaltautunut tekemään sarjakuvaa, se on #enokone ja se löytyy kotisivuiltani, josta löytyy enemmänkin informaatiota minusta. http://www.kolumbus.fi/j.sahlberg/

Harrastuksia ja intressejä: Sarjakuvat, tiede, irc, scifi, elokuvat. Liikuntakin nykyisin.
TV-ohjelmat joista pidän (jotka tulevat nyt): CSI, Alias, 24, Stargåte, Noitasiskot, Frasier, Frendit,  Kova Laki, ja Tehis kun se vain alkaisi. Prisman tiededokumentit. Tom Green ja Jackass + muut "törkytorstain" ohjelmat. Urheilua minua ei saa katsomaan vaikka sidottaisiin köysillä tuoliin.

Lisäys: Vaihdoin nickini Justukseksi, se oli siis aikaisemmin Stormy. Jo regatessa epäröin laittaa sitä joutavaa nickiä. Kirjoitin aikaisemmin omalla nimelläni joka paikassa, mutta lopetin kun alkoi tulla kaikkea häiriöitä koti- ja muille sivuille. Täällä ei kuitenkaan Jippii-porukka pyöri :D. Ircissä olen Asimov ihailemani tieteiskirjailijan mukaan.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2004 klo 15:48:12 kirjoittanut Justus »

kitani

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #86 : 30.01.2004 klo 18:37:00 »
Taneli Nikitin
21 vee
Asun Mikkelissä, kotoisin Joensuusta

Opiskelen fysioterapeutiksi, pelailen koripalloa ja piirrän sarjakuvaa omaksi huvikseni, ensimmäinen työ valmistunee pian.

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #87 : 30.01.2004 klo 19:14:44 »
EDIT: Tsekkaa uusimmat tiedot www.hazart.net

« Viimeksi muokattu: 28.12.2007 klo 22:20:07 kirjoittanut Hazart »

kaltsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 869
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #88 : 31.01.2004 klo 12:50:56 »
Oho vai on Hazart oikeen pastori?  :o

En ookkaa moisten kanssa rippikoulun jälkeen kommunikoinu. Toihan on tosi siisti juttu. Meikäläinen ainaki lensi perseelleen. Vaikken uskovaisia yleisesti ottaen kauheasti kunnioitakaan, pitää nostaa hattua Hazartille erikoisesta uravalinnasta ja kaikesta huolimatta merkittävästä asemasta yhteiskunnassamme.

Nuoriso sanois tähän kohtaan "rispekt" mut mä oon niin vanha että tyydyn nostamaan hattuani toistamiseen.

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #89 : 31.01.2004 klo 13:02:26 »
Oho vai on Hazart oikeen pastori?  :o
Meikäläinen ainaki lensi perseelleen.

Hauska shokeerata immeisiä näin. Hehehe! Toivottavasti et Kaltsu joudu nyt ahterilääkärille kuitenkaan. Mutta totta se on. Tää on aina vähän pelottava paljastus, koska joillekin ihmisille se tuntuu olevan vaikea pala purtavaksi. Varmaan johtuu joidenkin hullujen äärihihhuleiden tempauksista. Toivon, että tämä "paljastus" ei kuitenkaan muuttaisi suhtautumista minuun täällä sen enempää. En rupea täällä ketään käännyttämään tai muuta sellaista. Hahaha! Se olisikin huvittava yritys. Taidanpa sittenkin kokeilla. ;)

8)