0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kojocci, jos pääset Renderosityyn, tsekkaa tämä.Manga Studion arvostelu. Ei vaikuttanut kauhean kiintoisalta -- en ainakaan jaksaisi tehdä niin paljon töitä joka sarjakuvaruudun eteen.
Tulin hankkineeksi! En ole opiskellut vielä, tänään ehtis. Photoshop Elements on rasterikenttien tekemiseen liian huono, tämän pitäisi olla lupaavampi. JA Manga Studiolla voi tietääkseni täyttää alueita, joita rajaava viiva ei ole aivan yhteinäinen. Minulle taivaallinen ominaisuus.
JA Manga Studiolla voi tietääkseni täyttää alueita, joita rajaava viiva ei ole aivan yhteinäinen. Minulle taivaallinen ominaisuus.
Höh? Mites se sitten tietää että ne on alueita?Tää olis kyllä kiinnostava ominaisuus, kun omakin piirrosjälki kärsii todella pahasti jos alueista yrittää tehdä suljettuja; just se pieni katkos oikeassa kohdassa tekee kirkkaimman valon, varjon ja kolmiuloitteisuuden viivaan.Kerro sitten kokemuksistasi, olisi hauska kuulla.Kivi
Mulla tuo nelosversio on, mutta käytän vaan perspektiivityökalun ja parin muun välpän vuoksi. Kyllä ne kehujat tuota rasterointia hyvänä pitää, mutta minulle on helpompi pelleillä harmaan värin kanssa ja käyttää sitten (ilmaisen) Paint.NET:in (Ed Harvey's) Halftone-pluginia joka tekee aivan helkutin hienoa rasteria harmaasävyistä...No, onhan Manga Studiossa aivan hirveä valikoima noissa rastereissa.Tuota erikoista täyttöä, joka hyväksyy aukot, en saanut nopealla kokeilulla pelaamaan. Toisaalta, sillä tavalla kuin minä teen, en sitä tarvitsekaan.Tuo viivaa silittävä tablettipiirtohan Manga Studiossa on ihan OK, mutta esim. Paint Tool Sai ja (ilmainen) CherryBrush pesee sen mennen tullen. Siis ainakin mun Wacom Intuosilla.(Sai ja CherryBrush muuten tukee myös kuvan pyöritystä...)Mutta se perspektiivisysteemi Manga Studiossa on kiva. Muutenkin todella paljon näkee tätä Sketchup/Manga Studio yhdistelmää realistisessa piirtämisessä käytettävän...