Kirjoittaja Aihe: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim  (Luettu 19740 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 088
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #75 : 14.02.2011 klo 21:49:59 »
Kolmas pokkari oli sikahyvän kakkososan jälkeen pienoinen pettymys: vähemmän hoopo ja vähemmän hauska.

Sen sijaan vanhoja parisuhteita jauhettiin liian kanssa ja oltiin niin tylyjä ettei tosikaan. Ei tämä nyt kulkenut enää höyryjunamaisesti täristen ja poukkien, kuten olisi pitänyt. Toivottavasti neljäs osa olisi taas railakkaampi.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #76 : 04.04.2011 klo 12:35:49 »
Toivottavasti neljäs osa olisi taas railakkaampi.

"Scott vetää henkeä ainakin toistaiseksi. Nelososaa ei ole tulossa ainakaan lähikuukausina."
http://www.facebook.com/pages/Egmont-Kustannus/85430744167

Hmm...

Aura

  • Wannabe
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 422
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #77 : 04.04.2011 klo 13:05:11 »
No, onneksi en alkanut ostaa suomeksi.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #78 : 04.04.2011 klo 18:55:54 »
Jos ei tule enempää, niin ainakin loput ovat itsellä englanniksi. No hätä.
Mutta saisi kyllä tullaan loppuun, kun ei ole paljon jäljellä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 088
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #79 : 04.04.2011 klo 22:28:57 »
Sääli, ettei jatkoa ole tiedossa.

Oliko kuitenkin niin, että sarja oli liian "mangaa" perinteisen sarjakuvan harrastajille ja päinvastoin. Sääli, että harrastajakunta sirpaloituu niin tiukkoihin lokeroihin.

Aura

  • Wannabe
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 422
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #80 : 04.04.2011 klo 22:32:26 »
Oliko kuitenkin niin, että sarja oli liian "mangaa" perinteisen sarjakuvan harrastajille ja päinvastoin. Sääli, että harrastajakunta sirpaloituu niin tiukkoihin lokeroihin.

Aina kun mä olen sanonut noin, mulle on suututtu ja sanottu että "ei se noin ole!!" :P Sääli kyllä jos jopa Scott Pilgrim on liian tai liian vähän mangaa, mitä se kertoo hybridisarjakuvien tulevaisuudesta? Ovatko tämän kaltaiset aina vain marginaalia, ja Suomen kokoisessa maassa yleisö on niin pieni, ettei julkaiseminen kannata?

En itse ostanut ekoja osia koska rahaa ei ollut, mutta vaikutta siltä että olisi kuitenkin pitänyt hankkia englanniksi. On nää edelleen ostoslistalla jos joskus on rahaa.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #81 : 05.04.2011 klo 02:12:58 »
Ainakin noita pokkareita oli vaikeaa löytää näin ei-mangaharrastajan näkökulmasta.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 088
Vs: Bryan O'Malley: Scott Pilgrim
« Vastaus #82 : 08.01.2022 klo 04:08:35 »
Scott Pilgrim muuntuu animesarjaksi, alustana Netflix, uutisoi Hollywood Reporter.