Heips,
Käväisin Akateemisessa ja olin haukkoa henkeä selaillessani juuri tullutta Al Williamsonin Flash Gordon kirjaa, jossa yli 230 sivua hyvällä paperilla ja paino jäljellä varustettuna. En ole koskaan törmännyt noin upeaan kirjaan missään! Kirjassa on useita Wiliamsonin hahmotelmia, valmiita kansikuvia jne. Kirja maksoi 28 euroa. Tämän halvemmalla sitä tuskin saa edes itse tilaamalla, koska kirja on A 4 kokoinen tai isompikin, se painoi aika paljon, koska paperi oli aika paksua ja painavaa. Mutta rahansa värtti kirja kyllä on. Himoitsen että saan revittyä aikaa vain selaillakseni kirjaa ottakseni oppia sarjakuvan mestarilta, kuinka rakennetaan loistavaa sarjakuvaa. Ja se hivelevä tekniikka ja tarkat yksityiskohdat, joita tässä kirjassa on lukematon määrä....se kyllä tyrmää loisteliaisuudellaan. Kirjassa kerrottiin, että Al Williamson käyttää kuvituksissaan usein valokuvia elävistä ihmisistä, esim, sukulaisistaan jne. Kiitos niille kvaakkilaisille varsinkin Tertsille, joka mainitsi kirjasta täällä kvaakissa. Kiva että tieto kulkee ja tiedotus pelaa meidän kvaakkilaisten keskuudessa. Mahtavaa olla kvaakkilainen ja kiitos kaikille teille muille ajatuksistanne, vinkeistänne ja kaikesta muusta, jolla olette rikastuttaneet tätä Suomen ykkös foorumia. Olen saanut infoa skannauksista, eri piirustus tekniikoista, paperin laaduista, välineistä, sarjakuva-kaupoista meillä ja muualla jne. Suuri toiveeni ennenkuin kuolon uni joskus kohtaa olisí se, että voisimme kaikki täällä olijat tehdä sen yhteisen kvaakkilaisten sarjakuva albumin. Toivon, ettei se jäisi vain toiveeksi.
t: redman