Moikkis vaan...
Olisi ollut pari kysymystä edellä mainitusta sarjakuvasta...jos "tietäviä" sattuisi osumaan langoille.
Taustatietona kerrottakoon, että ihana mieheni luki kuulemma kyseistä sarjakuvaa AIVAN mehuissaan pienenä ja omisti ilmeisimmin nuo kaikki ilmestyneet lehdet ja sarjakirjat (niin olen ymmärtänyt että niitä kutsutaan)!? Mieheni äiti oli nyt sitten jokunen vuosi sitten "vähän" siivonnut ja heittänyt kaikki "tarpeettomat" lehdet pois...
Joulu tulee ja mietin, että josko koittaisin hankkia tuolle nyt siis jo kolmekymppiselle murtuneelle miehelle yllätykseksi jonkun verran noita kyseisiä lehtiä...(niin usein niistä haikeana puhuu) Joissain divareissa olen käynyt ja löytänyt joitain (1-3) yksittäisiä repaleisia lehtiä. Eikä informaatiota tuosta suomenkielisestä versiosta kovin paljoa netissä löydy... Mieheltäkään en yllätysmomentin takia voi kysyä.
Nyt siis kysymys kuuluukin, tietääkö/muistaako kukaan minä vuosina tuota lehteä on ilmestynyt? Montako numeroa sitä vuosittain oli? Montako niitä sarjakirjoja(?) on olemassa?
Idea olisi, että koittaisin saada jouluksi kasaan jonkun sellaisen kivan paketin... eli vaikka yhden "vuosikerran" tai peräkkäin ilmestyneitä lehtiä jonkun kasan... tai niitä sarjakirjoja?
Ja jos joku tosiaan haluaa luopua omistaan hyvään tarkoitukseen, niin sekin käy

Kiitos etukäteen...