0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kyllä on tämä Ankkalinna ihan kerettiläinen ja väärä. Timo
Rahasäiliö missä?
Ensimmäisen jakson katsoneet tietävät kyllä, että rahasäiliön on tuossa saaressa. Aluksi se minuakin häiritsi, mutta olen pääasiassa avoin uusille näkemyksille joten kyllä minä sijainnin sulatan. Se korostaa kivasti Roopen erakoitumista. Akun ääni on niin suuri osa hahmon luonnetta, että en minä osaisi kuvitella sitä muunlaiseksi. Tony Anselmo vieläpä tekee oikein kelvollista työtä Akuna vieläkin vaikka ikää alkaa jo miehellä olemaan. Minä sain puheesta suurimmaksi osaksi selvän jopa keskivertoa heikommalla englannin kielen taidollani. Ja tavallaanhan animaatiossa se on ollut yksi viljelty vitsi kun hahmon joka sanasta ei ihan aina tahdo saada selvää. Ei Aku olisi Aku ilman ankkaääntänsä.
Milloinhan nämä uudet Ankronikat tulee Suomen telkkarista tai Netflixistä?
Jaa-a itselleni Aku on sarjakuvahahmo, eikä se päässä nyt ainakaan noin puhu. Klassisissa lyhytelokuvissa ehkä.
Haaveenani olisi, että tehtäisiin todellakin niistä Barksin pitkistä tarinoista piirrettyjä.
Miksi?!
Joo, samoin. Ihan hyvin johonkin Ankronikkaan (huom. aavistuksen alentuva suhtautuminen aiheeseen) Akun ääni voitaisiin muuttaa "selkokieliseksi". Sitä klassista kääkätystä voitaisiin sitten kuitenkin käyttää mausteena, esimerkiksi joissakin älähdyksissä ja vaikka Akun satunnaisissa raivareissa jne.