Tässäpä video jossa Zenan rintavarustus vaikuttaa lähestulkoon aidolta
Olen onnistunut houkuttelemaan jonkun laittamaan Kvaakkiin aikuisviihteeksi tarkoitettua materiaalia.
Aikaisemmin olen jo päässyt Kvaakin omaan
netikettiin:
Älä kirjoita suuttuneena tai päihtyneenä, äläkä kirjoita tyhmiä vaikka muut niin tekisivätkin.Kauan sitten vanha intiaanien poppamies paljasti minulle muinaisen perimätiedon, että jos vain jaksaa yrittää tarpeeksi niin mikä tahansa on mahdollista. Nyt alkaa vähän harmittaa etten kuunnellut ukon horinoita enempää vaan menin katsomaan Pätkistä.
No joo. Näin miehenä on vähän vaikea kuvitella miltä rinnat oikein tuntuvat. Tai olisihan sellaiset mahdollista hankkia, joko lihottamalla itsensä muodottomaksi tai silikonilla. Duunissa vain saattaisivat jätkät vähän ihmetellä partaista ja isohinkkistä korstoa. Toisaalta naiset taas eivät koskaan saa tietää miltä tuntuu kun kives jää istuessa puristuksiin tai hiertää kävellessä reittä.
Mutta kappas, tässähän on selvää syrjintää! Rintoja sarjakuvissa kyllä piisaa, mutta kiveksiä näkee harvemmin, lähinnä Königin töissä. Kyllä nyt olisi tasa-arvovaltuutetulle töitä! Lisää munaa sarjakuviin!