0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Minusta se alkuperäinen oli aivan karmea, suorastaan häväistys. Tässä on on toki hyvää tyyliä ja modernisaatiota, mutta silti jotenkin vierastan Barks-puristina tätäkin. Kaivaudun lukemaan Barksin tarinoita kun ja jos nämä tulee telkusta. No, ehkä katon ekan jakson, joka on pilattu paskalla jälkiäänityksellä.Timo
Minusta se alkuperäinen oli aivan karmea, suorastaan häväistys. Tässä on on toki hyvää tyyliä ja modernisaatiota, mutta silti jotenkin vierastan Barks-puristina tätäkin. Kaivaudun lukemaan Barksin tarinoita kun ja jos nämä tulee telkusta.
Enemmän mua hämäsi semmoinen piirretty missä Tupu, Hupu ja Lupu oli kasvaneet teiniksi. En muista mikä sen sarjan nimi oli, mutta se häiritsi mua.
Olin huomaavinani Kulta-Innon vilahtavan trailerissa, mikä on erinomainen asia.
Enemmän mua hämäsi semmoinen piirretty missä Tupu, Hupu ja Lupu oli kasvaneet teiniksi.
Nokkapokka eli Quack Pack on nykynäkökulmasta mielenkiintoinen pannukakku. Tavoitteena on selkeästi ollut Akun ja veljenpoikien seikkailujen päivittäminen ja modernisoiminen 90-luvulle.
Sankareista toivoisin Gizmo Duckin comebackia, Varjoankkaa tuskin voi toivoa, koska tietääkseni tämän sarja on oma universuminsa, erillään Ankronikka-versumista.
Varjoankkahan on Ankronikan spin-off-sarja. Molemmissa sarjoissa Heimo Huima ja Maukka Munankuori ovat mukana. Heimo jopa viittaa sarjassa Roope Ankkaan kertomalla Urho Sorsimolle, että hänellä ja Maukalla on ollut sama työnantaja Ankkalinnassa. Nähdäänpä sarjassa myös Gizmoduck, eli suomalaisittain Turbo-Ankka ja ymmärtääkseni hahmot ovat suosittuja jenkkilässä, joten en pitäisi mahdottomana Varjoankan ja Ankronikan crossover-jaksoa joskus sarjan aikana.
No, ohhoh! Aina olen kuullut puhuttavan Varjoankasta Ankronikan spin-off-sarjana. Mutta niin, miksei toinen todellisuuskin kävisi yhtä hyvin?