Kirjoittaja Aihe: Tulevat Marvel-filmatisoinnit  (Luettu 534242 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #135 : 04.10.2006 klo 18:56:14 »
Minäkin olin pettynyt Pirates2:n tasoon, noin niinkuin almost kaikin puolin. Onneksi en ollut nähnyt Pirates1:n lopputekstien jälkeen tulevaa spoileri-kohtausta ennen kuin viime viikonloppuna kun telkkari jäi päälle.. Jos ihan totta puhutaan niin veikkaan että FF2 tulee myös päättymään cliffhangeriin, eli koko leffa touhutaan Surffarin parissa ja hypetetään miten kaamea Galactus on, ja sitten leffan lopussa Galactus pöllähtää paikalle "to be continued" tekstin kera. Toivon todella että olen väärässä..
t.Q

Syklo

  • Jäsen
  • Viestejä: 69
  • Joo moi
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #136 : 04.10.2006 klo 18:59:33 »
Kyllä Syklo on kipee! Toivottavasti ei pääse tekemään FF käsistä.
Pitäisikö tuollaista ottaa vastaan hepulta joka tehnyt Tuhmat Tytöt-sarjiksen ???
Hitonmoinen univaje on hieno juttu. Pää on sekaisin ja ilman päihteitä. Sarjakuvalehdetkin ovat kuin kolmiulotteisia. Ja toi FF2 käsis on pientä verrattuna pään sisällä oleviin demoneihin. Mä meen maalaamaan kuvan jostakin nyt.

Ps. Sainpahan täytettä siguun.
Vesa Vitikainen: Kyllä Syklo on kipee!
Q-mies: Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.

Rac

  • Jäsen
  • Viestejä: 882
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #137 : 04.10.2006 klo 20:59:22 »
Elokuvalehti Episodin ennakkotietojen mukaan Fantastic four 2 saapuisi 4.7.2007 suomen valkokankaille.
Kannattaa ottaa hyppysellisellä suolaa.

Minkä tähden? Minä en näe päivämäärässä mitään epäilyttävää.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #138 : 04.10.2006 klo 21:24:20 »
Minkä tähden? Minä en näe päivämäärässä mitään epäilyttävää.

Nimimerkillä finnkinon ennakkotietojen paikaansapitävyys totean että toivon elokuvan ilmestyvän tuolloin.
Varmuutta ei voi antaa, ei episodi, finnkino kuin minäkään. itse elokuvahan ei ole vielä valmis joten viivytyksiä voi tulla.

puro

  • Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 261
  • Ei se siitä suttaannu.
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #139 : 05.10.2006 klo 08:34:38 »
http://www.marvel.com/movies paljastaa että Rautamiehen vihulaiseksi häijyilee Mandariini!

Ja paljastaa perusjuonesta:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #140 : 05.10.2006 klo 10:13:47 »
Hmm.. itse asiassa syntytarinan uusiksikirjoittaminen tuntuu olevan ennemminkin sääntö kuin poikkeus Marvel-leffoissa. Ja tämä alustava (kässäriä ei tietääkseni ole vielä edes hyväksytty?) pohjustus kuulostaa minusta olevan ihan OK. Kannattaa muistaa kuitenkin että nämä "takakansitekstit" eivät välttämättä kerro juuri mitään tai joskus yhtään mitään itse leffasta tai sen juonesta.
t.Q

Syklo

  • Jäsen
  • Viestejä: 69
  • Joo moi
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #141 : 05.10.2006 klo 11:37:46 »
Toi ei ainakaan ole se kässäri minkä mä suunnittelin. Eikä nimikään. Armor Man from outer space oli minun raakavedoksen titteli.
Minun Armor Man näytti kutakuinkin tältä.

"Johnny Stark on maailman ensimmäinen avaruusturisti. Matkalla tapahtuu onnettomuus ja ihmiset luulevat Starkin ja ässäpilotti Jeffrey Rhodesin kuolleen. Stark herää limaisessa kotelossa ja kuulee paikalliselta avaruusrodulta saanensa puolijumalan Urutoran sielun sisäänsä jotta kummatkin pysyisivät hengissä. Stark saa tietää saavansa Urutoran paikalle kutsuhuudolla "Urutoran raivo! Anna voimasi!" jolloin Starkista tulee Armor Man!"

"Maassa Armor Man taistelee mutatoituneen Harmaan Hulkin kanssa ja voittaa. Ihmiset rupevat pitää Armor Mania sankarina ja Superman sekä George Clooney käy myös onnittelemassa uutta sankaria."

"Samaan aikaan Jeffrey Rhodes, josta on tullut vihreän kiinalaisen näköinen heppu lukee Armor Manista ja mussuttaa mandariinia. Onnettomuudessa hänellä on irronnut pari ruuvia päästä ja päättää ottaa battlee Armor Manin kanssa nimellä Mandariini. Mandariini saa köniin  ja hänestä tulee hyvis. Sitten mennään pirtelölle ja nauretaan tän leffan katsomisesta maksaneille ihmisille."
Älkää edes kysykö mitä olen suunnitellut Kostajat-leffaan (Vision vetää teekupposen ja lukee lehdestä Kostajista. Vision haluaa vähän bätlätä)...

Ja ihmiset väittävät vielä New Avengersin, HoM:n ja Civil Warin kaltaisten muutosten lehtien statuksessa "raiskaavan" kaiken mitä Stan Lee ja kumppanit aikoinaan kehittivät. Kyllä hommat voivat pahemminkin olla kuin orgaaniset seittisingot.
Vesa Vitikainen: Kyllä Syklo on kipee!
Q-mies: Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.

Rac

  • Jäsen
  • Viestejä: 882
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #142 : 05.10.2006 klo 17:00:25 »
Nimimerkillä finnkinon ennakkotietojen paikaansapitävyys totean että toivon elokuvan ilmestyvän tuolloin.
Varmuutta ei voi antaa, ei episodi, finnkino kuin minäkään. itse elokuvahan ei ole vielä valmis joten viivytyksiä voi tulla.

Jenkeissähän leffan ensi-ilta on 14.6.07. Eli siis on tuosta aikaa Suomen ensi-iltaan. Onhan tuotakin päivämäärää jo pariin kertaan muunneltu, mutta kyllä Fox sen juosten kusee ulos kesäkuuksi.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #143 : 05.10.2006 klo 18:46:08 »
Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.
t.Q

Syklo

  • Jäsen
  • Viestejä: 69
  • Joo moi
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #144 : 05.10.2006 klo 19:20:45 »
Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.
Sitä se absolutismi ja normielämä ilman jännitystä teettää.
Vesa Vitikainen: Kyllä Syklo on kipee!
Q-mies: Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.

V3§a V1tikain3n

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 009
  • kersanttinapalm.com/
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #145 : 06.10.2006 klo 10:02:00 »
Pitäisikö tuollaista ottaa vastaan hepulta joka tehnyt Tuhmat Tytöt-sarjiksen ???

Okei, senkin tekijä on kipee. Toivottavasti sekään ei pääse tekemään FF2-leffakäsistä.

 
Lainaus
Re:Ihmeneloset-filmi
« Vastaus #67 : 17.12.2004, klo 20:43:02 Vesa Vitikainen
Muutos ennakkotietoihin: Ohjaajaksi onkin pestattu Jan Kounen ja uudelleen kirjoitetun käsiksen mukaan Ihmeneloset matkaavat negatiiviselle vyöhykkeelle ja syövät sieniä. Elokuvan lopussa on seitsemäntoista ja puoli minuuttia kestävä hypnoottinen psykedeliajakso.

Rac

  • Jäsen
  • Viestejä: 882
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #146 : 27.12.2006 klo 00:17:44 »
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer -teaseri. Hyvältähän tuo näytti. Ensimmäinen oli vähintään hyvä, kaikkine vikoineenkin. Parempi kuin X3 ja Elektra ainakin.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

J-Viilee

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
  • Painajaismaista!
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #147 : 29.12.2006 klo 00:32:20 »
Vaikutti FF2 ihan mielenkiintoiselta, Galactusta ei trailerissa näkynyt, mutta surffari oli aika elävän näköinen.
Olihan tuo aiempi ihmenelosleffakin ihan kohtuullinen, mutta tuntuu että mitä useamman Marvel-filmatisoinnin ne pukkaa ulos niin sitä enemmän ne poikkeaa alkuperäisestä tarinasta.
Eihän se välttämättä huono asia ole, sillä pakkohan se on vähän oikoa, mutta esim. x3 oli jo liian kaukana sarjakuvaesikuvasta.
Tilulilulii.

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #148 : 30.12.2006 klo 02:17:01 »
Kastelin pöksyni jo silloin kun huhut Surffarin siirtymisestä valkokankaalle alkoivat levitä ja pikaisen esikatselmuksen perusteella hyvältä näyttää. Leffassa saa minun puolestani vaikka menninkäiset tanssia kansantanhuja kunhan tekevät Surffarin kunnolla.  ;D
t.Q

V3§a V1tikain3n

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 009
  • kersanttinapalm.com/
Re: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #149 : 30.12.2006 klo 13:27:06 »
Vaikutti FF2 ihan mielenkiintoiselta, Galactusta ei trailerissa näkynyt, mutta surffari oli aika elävän näköinen.
Olihan tuo aiempi ihmenelosleffakin ihan kohtuullinen, mutta tuntuu että mitä useamman Marvel-filmatisoinnin ne pukkaa ulos niin sitä enemmän ne poikkeaa alkuperäisestä tarinasta.
Eihän se välttämättä huono asia ole, sillä pakkohan se on vähän oikoa, mutta esim. x3 oli jo liian kaukana sarjakuvaesikuvasta.

X3 ei loppujen lopuksi hirveästi eronnut sarjakuvasta, vaikka ShiArit puuttui, Jean ei tehnyt itsari kuussa eikä Uatu viisatellut lopussa. Muutokset johtuivat selvästi jo edellisissä elokuvissa tehdyistä linjavalinnoista. Mukana ei ole muita marvel-universumin erikoisuuksia, vain mutantteja. Siksi Juggiskin oli mutantti ym.

Hopea näytti kyllä railerissa hyvälle. Kyllä se iso G varmaan leffan lopussa ilmestyy...viimestään kolmosessa. Jos Ihmeneloset myy hyvin, olisi tyhmää tehdä siitä vain trilogia, kyllä neljäs osa pitää tehdä!