0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
tuolla on kovin erikoisia juttuja ohjelmaa kauppaavan SmithMicro/ DigitalRiver-firmasta niin en ole tuota raatsinut tilata. Eikä tuo ollut ainoa paikka jossa moitittiin tai varoiteltiin firmasta.
Manga Studio muuten pelaa Ubuntu Linuxissa Winen kautta. En vieläkään käytä sitä juuri muuten kuin perspektiivityökalun takia, mutta minä en ole vieläkään siihen ehtinyt niin kovin syvällisesti perehtyä.Perspektiivityökalu vaan tekee mutkikkaistakin kuvista yksinkertaisia.
Manga Studio EX näyttää nyt olevan viiden päivän tarjouksessa . Hinta $99 .. mitä se sitten euroissa tekee.. varmaan sellaset 60-70€? Normaali hinta 299 dollaria.http://my.smithmicro.com/email_web/manga/v1_mangaex4_99/tarjous loppuu 31.1.2011P.S.Itse olen ostanut suoraan SmithMicrolta jo parin vuoden ajan (digitaalisena).. mitään ongelmia ei ole ollut. Itse olen tehnyt omat backup CD:t. Digital Riveristä en tiedä, näyttää olevan joku välikäsi.
Jos nyt jotain jurnuttamista niin tekstityökalut voisi olla paremmat. Esim. jos tahtoo sijoitella jotain "tehosteääniä" tai tekstiä yleensäkin muutoin, kuin esim. vaakasuoraan niin siinä voi joutua vähän miettimään, että miten sen homman hoitaa. Tai sitten en vain vielä osaa mutta käsittääkseni siinä ei ole sellaista ominaisuutta, että tekstiä voisi sijoitella vektoripolkuun tai mikä se oikea termi lie.
Maksaahan tuo tietty jonkin verran mutta, jos ajattelee siltä kannalta, että kuinka paljon se helpottaa tekemistä ja antaa uusia mahdollisuuksia niin ei kait se ole paha hinta ollenkaan ja Smith Microlla on aika ajoin noista tarjouksiakin.
Uutiskirjeen tilaajille huomisen ajan Manga Studio EX 4 29,99.