Kirjoittaja Aihe: Vartijat (Watchmen)  (Luettu 203694 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Irene

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 812
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #255 : 20.01.2007 klo 20:59:07 »
Näkyi Lappeenrannan Antikvariaatti Sumassa www.antikvariaattisuma.fi olevan vielä yksi kappale. Olisin ostanut pois itse, mutta kun ehdin jo tilata omani Tampereelta. Viime viikolla kävin Sumaa nuuskimassa eikä siellä silloin mielestäni ollut, mutta nytpä haukansilmäni havaitsi tällaiset asiat paremmin.
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Sika

  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #256 : 31.01.2007 klo 18:25:12 »
hehe mulle tuli tämä kyseinen opus kuulemma tänään(vanhempani kertoivat) koska tilasin sen vanhempieni luokse, koska olin siellä joululoman ajan. Tilasin joskus joulukuun alussa sen.Pitää viikonloppuna katsastaa. Hyvää kannattaa odottaa??

Chemo

  • Jäsen
  • Viestejä: 622
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #257 : 31.01.2007 klo 20:42:50 »
Hyvää kannattaa odottaa??

Kyllä, ainakin tässä tapauksessa!
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

JV

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 048
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #258 : 31.01.2007 klo 22:08:19 »
Ihan kiinnostuksesta, onko täällä monikin lukenut Watchmenin nyt ensi kertaa suomiversiona?

Mikael Mäkinen

  • maziwapp
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 1 451
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #259 : 31.01.2007 klo 22:24:35 »
Ihan kiinnostuksesta, onko täällä monikin lukenut Watchmenin nyt ensi kertaa suomiversiona?

Minä ainakin. Parempi näin, sanoisin. Vaikka englanti sujuukin, niin olisi jäänyt paljon huomaamatta.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #260 : 31.01.2007 klo 22:28:02 »
Minä. Jossain tästä jo puhuttiin.

Irene

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 812
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #261 : 01.02.2007 klo 08:32:43 »
En ole ikinä ennen Vartijoita lukenut minäkään. Kuullut olen, mutta vasta suomennoksen rummutus havahdutti minut siihen, että jaa, tämä kai oikeasti pitäisi sitten lukea.
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Chemo

  • Jäsen
  • Viestejä: 622
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #262 : 01.02.2007 klo 09:11:18 »
Ihan kiinnostuksesta, onko täällä monikin lukenut Watchmenin nyt ensi kertaa suomiversiona?

En lukenut nyt ekaa kertaa, mutta siitä oli kovasti pitkä aika kun olin lukenut sen edellisen kerran.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

Tuuk42

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 221
  • "En pidä minään"
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #263 : 01.02.2007 klo 11:24:42 »
Ihan kiinnostuksesta, onko täällä monikin lukenut Watchmenin nyt ensi kertaa suomiversiona?

En ole lukenut vielä suomiversiotakaan kun ahneemmat ( ja rikkaammat) vievät kaikki kappaleet nenän edestä. Täytyy siis odottaa rikastumista että voin ostaa sen jostain ökyhinnalla myöhemmin tai lainata kirjastosta. :P Sama juttu on käynyt monen isomman julkaisun kanssa, joten ehkä on syytä olla iloinen että tavara viedään käsistä ja sarjakuvalla menee näin hyvin Suomessa.   
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Irene

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 812
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #264 : 01.02.2007 klo 12:06:39 »
En ole lukenut vielä suomiversiotakaan kun ahneemmat ( ja rikkaammat) vievät kaikki kappaleet nenän edestä. Täytyy siis odottaa rikastumista että voin ostaa sen jostain ökyhinnalla myöhemmin tai lainata kirjastosta. :P Sama juttu on käynyt monen isomman julkaisun kanssa, joten ehkä on syytä olla iloinen että tavara viedään käsistä ja sarjakuvalla menee näin hyvin Suomessa.   

Koeta vielä soittaa sinne Sumaan, josko siellä olisi Vartijoita jäljellä.
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Teräskäsine

  • Jäsen
  • Viestejä: 367
  • Punk's not dead
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #265 : 01.02.2007 klo 12:07:37 »
Kirjastosta onneksi löytyi. On sanottava, että kyseessä on paras lukemani sarjakuva ;)

pappa-sami

  • Bedevore
  • Jäsen
  • Viestejä: 845
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #266 : 01.02.2007 klo 12:11:42 »
Koeta vielä soittaa sinne Sumaan, josko siellä olisi Vartijoita jäljellä.

Viime lauantaina oli Tampereen Lukulaarissa yksi kappale Vartijoita esillä. Hinta muistaakseni 32 euroa.

JMV

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 1
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #267 : 02.02.2007 klo 09:03:45 »
Kaksi viikkoa sitten tilasin kustanjan omien sivujen kautta ja alkuviikosta posti kuljetti paketin perille. Näyttäisi Egmontin sivuilla olevan vieläkin tilattavissa. Omituiselta vaikuttaa siis nämä loppuunmyyntihuhut.

Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 043
  • <><
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #268 : 02.02.2007 klo 10:10:02 »
Omituiselta vaikuttaa siis nämä loppuunmyyntihuhut.
Ilmeisesti siinä sekoitetaan vain kaksi asiaa. Kirjakauppalevityksessä olevat Vartijat on loppuunmyyty, Egmontilla sen sijaan Vartijoita on vielä varastossa suoramyyntiä varten. Näin olen itse sen ymmärtänyt aikaisempien kommenteista.
Jokainen, joka on Vartijoita vailla soittakoon siis pikimmiten Egmontille (puhelinnumero löytynee nettisivulta www.egmont-kustannus.fi), eivätköhän he kerro siellä, jos niillä ei enää ole. Plus sieltä saa teoksen tilattua suoraan kotiin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Sika

  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Vs: Vartijat (Watchmen)
« Vastaus #269 : 02.02.2007 klo 20:58:58 »
Lukaisin äsken kaksi ekaa chapteria ja niitten perään ne tekstiosiot. Vaikuttaa tähän mennessä hyvältä. Kirjan painojälki on perhanan hyvää. Harvoin tulee näin hyvää jälkeä luettua. Hintakin oli vähän suolainen, mutta ihan ymmärrettävä tälläisellä jättiläiselle. Montakohan sivua lie tuossa? kun ei ole merkattu. Löytyisi varmaan tuokin tieto helposti, kun vähän etsisi. Onneksi tuota herkkua on vielä noin paljon jäljellä. En ole todellakaan ollut ikinä mikään supersankarisarjakuvan lukija, mitä nyt nuorempana animaatiotyylin batmania luin. Tämä on iskenyt tähän mennessä ja kovasti.
En kadu ostoani. Näyttää mukavalta hyllyssä.
Loppu.