Kirjoittaja Aihe: Tulevat Marvel-filmatisoinnit  (Luettu 534262 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

sila

  • Vieras
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #810 : 18.07.2010 klo 21:45:28 »
Luultavasti MJ on oppinut karvaasti aikaisemmin sen, että Internetin kautta ei voi ihastua toiseen ihmiseen-eikä koskaan luota kehenkään-mutta se onkin sitten jo eri tarina.Luulenpa myös, että hän tiesi, mitä miehet aina loppujen lopuksi haluavat.

MJ ei myös koskaan soita miesten perään.

MJ seisoo yksin kallion laella ja katselee maailmaa alapuolellaan.Ei ystäviä-ei kavereita-vain tuuli ja taivas.Hän on niin hel***in yksin.Hän ei taida loppujen lopuksi edes välittää-hän on niin tottunut siihen.Koko maailma on hänen edessään, mutta hän ei vieläkään tiedä,missä hänen kotinsa on.

Parhaimmat ratsastavat yksin.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2010 klo 22:20:44 kirjoittanut sila »

bats

  • Jäsen
  • Viestejä: 554
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #811 : 18.07.2010 klo 22:34:56 »
MJ seisoo yksin kallion laella ja katselee maailmaa alapuolellaan.Ei ystäviä-ei kavereita-vain tuuli ja taivas.Hän on niin hel***in yksin.Hän ei taida loppujen lopuksi edes välittää-hän on niin tottunut siihen.Koko maailma on hänen edessään, mutta hän ei vieläkään tiedä,missä hänen kotinsa on.

Sitten hän hyppää alas.  ;D

Ramille: Juuri noin minäkin olisin voinut sanoa, jos olisin jaksanut mielipiteeni noin laveasti perustella. Kirsten Dunst on minulle se aito oikea Mary Jane, siihen verrattuna sarjakuvien hupakko ei merkitse mitään. Kirsten Dunst on elämäni. <3 Miten häntä nyt vielä kehuisi. :D

Elizabethtownissa Dunstin karisma loisti myös. Joku georgialainen kevytkenkä on minun silmissäni Dunstiin verrattuna Mount Everestin verran alapuolella. :laugh:
« Viimeksi muokattu: 18.07.2010 klo 22:38:14 kirjoittanut bats »
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

sila

  • Vieras
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #812 : 18.07.2010 klo 22:35:58 »
Sitten hän hyppää alas.;D

Hyppää helikopterin tai batsin kyytiin..
« Viimeksi muokattu: 18.07.2010 klo 22:41:55 kirjoittanut sila »

bats

  • Jäsen
  • Viestejä: 554
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #813 : 18.07.2010 klo 22:40:04 »
Hyppää helikopterin kyytiin.

Mutta sitten tulee Hawkeye, alias Bullseye, joka ampuu nuolen ja BOOM! PATA-BOOM! PA-DOOM! helikopteri räjähtää, ja Mary Janen irtopää lentää kaaressa taivaalla.

Suunnilleen näin muuten kävi Dark Reign: Hawkeye-sarjakuvassa. Tosin ilman Mary Janea.
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

sila

  • Vieras
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #814 : 18.07.2010 klo 22:42:42 »
^ Ehdin jo muuttaa edellistä..

bats

  • Jäsen
  • Viestejä: 554
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #815 : 18.07.2010 klo 22:43:45 »
^ Ehdin jo muuttaa edellistä..

Mainiota, jos Kirsten Dunst hyppää kyytiini, olen onnellinen.

Kato nyt, mä voitan sut aina. ;)
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

sila

  • Vieras
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #816 : 18.07.2010 klo 22:48:13 »
Ollaan kavereita.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 klo 22:05:22 kirjoittanut sila »

Rami Rautkorpi

  • Has been
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 3 986
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #817 : 19.07.2010 klo 01:03:32 »
Nyt poikki sen lepakkomiehen ja puumanaisen flirttailu, ja keskitytään ketjun aiheeseen.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #818 : 19.07.2010 klo 13:41:47 »
Ramille: Juuri noin minäkin olisin voinut sanoa, jos olisin jaksanut mielipiteeni noin laveasti perustella. Kirsten Dunst on minulle se aito oikea Mary Jane, siihen verrattuna sarjakuvien hupakko ei merkitse mitään.

Dunst on OK mutta sarjakuvat ovat se joka määrittää elokuvat, ei toisin päin, se sarjakuvien MJ on se mihin näyttelijätteren tulee pyrkiä, ei oma tähtistatus.
Mutta kuten todettua se vaatii näyttelijäntaitoja, jotka ovat molemmilta sukupuolilta eri mantereilla aika hakusessa.

X-men First classiin on liittetty lisähuhu että Kevin Bacon esittäisi Sebastian Shawta.
Helvetintulen klubin skaala tuntuu kyllä turhan vaativalta ko. elokuvan rahkeille.
Elokuvan ensi-iltahan siis on jo 03.07.2011 ja kuvauksia ei vielä ole aloitettu.

Niitä harvoja iloja on että huhu Brian Singerin Wolverine 2 elokuvan ohjaamisesta on ainakin Singerin mukaan vain huhu.

Vincent

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 186
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #819 : 19.07.2010 klo 14:33:43 »
X-men First classiin on liittetty lisähuhu että Kevin Bacon esittäisi Sebastian Shawta.
Helvetintulen klubin skaala tuntuu kyllä turhan vaativalta ko. elokuvan rahkeille.
Elokuvan ensi-iltahan siis on jo 03.07.2011 ja kuvauksia ei vielä ole aloitettu.

Minä taasen olen lukenut huhun, jonka mukaan tämä näyttelisi Herra Pahuutta.

bats

  • Jäsen
  • Viestejä: 554
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #820 : 19.07.2010 klo 14:44:55 »
Dunst on OK mutta sarjakuvat ovat se joka määrittää elokuvat, ei toisin päin, se sarjakuvien MJ on se mihin näyttelijätteren tulee pyrkiä, ei oma tähtistatus.

Niin kai, mutta minusta leffojen MJ ylitti sarjakuvien MJ:n. Minusta myös elokuvantekijälle täytyy sallia vapauksia, varsinkin jos nämä vapaudet mahdollistavat paremman elokuvan tekemisen.

Mitä mieltä olette Peterin paluusta high schooliin? Itselleni tutuin on se aikuinen Hämis, mun mielestä Tobey Maguiren hämähäkki olisi sopinut hyvin Avengers-leffaan. En ole innoissani tästä lukioon paluusta.

Marvel-leffoihin liittyvä haaveeni olisi, että joskus Avengersin jälkeen tehtäisiin Civil War-leffa.
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #821 : 19.07.2010 klo 20:32:32 »
Minä taasen olen lukenut huhun, jonka mukaan tämä näyttelisi Herra Pahuutta.

Nykykaanonin mukaan Pahuudella oli sormensa pelissä myös Ase-X-projektissa mutta sillon ko. herran olisi pitänyt olla W1sessä jo ellei W2 esiintyminen ole ensin flashbackiä ja sitten Wolvie ja Pahuus ottavat yhteen.

Yhtä hölmöä olisi Shawin kuin Pahuudenkin esiintyminen leffassa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #822 : 20.07.2010 klo 13:21:00 »
Eikö kukaan oikeasti mun lisäksi tykkää Kirsten Dunstin Mary Janesta? Se on ihana.

Mutta kun Dunstin Mary Jane on juuri se "Iik, kynsi lohkes!" bimbo. Hämis pelastaa hänet joka leffassa, eikä MJ tunnu osaavan tehdä mitään muuta itse kuin kirkua. Eikä hän edes tunnu MJ:ltä. Liian rauhallinen ja vakaa. Ja tylsä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

bats

  • Jäsen
  • Viestejä: 554
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #823 : 20.07.2010 klo 13:50:50 »
Offtopic: Missäs olet piileskellyt, Herra Riddle? :D

On topic: Mä näen Dunstin MJ:n ihan eri tavalla. Ei siitä sinänsä tarvitse sen enempää väitellä, jokainen tykkää erilaisista naisista, mutta..

Uskotko oikeasti, että uudessa leffassa MJ on joku amatsoni, joka EI kirkuisi ja EI joutuisi pulaan? Tuskin. Jos sinusta Dunst oli bimbo niin A) olet hakoteillä ja B) varaudu bimbouden ultimaatuumiin uudessa leffassa.
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #824 : 22.07.2010 klo 14:46:53 »
Uskotko oikeasti, että uudessa leffassa MJ on joku amatsoni, joka EI kirkuisi ja EI joutuisi pulaan?

En usko vaan toivon. Enkä tarvitse siihen minkään valtakunnan voimasormusta tai crest of hopea...ja kyllä, Dunst ei ollut riittävänä, eikä edes värikäs MJ:n roolissa, mihin osasyynä myös käsikirjoitus. Dunstin muissa rooleissa ei ole vikaa, olihan hän penskana ihan lutunen skidi Veren Vangeissakin. Mutta hän ei osaa, eikä halua eikä sovi teini-rooleihin.

Tosin minä olen sitä sukupolvea jonka mielestä ajatus ei-teini-ikäisistä näyttelemässä teini-ikäisiä on totuttu ja rasittava kirous. Vaikkakin Dunst näytteli ensimmäisen elokuvan lopussa ja muissa kahdessa elokuvassa jo aikuista MJ:tä. Sitä paitsi minusta ne elokuvista tehdyt videopelit ovat parempia kuin ne elokuvat.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.