Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Muëslista  (Luettu 95993 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sika

  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Re: Muësli
« Vastaus #15 : 20.08.2006 klo 21:58:08 »
Selvä. Voin sen tuoltakin ostaa. Ilmestyykö se tuonne valikoimaan samoihin aikoihin kun on festarit?

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #16 : 20.08.2006 klo 22:08:39 »
Muësli ilmestyy festareilla.
Luulisin, että muutama päivä siinä sitten menee, ennen kuin se on Teufelin listoilla.

Miten on, Petteri? Voikos sulta esim. ennakkotilata?

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Re: Muësli
« Vastaus #17 : 20.08.2006 klo 22:15:35 »
Miten on, Petteri? Voikos sulta esim. ennakkotilata?

Hmm, mikä ettei. Laitan Muëslin kauppaan ennakkotilattavaksi vaikka heti tänään samalla kun lisäilen muitakin sarjiksia. Tilaajat saavat lehden sitten heti festareiden jälkeen.

Hanna

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 443
Re: Muësli
« Vastaus #18 : 21.08.2006 klo 00:20:52 »
Muësli ilmestyy festareilla.

Onkos teillä siellä ihan oma koju vai myydäänkö tätä jonkun muun toimesta? Ajattelin vaan että jonkinlainen omistuskirjoitus olisi kiva saada.
Klik klik --> Sarjisblogini

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #19 : 21.08.2006 klo 08:32:44 »
Meillä on oma pöytä  Pienlehtitaivaassa. Tai voi siinä pöydässä olla joku muukin lehti myytävänä, olen  ilmoittanut että suostumme jakamaan pöydän, koska myyjiä on paljon ja pöytiä vähän.

 Omistuskirjoituksia saa varmaankin tilanteen mukaan. Jos kauppa käy vilkkaana, niin silloin tietysti myymme  lehteä, mutta jos on hiljaista, niin ainakin itse piirtelen ja kirjoittelen luppoajalla oikeinkin mielelläni.

« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 klo 08:50:23 kirjoittanut tertsi »

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Re: Muësli
« Vastaus #20 : 21.08.2006 klo 12:57:42 »
Omistuskirjoituksia saa varmaankin tilanteen mukaan. Jos kauppa käy vilkkaana, niin silloin tietysti myymme  lehteä, mutta jos on hiljaista, niin ainakin itse piirtelen ja kirjoittelen luppoajalla oikeinkin mielelläni.

Ja minultakin saa kyllä nimmarin aina! :D Muistaakseni vähän lupailin tertsille, että olisin tätä jossain vaiheessa myymässä.

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #21 : 21.08.2006 klo 13:00:05 »
Joo, niin lupailit. Pääsen mäkin joskus välillä vessaan.

kalmisto

  • Kreivi Karsten
  • Jäsen
  • Viestejä: 140
  • Liikaa kahvia
Re: Muësli
« Vastaus #22 : 26.08.2006 klo 21:01:57 »
Minäkin aion istua perseeni puuduksiin Muëslia myyden. Lehden kannessa minulla on muista poiketen eri nimike kuin Kvaakissa. Lehdessä olen siis Kreivi Karstén.

Myyntipöydän eteen sijoitamme jonotusnumerot ja tarkkailemme jonon etenemistä loppuillasta satelliittikuvista, jonon jatkuessa Pasilaan tai Tampereelle. (jompi kumpi)

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #23 : 26.08.2006 klo 23:51:45 »

Myyntipöydän eteen sijoitamme jonotusnumerot ja tarkkailemme jonon etenemistä loppuillasta satelliittikuvista, jonon jatkuessa Pasilaan tai Tampereelle. (jompi kumpi)
Ah, se nuoruus ja itsevarmuus!
No, on kuitenkin mukava huomata, että Kalmisto näyttää olevan tyytyväinen lehdykkäämme.   ;)
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 klo 02:18:11 kirjoittanut tertsi »

Reima Mäkinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 9 859
Re: Muësli
« Vastaus #24 : 27.08.2006 klo 19:17:27 »
Panetko tuoden Mysliä seuraavaan sarjistapaamiseen myyntiin, kiitos.
Panttaaminen festareille on vähän ikävää. Siellä on kaikkea muuta ostamista (ja kantamista) niin että tuo ratkaisu ei välttämättä ole myynnin kannalta se optimaalisin? Ainakin mulla tää homma menee näin.

Toki lehden kerkiää varmaan lunastamaan tapaamisista myös myöhemmin syssyllä?
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #25 : 27.08.2006 klo 21:15:39 »
Panetko tuoden Mysliä seuraavaan sarjistapaamiseen myyntiin, kiitos.
Okei.
Kun tuo arvostelukin on jo esillä, niin lienee kohtuullista
panna Muësli myyntiin, varsinkin kun se käy noin vaivattomasti. Eli ei tarvitse postitella mitään.

Tietysti olisi mukavaa, jos edes jotkut pystyisivät ilmoittamaan etukäteen ostohalukkuudestaan (vaikka tähän ketjuun tai yksärillä). Osaisin silloin tuoda sopivan määrän lehtiä mukanani.
Ikävää, jos ostajia on viistoista ja mulla on viisi lehteä mukanani. Ja hölmöä sekin, että raahaan viisikymmentä lehteä ja ostajia on kolme. Eikö?

Mulla on (todennäköisesti) Milenka-torstai vapaata duunista,  saavun paikalle noin klo 20.


Tasaraha sitten, pliis.     ;D

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Re: Muësli
« Vastaus #26 : 28.08.2006 klo 01:06:12 »
Osaisin silloin tuoda sopivan määrän lehtiä mukanani.

Näin näppituntumalta sanoisin, että kyllä nyt parikymmentä kappaletta ainakin kannattaa mukaan ottaa. Kyllä ne kaupaksi menevät, tai ainakaan ei jää kovin monta yli.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Re: Muësli
« Vastaus #27 : 28.08.2006 klo 07:46:41 »
Epistä että hesalaiset saa jo ny...   :(

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #28 : 28.08.2006 klo 09:15:41 »
Epistä että hesalaiset saa jo ny...   :(
Joo, olen vähän samaa mieltä.
Minusta itsestäni, noin niin kuin ostajana olis vain makeeta, jos festareilla ilmestyisi paljon uusia sarjakuvia. Siinä olisi enemmän fiilistä, kun siellä kierrellessä ja haeskellessa näkisi julkaisut ensimmäistä kertaa.

Mutta ymmärrän jotenkin myös, että pihtausta voidaan pitää jonkinasteisena vittuiluna.

Minkäs teet, tämä on nykyaikaa: Kaikki. Mulle. Heti. Nyt.   ;)

Ja onhan asia niinkin, että kotikenttäetu on kotikenttäetu.

« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 klo 09:29:41 kirjoittanut tertsi »

tertsi

  • Vieras
Re: Muësli
« Vastaus #29 : 28.08.2006 klo 09:21:46 »
Ja syy, miksi Muëslia saa Zum Teufelista vasta festareiden jälkeen, on se, että minä asun Helsingissä ja Zum Teufel on Turussa. Festareilla lehtipinon luovutus sujuu kädestä käteen.

Jos postittelisin ensin lehtiä Turkuun (hyvin pakattuina) ja sieltä ZT taas lähettelisi niitä uudestaan tilaajille, niin postimaksu nousisi kaksinkertaiseksi, mikä on ihan hölmöä, ostajan kannalta siis.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 klo 09:27:32 kirjoittanut tertsi »