Kirjoittaja Aihe: Fingerpori ja muut Pertti Jarla -sarjakuvat  (Luettu 1684851 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pässi

• Nukkuja
  • Jäsen
Vs: Fingerpori ja muut Pertti Jarla -sarjakuvat
« Vastaus #4950 : 05.09.2020 klo 10:11:29 »
Kaikenlaisia suuria muinaisia oli kuulemma harkittu, mutta ihan tuoretta kotimaista on tulossa.

Paljastui jo!
Hei, kuulittekstota? Ton torven torvi panee "bää bää"!

Reima Mäkinen

• Avustava toimittaja
  • *
« Vastaus #4951 : 05.09.2020 klo 15:28:50 »
Paljastui jo!
Nappiin meni arvaus.  :)

Tän päivän Jarla, eli eka pilakuva hieman hämmensi. Sisällöstä: miten Kulmuni on menny jollain tyylin 1960-luvun Sputnikilla avaruuteen?  :)

Teknisesti rasteroitu rasteri pistää pahasti silmään. Kannattaisi varmaan muuttaa tekniikkaa ja tehdä harmaat markkerilla tai laimennetulla tussilla, kun sanomalehdet ei kuitenkaan muuta omaa tyyliään vaan rasteroivat kaikki kuvat (riippumatta siitä miten ne on toimitettu). 
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Pässi

• Nukkuja
  • Jäsen
Hei, kuulittekstota? Ton torven torvi panee "bää bää"!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Avustava toimittaja
  • *
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #4953 : 08.09.2020 klo 12:45:58 »
Tän päivän Jarla, eli eka pilakuva hieman hämmensi. Sisällöstä: miten Kulmuni on menny jollain tyylin 1960-luvun Sputnikilla avaruuteen?  :)

Tämähän oli monella tapaa ajankohtaisempi kuin äkkiseltään arvaisi:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006615983.html
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Reima Mäkinen

• Avustava toimittaja
  • *
« Vastaus #4954 : 08.09.2020 klo 13:49:54 »
Tämähän oli monella tapaa ajankohtaisempi kuin äkkiseltään arvaisi:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006615983.html
No, niinpäs onkin. Perustuu siis ihan oikeaan uutiseen jota en vain itse ollut nähnyt. Ja pilakuva toimii tietenkin vaikka ei tuota uutista tuntisikaan. Kyllä tässä kuitenkin vahvana on taustalla myös se pahkasian lopettamiseenkin aikanaan liittynyt (ja uudeksi normaaliksi muodostunut) ilmiö, että monet vaikkapa poliitikkojen ulostulot ovat helposti hassumpia kuin niistä tehdyt pilakuvat.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson