0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kattelin vaikka kuinka ja hämmästyksekseni olin huomaavinani ettei tästä ollut aihetta... Kaiken mualiman goottirokkareiden sarjakuvia ylistettiin jo koko Suomen parhautta edustaviksi, mutta kaksinkertaisen Kemin voittajan albumista ei sanaakaan. Hävetkää.
Kattelin vaikka kuinka ja hämmästyksekseni olin huomaavinani ettei tästä ollut aihetta... Kaiken mualiman goottirokkareiden sarjakuvia ylistettiin jo koko Suomen parhautta edustaviksi, mutta kaksinkertaisen Kemin voittajan albumista ei sanaakaan. Hävetkää. Tikkanenhan on kuitenkin ihan oikeasti yksi Suomen parhaista sarjakuvapiirtäjistä, omasta mielestäni ehkä jopa se paras.
Tikkanenhan on kuitenkin ihan oikeasti yksi Suomen parhaista sarjakuvapiirtäjistä, omasta mielestäni ehkä jopa se paras.
No, minua, kovasti yllättäen, viehättää enemmän Tikkasen kauhutuotanto[Hämärä] joka pitäisi kaivaa pintakerroksiin.
Kaivakaapa siis! Itsehän en ole juurikaan noihin Hämärä -omakustanteisiin tutustunut. Kerropa mistä niitä löytää?
Kaikki Hämärät ei oo kauhua. Esim. Hämärä No 3, "Kuukausi Mosambikin talvessa". om lähinnä omituinen luonnoskirja.
Aika tyyriit on rumpukalvot... Mitä tapahtuikaan huokealle ilmakitaroinnille ja -rummutelulle? Mutta siis nuo tietyissä piireissä kovasti suitsutetut Tikkasen kauhusarjikset siis olivat etsintäni kohteena. Divareistahan niitä,juu...