Kirjoittaja Aihe: Lännentie  (Luettu 65580 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikaKLA

• Jäsen
Vs: Lännentie
« Vastaus #225 : 10.11.2022 klo 20:05:57 »
Hyvät tarinat tässä uudessa Lännentien kronikassa 9. Erityisesti toinen tarina Dakotat oli hyvä. Toivottavasti kronikat jatkuvat koko sarjan verran!
« Viimeksi muokattu: 10.11.2022 klo 20:12:02 kirjoittanut MikaKLA »

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #226 : 26.03.2023 klo 20:12:02 »
Uusi Lännentie lehtipisteissä oli vaihtunut kansiltaan "mattapintaiseksi". Onkohan sama vielä edessä Texissä...

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #227 : 26.03.2023 klo 20:16:04 »
Huomasin saman kaupassa ja tuo tuntui kyllä kestävämmältä materiaalilta.

MikaKLA

• Jäsen
« Vastaus #228 : 09.04.2023 klo 19:43:24 »
Uusin Lännentie nyt vasta luettu. Jälleen hyvät tarinat  :) Ei nyt niin hyvä länkkärisarjakuva kuin Tex Willer, mutta hyvä kumminkin!

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #229 : 31.05.2023 klo 06:51:12 »
Uusi Lännentie lehtipisteissä oli vaihtunut kansiltaan "mattapintaiseksi". Onkohan sama vielä edessä Texissä...

Ja nyt taas uusin kiiltävissä kansissa.  ???

Korsto-Mikko

• Jäsen
  • Huisin kärniqåglimölnikkiä - vai mitä, ihmiset?
« Vastaus #230 : 07.06.2023 klo 21:24:47 »
Onkos jollakulla kokemusta Tex Willereiden tai Korkkarien tilaamisesta? Ovatko tulleet ehjinä perille? Tekisi mieli tarttua Egmontin Lännentie-tilaustarjoukseen, mutta mietityttää, kuinka pahasti ne postissa tulevat kärsimään...
Kaverini väittävät, että kaikki kirjat eivät sisältäisi peräkkäisiä kuvasarjoja, mutta en ole koskaan uskaltanut ottaa asiasta selvää.

MikaKLA

• Jäsen
« Vastaus #231 : 07.06.2023 klo 21:32:37 »
Onkos jollakulla kokemusta Tex Willereiden tai Korkkarien tilaamisesta? Ovatko tulleet ehjinä perille? Tekisi mieli tarttua Egmontin Lännentie-tilaustarjoukseen, mutta mietityttää, kuinka pahasti ne postissa tulevat kärsimään...
Mää tilasin neljä ekaa Lännentietä ja tulivat priimakuntoisina perille  :) Sen jälkeen oon ostannu irtonumeroina kaupasta. Uusin on vielä lukematta.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2023 klo 21:37:00 kirjoittanut MikaKLA »

Secos-Bill

• Jäsen
« Vastaus #232 : 07.06.2023 klo 22:58:16 »
Itse olen ollut Texin tilaaja jo 90-luvulta, eikä muistaakseni ainuttakaan ole runnottu. Nuori Tex on tullut jo kaikki kolme vuotta ilman ongelmia. Myöskään pakettien kohdalla ei ole ollut ongelmia ja niitä on tullut tilattua kymmenittäin. Muille sitä kuitenkin tuntuu tapahtuvan jatkuvasti.
Tuurin tai postin yleisen toiminnan sijasta kyse taitaa pikemminkin olla alueesta, joten ei muuta kuin soittelemaan naapurien ovikelloja.

Korsto-Mikko

• Jäsen
  • Huisin kärniqåglimölnikkiä - vai mitä, ihmiset?
« Vastaus #233 : 08.06.2023 klo 10:44:28 »
Itselläni on pari kertaa Hämähäkkimieskin tullut teipattuna ja täysin runneltuna perille. Kolme kertaa olen ilmaisena tilaajalahjana tilannut Korkeajännityksestä näytenumeron, yhdellä kertaa tuli ehjänä, toisella nurkka pahasti kasassa ja kolmannella koko etukansi keskeltä taittuneena ja kolmen sentin repeämä etukannessa... Rohkaistuin nyt kuitenkin teidän sanojenne perusteella kokeilemaan Lännentien tilaamista :)
Kaverini väittävät, että kaikki kirjat eivät sisältäisi peräkkäisiä kuvasarjoja, mutta en ole koskaan uskaltanut ottaa asiasta selvää.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #234 : 08.06.2023 klo 12:13:01 »
Viimeisimmän mefistotarinan liki jokainen pokkari oli runneltu, jouduin egmontilta kysymään korvaavia kappaleita turhan usein.Jotka he kylläkin toimittivat kirjekuoressa joten tilaajan kannalta ei siis juurikaan riskiä ole etteikö saisi siistikuntoisen viimeistään hyvityksenä tärvellystä. Nyt olen normi-Texissä irtonumeron ostajana mutta tilatut Willerit, jostain syystä ne ovat prosentuaalisesti ottaneet huomattavasti vähemmän iskua postin matkassa. Kai 2 kertaa olen joutunut kolhituista ottamaan kontaktin tilaajapalveluun.

Tuo lännentien tarjous vaikuttaa harkitsemisen arvoiselta, muutama pokkari on jäänyt välistä koska en täysin innostunut sarjasta vaikka hyvä onkin.