Vai niin. Nettisivuillanne lukee että myyntipäällikkö on Katariina Huttunen. Hänelle olen lähettänyt tilaukseni osoitteeseen joka näkyy sekä nettisivuillanne että myös minulle viime vuonna tulleissa sähköpostiviesteissä joissa tarjottiin kustantamonne tuotteita. Alustava kysely kirjoista tasan kuukausi sitten ja kirjatilaus 18. maaliskuuta.
Jos kyseinen henkilö ei jotenkin järjenvastaisesti ole vastuussa kirjojen myynnistä niin pahoitteluni. Olisi hän kuitenkin voinut lähettää viestit eteenpäin oikealle henkilölle.
Lisäys: Mikään tästä ei tietenkään liity millään tavalla siihen että Meti-sarja on parasta mitä on.
Lisäys 2. Pikakurssi siitä kuinka toimia närkästyneen asiakkaan kanssa:
Ei kannata ryhtyä väittämään vastaan vaan pyrkiä ennemmin sovittelemaan. Nyrkkisääntönä on että asiakas on aina oikeassa. Oikea vastaus tässä kyseisessä tilanteessa on: "Olemme pahoillamme että emme ole voineet toimittaa teille tilaamianne tuotteita. Tutkimme asiaa ja otamme Teihin yhteyttä niin pian kuin suinkin ja toimitamme haluamanne kirjat ensitilassa. Tilauksenne on meille tärkeä ja olemme pahoillamme että emme ole sitä pystyneet toimittamaan toivomassanne aikataulussa." Ongelmatilanne asiakkaan kanssa on paras mahdollinen tapa saada hänestä uskollinen asiakas iäksi, jos hoitaa tilanteen asiallisesti.
Lisäys 3: Tilaukseni OLI mennyt perille, oikealle ihmiselle ja oikeaan osoitteeseen. Puhelimessa sain myyntihenkilöltä hyvää palvelua ja kirjat ovat minulla huomenna. En tiedä onko Arktiselle Banaanille kovin hyvää mainosta, Kataisto, että istut netissä äkkäämässä ärtyneiden asiakkaiden kanssa! Tästä ei ole hiljattain erotetun ulkoministerin toimintamenetelmät kaukana.