0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Wolverine on kostaja Daken ei. Punapääkin on kostaja: Black Widow elikkä Musta leski
Minä olen käsittänyt että mitään elokuvaa ei ole tulossa vaan se ennakkoon Kvaakin haukkuma tv-sarja.
Tv-sarjasta en ollutkaan tietoinen, onko linkkiä antaa?
mutta sittemmin kuopattu, ainakin tämä versio
Et tainnut lukea haastattelua? Tai siis et sisäistänyt ajatusta. Siinähän sanottiin että tähän on tähdätty alunperinkin Ruckan juoksussa. Eli todennäköisesti tarinoitakaan ei ole enää. Minusta on hyvä että kirjoittajat kuitenkin lopettavat ajoissa, eivätkä pitkitä loputtomiin juoksuaan, etenkin jos kaikki sanottava hahmosta on sanottu. Toki tämä on harmi, mutta näin on parempi. Ja selkeästi kunniallinen ja tyylikäs loppu tulossa.
Greg Rucka recently spoke about how he was told, in a seemingly abrupt manner, that he was no longer going to be continuing on his run of The Punisher after issue #16. Instead, Marvel had expressed to him that the company was going to focus more on having The Punisher being mixed in with a team book in addition to possibly having his own new series.My run on Punisher ends on #16, and we are then doing a five-issue mini called War Zone and then I’m done. That’s it! The Powers-That-Be at Marvel, without talking to me, decreed that he’s going to join a team on another book.That’s their choice, they own him, but I don’t have to be happy about it. I am glad I had the opportunity to work on the character and I’m proud of the work I’ve done.
Oliko se muuten Ennis joka tuon eripuran loi, vai onko siihen ihan "oikeita" viittauksia sarjakuvissa ennen tuota, koska minä en ainakaan muista, että näiden hahmojen suhde olisi ollut varsinaisesti mikään kovin erityinen ennen tuota, esimerkiksi vaikka Hämähäkkimieheen verrattuna?