Kirjoittaja Aihe: Tulevat Marvel-filmatisoinnit  (Luettu 534221 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 040
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #735 : 14.03.2010 klo 20:59:20 »
Aika näyttää mitä Kapusta tulee.

Kaput!

Sanon minä.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #736 : 14.03.2010 klo 21:02:37 »
Kaput!

Sanon minä.

tälle mielipiteelle haluaisin kuulla perusteluja mielenkiinnosta.

Joe Johnston on osoittanut sarjakuvafilmatisointikykynsä ja että hallitsee periodielokuvat ja nyt on käytössä Kirbyn luoma ikoninen hahmo.

Onko peruste se että sarjakuvafilmatisointeja on liikaa vai mikä?

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #737 : 16.03.2010 klo 17:23:02 »
tälle mielipiteelle haluaisin kuulla perusteluja mielenkiinnosta.
---------------------
Onko peruste se että sarjakuvafilmatisointeja on liikaa vai mikä?

Se on minun perusteluni. Lurkerin perustelu on että "Hiihhii! Kaikki näyttää hassulta!" ;)
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

bats

  • Jäsen
  • Viestejä: 554
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #738 : 16.03.2010 klo 17:47:34 »
Se on minun perusteluni. Lurkerin perustelu on että "Hiihhii! Kaikki näyttää hassulta!" ;)

Kuitenkin uskot Kapteeni Amerikan kuuden leffan mahdollisuuksiin. Minua jäi tämä vähän hiertämään. Oli se historia sitten 600 lehteä tai kuusi lehteä, niin olen silti skeptinen. Se lehtien määrä ei vain korreloi elokuvien määrän kanssa. Epäilisin että siinä on aika paljon tauhkaa joukossa, lehtiä jotka on kirjoitettu ja piirretty vain siksi että saadaan lehti joka viikko tiskiin. Ja nyt Kapusta tehdään elokuva, siksi että sarjakuvaelokuvat ovat nyt in ja Marvel haluaa pieraista joka ikisen sankarinsa valkokankaalle. Toki tähän mennessä he ovat onnistuneet oikein hyvin, Spider-Man, X-Men ja Iron Man sarjat ovat kaikki oikein onnistunutta viihdettä.

Mutta saadaanko Kapteeni Amerikasta jatkoa tälle menestykselle vai tuleeko hänen leffastaan täysi floppi? Minä toivon että Kapu menestyy. Sinänsä ainekset hyvään leffaan ovat. Jos aloitetaan nöyrästi yhdellä leffalla. Tässä minun Kapu-leffani:

Alku voisi olla Pelastakaa Sotamies Ryan supersankareilla maustettuna. Normandian maihinnousu tai vastaava taistelu Ultimatesin alun tyyliin. Sitten Kapu putoaa jäihin. Kapu herätetään nyky-yhteiskuntaan, joka on hänelle täysin vieras, ja samalla hän näkee miten amerikkalainen unelma on rappeutunut. Punakallo saapuu näyttämölle, tehtyään ensiesiintymisensä alussa ja aloittaa täyden rähinän USA:n maaperällä. Punakalloa voisi uudistaa siten, että hän on nykyajassa liitossa vaikkapa terroristien kanssa. Kapu päättää taistella vielä kerran entisen Amerikan puolesta ja pelastaa päivän. Mahdollisesti Kapu käy välissä Irakissa tai jossain sotimassa, jälleen tyyliin Ultimates. Minusta olisi mielenkiintoista limittää Toinen maailmansota ja nykyajan sota Lähi-idässä, korostaen näiden eroja ja samankaltaisuuksia.

Joo. En ole lukenut alkuperäisiä Kapuja. :laugh:
« Viimeksi muokattu: 16.03.2010 klo 17:57:25 kirjoittanut bats »
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

Vincent

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 186
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #739 : 16.03.2010 klo 18:28:50 »
Ihan kiva visio leffasta, mutta tuo ei tule tapahtumaan läheskään, kun se jo tiedetään varmasti, että leffa loppuu Kapun pakastumiseen.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 040
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #740 : 16.03.2010 klo 20:16:20 »
Minua arvelluttaa varsinkin se viihdytyskiertueen musikaalikohtaus, jota kautta Kapteeni Amerikka ilmeisesti saa "superpukunsa". Tässä on tahattoman ja tahallisen komiikan mahikset aika isot...

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #741 : 16.03.2010 klo 20:33:11 »
Minua arvelluttaa varsinkin se viihdytyskiertueen musikaalikohtaus, jota kautta Kapteeni Amerikka ilmeisesti saa "superpukunsa". Tässä on tahattoman ja tahallisen komiikan mahikset aika isot...

aivan. tämän pelon voin tavallaan kyllä ymmärtää.

Marvel studiosin idea "joka vuoden toukokuussa marvel-elokuva" antaa jossain määrin pontta epäilyksellesi, riski mennä Ghost riderin ja Man-thingin suuntaan sen sijasta että otettaisiin Iron manin ja ensimmäisten kahden X-men-elokuvan ohje: lähdemateriaalia kunnioittaen elokuvan laein.

Superpuvulla viittaat siis lippua mukaelevaan silmukkapanssariin oletan?

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 040
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #742 : 17.03.2010 klo 09:11:39 »
Superpuvulla viittaat siis lippua mukaelevaan silmukkapanssariin oletan?

Juuh. Idea on ehkä saatu 1980-luvun aikeesta sovittaa Kapu Broadwaylle.
http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_America_in_other_media#Music


Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #744 : 20.03.2010 klo 20:15:55 »
Johnny Stormin roolia FF leffoissa näytellyt Chris "Ärsyttävämpi kuin Chris O'Donnell Robinina" Evans on vahvojen huhujen mukaan saanut tarjouksen Steve "Captain America" Rogersin roolista. Jos Evans ottaa roolin, se on hänen viides sarjakuvaelokuva roolinsa, ja jo kuudes sarjakuvaelokuvansa, ja ensimmäinen puhtaasti pääosassa oleva rooli. Ja asiasta kertoi CBR.

Minua ajatus puistattaa. Jäbän parhain roolisuoritus tapahtui Push elokuvassa. Mies ei vain ole tarpeeksi vakavasti otettava. Kapu oli ja on edelleen nuoren näköinen, mutta Evans on liian nuoren näköinen. Evansin äänirooli TMNT:n Casey Jonesina ei kuitenkaan ollut paha.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #745 : 22.03.2010 klo 06:32:45 »
Stan Lee puhuu Marvel Disney elokuvista

youtubeen leikatun hypetyksen määrä on melkoinen.
Onkohan Tigress Tigran "Halle Berry-Catwoman" versiointi?
Odotellessa Kostajat -Pirates of The Caribbean elokuvaa....

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #746 : 22.03.2010 klo 19:33:32 »
Tigrasta ei helpolla saa kunnon leffaa tehtyä ainakaan täällä nähdyn perusteella paitsi jos on team-up leffa kyseessä ja käsikirjoittajat eivät ole kuin puusta pudonneita.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #747 : 23.03.2010 klo 06:28:04 »
Johnny Stormin roolia FF leffoissa näytellyt Chris "Ärsyttävämpi kuin Chris O'Donnell Robinina" Evans on vahvojen huhujen mukaan saanut tarjouksen Steve "Captain America" Rogersin roolista.

varietyn mukaan Evans on saanut roolin

kannattaa huomata ettei Marvel ole vahvistanut asiaa

janne luokkanen

  • Jäsen
  • Viestejä: 514
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #748 : 23.03.2010 klo 08:36:35 »
Johnny Stormin roolia FF leffoissa näytellyt Chris "Ärsyttävämpi kuin Chris O'Donnell Robinina" Evans on vahvojen huhujen mukaan saanut tarjouksen Steve "Captain America" Rogersin roolista.

Minua ajatus puistattaa. Jäbän parhain roolisuoritus tapahtui Push elokuvassa. Mies ei vain ole tarpeeksi vakavasti otettava.

En tiedä tosta Push leffasta, mutta katoppa Sunshine. Siinä Evans on vakavasti otettava. Täysin erillainen roolisuoritus mitä FF leffoissa, ja muissakin jutuissa, olen häneltä nähnyt. Kyllä se osaa kun saa sellaisen roolin.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #749 : 23.03.2010 klo 18:24:18 »
Aika moni nettisivusto pitää varmana että Chris Evans esittää Kapu Amerikkaa (yksi jopa kertoi että Marvel on löytänyt etsimänsä Kapun).

Jos C. Evans todellakin esittää Kapua niin varmistus tullee lähiaikoina.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.