Niinhän se on, että Kittyn isä on pankkialalla. Jotenkin olin vain kuvitellut Pryden perheen rahojen olevan vanhempaa perua, mutta ei minulla ole osoittaa mitään lähdettä olettamukseni tueksi.
Tuomariin ja Vietnamiin palatakseni: Marvelin The 'Nam -lehdessä on yksi numero, jossa sotapojat näkevät päiväunia siitä, kuinka tutut supersankarit kurmottavat vihollista. Lehden jatkumossa siis Marvelin sankarit ovat vain sarjakuvahahmoja. Tuomariin ei kuitenkaan hahmon Vietnam-taustasta huolimatta viitata. En muista tuon mainitsemani lehden tapahtuma-aikaa, ehkä Tuomari ei ollut vielä silloin edes esiintynyt sarjakuvissa.
Mutta missä lehdessä on ensimmäinen Tuomarin Vietnam-takauma? Itselleni tulee mieleen vain Punisher War Journal #4-5:n salamurhaajajuttu (suom. Sarjakuvalehti 3/1992), jossa Tuomarin sotakokemukset ovat merkittävässä roolissa.
EDIT: Tuomarihan sitten vierailee The 'Nam -lehdessä sen loppuaikoina, mikä on ristiriidassa aiemman jatkumon kanssa. Mutta itse tarinoiden kannalta sillä ei ole väliä.