Kirjoittaja Aihe: Lahden sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74579 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Irene

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 812
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #75 : 24.04.2006 klo 13:52:05 »
Mun vaihtoehdot on saapua junalla Lahteen 19:02 tai 22:02. Isäntäväki voinee kommentoida, kummalla kannattaa tulla?
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #76 : 24.04.2006 klo 14:02:23 »
Tuu vaan tuolla 19 junalla. Mä ainakin olen mestoilla silloin, varmaan muutkin.

Reima Mäkinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 9 860
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #77 : 24.04.2006 klo 14:52:43 »
Se "pöytämattokaraokepaikka" Tirra on ihan R-aseman lähellä. Kymipubiin taas kävelee ehkä 15-20 min R-asemalta. Jos ei kierrä keskustan kautta. Eiköhän se "toiminta" pyri käynnistymään siinä seiskan jälkeen. Kuten jo aikaisemminkin kirjoitin. Saattaapi kelikin hiukka vaikuttaa.
Esim. Kirjastossa voi ehkä maleksia siihen asti ellei keskustan tavaratalo-baariskene vakuuta. Matkalla siihen suuntaan on keskustasta päin tullessa myös PUB Paavola (Kirjastoa vastapäätä)
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Solja

  • Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Viestejä: 557
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #78 : 25.04.2006 klo 10:49:06 »
Mihinkäs aikoihin siellä ihmiset olisivat sitten maisemissa? Meinaan vaan, että jääkö mulle kauheasti luppoaikaa divarien yms. mestojen sulkeutumisen ja baarittelun aloittamisen välissä?

Onkos nähtävyysvinkkejä turistille?

Meillä on tentti klo 13.00, mutta sen jälkeen varmaan kampean itseni Teerenpeliin(Jos vanhat merkit pitää paikkaansa..heh)Teeri sijaitsee Vapaudenkadun ja Vesijärvenkadun kulmassa.  Ja, eiköhän meininki ole jo alkanut hyvissä ajoin jo ennen klo 19.00. Joten Irene aikaisemmalla Junalla tänne vaan..

Sitten Lahti mainosta:
Teerenpelissä kannattaa käydä, sillä siellä on mahtavan isot kolmioleivät, ja krapula juomana toimiva mustikka siideri. Sieltä saa lahessa valmistettuja oluita ja siiderejä.

Hullun divari sijaitseen Vesijärvenkadulla. Mäkeä ylös kauppakeskus Trion kohdalta. Sitten kun lähtee kulkemaan vesijärvenkatua päinvastaiseen suuntaan, niin samalata kadulta löytyy kirppis Veskun femmatori. Sen vieressä on divari, ja vastapäätä on toinen kirpputori.

Sokokselta Rautatienkatua ylös päin löytyy divareita ja levykauppoja. Tottakai, pitää kaikkien ostaa tyylikäs Lahti T-paita..vink vink.. Jos haluaa tukea paikkakuntalaisia yrittäjiä, niin Rautatienkadun päässä on Painajainen, josta löytyy jänniä paitoja yms.
Toisessa päässä Rautatienkatua on Hiidenkivi, joka on meidän suosima pikkuruinen kuppila.

Tässä on vielä kartta:
http://wwwmap.lahti.fi/internetwebmap/opaskartta.htm

Jos haluaa nauttia taiteesta niin kannattaa käydä Taidepanimolla http://www.taidepanimo.fi/.
Sinne pääsee kätevästi Vesijärvenkadulta (Niiden kirpputorian läheltä) Päijänteenkadulle.

Tässä tuumittiin että jos ilmat on nätit, niin voisi mennä rantaan istuskelemaan ja juomaan olutta. Tulee nääs kalliiksi istua koko ajan ravintelissa.. Kymibupissa on myös terassi johon paistaa aurinko koko illan, jos ilmat suo.

Mutta, kahtoo mitä keksitään.. Jos ei muuta keksitä, niin katotaan sitten mennäänkö porukalla mun luo palaamaan magneetti jalkapalloa. Reima onkin siinä jo aika hyvä..

Mutta, miten me tunnistetaan ja mistä me löydetää toisemme? Kukat rintaan vai..heh..

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #79 : 25.04.2006 klo 11:15:32 »
Jee, kiitti Lahti-vinkeistä. Hyvältä kuulostaa suunnitelmatkin. Pistän sulle vaikka yksärillä mun puh. nron, niin voidaan perjantaina pitää yhteyttä aikatauluista ja paikoista.

Pussykalja vois ollakin ihan kivaa, jos sää tosiaan suo.

Irene taitaa olla ainoa, joka ei ketään ole aiemmin tavannut (tai riippuu nyt sitten siitä, ketä täältä Helsingistä sitten loppujen lopuksi onkaan tulossa, tää on vielä vähän epäselvää)? Mää oon osaa Lahden possesta aina jossain bongaillut ja jutskannutkin. Ja Reiman naama on toki tuttu. :) Annanpa vaikka Irenellekin numbani niin hän voi soitella kun tulee hätä.

Mutta näin fiksun näköinen tyttö siis on seuraanne liittymässä tältä suunnalta. ;D

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #80 : 25.04.2006 klo 13:22:50 »
Aika hyvä kuva.

tertsi

  • Vieras
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #81 : 25.04.2006 klo 13:34:05 »
Oikeinkin näköinen.

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #82 : 25.04.2006 klo 14:04:20 »
Öh... tota joo.

Heh.

Niin, mites mulla on muuten semmoinen hytinä, että tämän legendaarisen "hullun divarin" nimi ei suinkaan ole "Hullun divari"? :D

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #83 : 25.04.2006 klo 15:23:22 »
Mikä tämä Hullun divari juttu on...?

Onko se Lahdessa?

Irene

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 812
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #84 : 25.04.2006 klo 16:39:30 »
Ellei ulkonäkö radikaalisti muutamassa päivässä muutu, niin tämän näköinen ihminen hortoilee Lahdessa perjantaina: http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=5674.msg102298#msg102298
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Solja

  • Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Viestejä: 557
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #85 : 26.04.2006 klo 10:30:01 »
Hullun divarista on juttua..

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=5746.0

Jänsää, sain ekan yksärinkin..heh..

Matti Veekamo

  • Laiskapaska
  • Jäsen
  • Viestejä: 252
  • Sarjismiäs
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #86 : 26.04.2006 klo 13:19:37 »
Hirvee lössi näköjään kokoontumassa, miten Lahti oikeen kestää. Näillä näkymin täältä Kouvolasta olisi minun lisäkseni vissiinkin kaksi muutakin ihmistä tulossa tapaamiseen jos vain kehtaavat. Hyvältä näyttää.

Onk se Jukka osallistumassa tuolloin vai pitääkö alkaa metsästämään jonkun muun numeroa että sitten ryhmän saa joskus kokoonkin.
__
Matti Veekamo
Veksu

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #87 : 26.04.2006 klo 13:28:46 »
Helsinkiläiset tuntuvat nyt vähän jänistelevän, mutta on täältä mun lisäksi pari tyyppiä kuitenkin tulossa. Jaa että kouvolalaisiakin noin monta! Sehän on kivaa. :)

Hieman on kipeä olo, mutta enköhän mä tästä perjantaiksi toivu. Pitäkää peukkuja.

Jukka

  • Jäsen
  • Viestejä: 821
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #88 : 26.04.2006 klo 13:39:13 »
Veekamokin on näköjään toipunut ässien häviöstä.
Meikäläinen on toki paikalla ja kyllä joukkoon useampi Kouvolalainenkin mahtuu.

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #89 : 26.04.2006 klo 14:09:59 »
Hei, mähän oon käyny tuolla divarissa, ostin kaksi alpparia enklanniksi ja en ole mistään löytänyt jatkoa niihin.

Hemmetti kun olisin aiemmin huomannut tämän Lahden tapaamisen mutta kun on muuta menoa  :-\

Olisi saanut vähän maiseman vaihdosta, Lahdessa käynti kun olisi kuin ulkomailla käymistä...