Kirjoittaja Aihe: Sergio Aragonés  (Luettu 35285 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lönkka

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 186
  • Life goes on (except for those who die)
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #45 : 01.08.2011 klo 16:12:33 »
Ihan kelpo all-ages lehti oli tuo Funniesin eka numero joo.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #46 : 27.08.2011 klo 13:57:36 »
Ei ole näkynyt, ei ainakaan niissä suomalaisissa Simpsoneissa joita ole lukenut.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #47 : 24.08.2012 klo 09:37:13 »
Harmittava juttu että Groo vs. Conanin julkaisua on siirretty (tai sitten ei tule ollenkaan). Tämä tiedon sain sähköpostiini jo viikkoja sitten.

Je suis alle kuuden euron pizza!

Czaba

  • Jäsen
  • Viestejä: 471
  • No mutta..
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #48 : 05.01.2014 klo 16:08:01 »
v.2013 viimeisessä Simpsonit-kirjassa "Bart Simpson -iso kiho" on 30 sivua Sergio Aragonesin tekemää sarjakuvaa. Pari pitempää 10-12 sivuista ja loppu lyhäreitä.

Varsinkin nuo pidemmät ovat oikein hyviä.

Janne Kuusinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 920
  • I.L.S.J.K.P.(R)
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #49 : 01.11.2014 klo 23:38:30 »
Kunnioitan Sergio-setää suuresti, mutta minun on surumiellä todettava, ettei hänen MAD-tuotantonsa ole ollut moneen vuoteen entisenlaisen laadukasta. Toki piirrosjälki on tutun hulvatonta, mutta vitsit jäävät häkellyttävän höh?-tasoisiksi. Eivät ne ennenkään ole monitasoisuuden riemujuhlaa olleet, mutta nykytaso on mielestäni ajoittaisessa alkeellisuudessaan selkeän väsynyttä. Haluan ajatella tämän niin päin, että Señor Aragoñesin fokus on tällä hetkellä muualla kuin MADissa, em. projekteissa.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #50 : 03.11.2014 klo 15:09:02 »
Ehkä MADin loistokaudet yleensäkin ovat jo takanapäin?

Aragonesin velmu tyyli piirtää on kyllä herkullinen... yhä.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #51 : 06.01.2018 klo 23:53:55 »
Onkos Aragonesin Groo the Wandererista tehty mitään kokoelmia? Hakusessa olisi opus, joka kokoaisi yhteen Suomessakin 80-luvulla julkaistuja tarinoita...?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

JJalonen

  • Jäsen
  • Viestejä: 840
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #52 : 07.01.2018 klo 07:26:32 »
Groo Chronicles tosiaan kokosi nuo suomeksikin ilmestyneet Pacificin ja Eclipsen varhaisimmat Groot.

Mutta ei noista taida olla muita kokoomia kuin Epicin kuusiosainen sarja prestige-formaatissa ja sitten tyyris rajoitettu kovakantinen.

Kreegah Bundolo

  • Jäsen
  • Viestejä: 572
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #53 : 07.01.2018 klo 14:14:18 »
Ostin mainitun kovakantisen ja signeeratun kokoelman niistä alkupään Groo-lehdistä ihan muutamalla kympillä Huuto.netissä viime vuonna. Tämä on näitä jenkkisarjakuvan harrastamisen riemuja Suomessa että kun ei tunnu kiinnostavan juuri ketään, se jota kiinnostaa, sillä on kissanpäivät!

Lähes täyden kokoelman Marvelin Groo the Wanderer-lehtiä olen kerännyt myös suht edullisesti Suomen divareista ja sarjakuvaputiikeista.

Tukholmassa on siinä Serieslussenin vieressä Staffar's serier mistä löytyy ihan uutena todella paljon Groo-lehtiä. Kannattaa kiinnostuneiden suunnata sinne tai kysellä mitä maksaisi tilata Suomeen.

Ja Groo on sellainen sarja kuten monet muutkin että se maistuu parhaiten juuri alkuperäisinä lehtinä eikä kokoelmina. Evanierin toimittamat hulvattomat kerhopalstat ja muut bonukset.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #54 : 07.01.2018 klo 19:04:58 »
Kovakantinen Amazonilta 195 dollarilla.

Aika tyyris oli, onko hintansa väärti? Pehmeäkantiset 1-6 oli yhteensä ~90$.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Kreegah Bundolo

  • Jäsen
  • Viestejä: 572
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #55 : 08.01.2018 klo 09:18:21 »
Ei se kallis kovakantinen kokoelma ole mielestäni ihmeellinen, päätynyt omaan kokoelmaani etupäässä tekijöiden signeerauksien takia (ja siksi että sain sen edullisesti). Arvottaisin eri versiot siinä järjestyksessä että paras on alkuperäisinä lehtinä, mutta jos ei halua lehtiä, Chronicles-sarja on näppärä ja edullinen albumipaketti ja kovakantinen, signeerattu kirja on näistä kaikista huonoin. Olen muuton takia pakannut kyseisen kirjan jo jonnekin enkä pääse asiaa todentamaan mutta muistaakseni siinä oli kourallinen bonusmateriaaleja ja saatekstejä joita ei ole esim. alkuperäisissä lehdissä.

Kreegah Bundolo

  • Jäsen
  • Viestejä: 572
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #56 : 08.01.2018 klo 09:20:37 »
Kaikki Groo Chronicles-albumit saatavilla edullisesti JA uutena, Staffar's serieristä:
https://www.staffars.se/

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #57 : 08.01.2018 klo 11:07:44 »
Kaikki Groo Chronicles-albumit saatavilla edullisesti JA uutena, Staffar's serieristä:
https://www.staffars.se/

Kiitokset vinkeistä! Yritin rekisteröityä ja ostaa noita mutta ilmoitti että eivät voi toimittaa Suomeen. Laitoin vieä kyselyä, katsotaanpa mitä vastaavat.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Kreegah Bundolo

  • Jäsen
  • Viestejä: 572
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #58 : 08.01.2018 klo 11:21:27 »
Kiitokset vinkeistä! Yritin rekisteröityä ja ostaa noita mutta ilmoitti että eivät voi toimittaa Suomeen. Laitoin vieä kyselyä, katsotaanpa mitä vastaavat.

Aa, okei. Harmi. Ilmoittele jos yllättäen saatkin tilattua sieltä sillä voisin itsekin. Nyt kun Serieslussen lopettaa siitä Staffarsin vierestä, tuskin tulee tehtyä jokakesäistä toivioretkeä Tukholman sarjisliikkeisiin ja pitää tyytyä postin palveluihin.

Ephialtes

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 4
Vs: Sergio Aragonés
« Vastaus #59 : 21.04.2022 klo 19:08:45 »
Uusi Groo-tarina "COMICS FOR UKRAINE: Sunflower Seeds" antologiassa, jonka kaikki tuotot lahjoitetaan ukrainalaisille pakolaisille.
Ennakkotilaa nyt: https://zoop.gg/c/comicsforukraine