0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei se muovituskaan auta. Ehkä vahvempi muovi tai siis jäykempi tai ihan kunnollinen kirjekuori voisi pelastaa lehden.
On kyllä ollut heppoinen paperi. Ei ole aiemmin revennyt kansi normaalisti sivuja käännellessä tai ihan vain koskettamalla kantta. Kerran näytti siltä, että kannen ajatteleminen jo repi sen.
Nyt tuli ilman pussia, mutta eivät nuo kannet ole sen kummempia kuin viime viikollakaan. Jos jollakin on mikrometrimittari, niin mitatkaa onko noilla eroa. Koulussa mitattiin kellä on paksut hiukset ja kellä ei.
Koulussa mitattiin kellä on paksut hiukset ja kellä ei.
Ohoh. Noin huonossa kunnossa olen saanut lehteni kaikenkaikkiaan vain muutaman kerran.Mutta kyllä Aku painettiin paljon paskemmin 1970-luvulla. Ei ollut erilliskansia vaan samaa tuhnuista bulkkisanomalehtipaperia kannet ja kaikki sivut, värien kohdistus sitä sun tätä jne.Timo
Mulle tulee yleensä hyvässä kunnossa, kuten eilenkin tuli. Puolen tusinaa kertaa on revennyt tai kastunut. Uusi on tullut aina pyydettäessä.Asiakaspalvelu@sanomamagazines.fi on ainakin ennen ollut se toimiva. Tilausnumero löytyy takakannesta, se mukaan.
Juu lehti itse oli silloin huonompi laatuinen paperiltaan
Asiakaspalvelija sitten ilmeisesti oli sitä mieltä että niitä pitää voida tarjota, ja lopetti tilaukset ettei tarvitse lopettaa tarjoamista.