Kirjoittaja Aihe: Ihanteellinen Sarjakuvakauppa  (Luettu 18935 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fantasiapelit

• Jäsen
Vs: Ihanteellinen Sarjakuvakauppa
« Vastaus #45 : 04.12.2020 klo 14:42:40 »
Isompi juttu on se että Fantasiapelit on avannut oikein kunnon kaupan vastapäätä sitä Rosebudia. Lienee sekin muuttanut sieltä entisen suomalaisen kirjakaupan kellarista(?)

"Oikein kunnon kaupan"?

Oikein kunnon kauppa on ollut Helsingissä jo vuodesta 1986.

Ensi Minna Canthin kadulla, Sitten Runeberginkadulla, sieltä Vilhonkadun ja Vuorikadun risteykseen Velhonlinnaan Kaisaniemeen, Velhonlinnasta tien toiselle puolle, sieltä Perunatorille sinne Suomalaisen entiseen outlettiin ja nyt viimeiin muutto Citycenteriin.

Yllättää että mitään noista viidestä aiemmasta ei pidetä "kunnon" kauppana... :/

Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • **
  • The Comics be with us...always!
Vs: Ihanteellinen Sarjakuvakauppa
« Vastaus #46 : 04.12.2020 klo 15:48:09 »
"Oikein kunnon kaupan"?

Oikein kunnon kauppa on ollut Helsingissä jo vuodesta 1986.

Ensi Minna Canthin kadulla, Sitten Runeberginkadulla, sieltä Vilhonkadun ja Vuorikadun risteykseen Velhonlinnaan Kaisaniemeen, Velhonlinnasta tien toiselle puolle, sieltä Perunatorille sinne Suomalaisen entiseen outlettiin ja nyt viimeiin muutto Citycenteriin.

Yllättää että mitään noista viidestä aiemmasta ei pidetä "kunnon" kauppana... :/

Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Minä olen asioinut kaikissa muissa osotteissa paitsi Minna Canthin kadulla ja Runeberginkadulla. Monta hyvää juttua olen Fantasiapeleistä ostanut ja tulen ostamaan.
Citycenter on hyvällä paikalla...ihmiset kävelee siitä ohi ja saattavat poiketa extemporee kauppaan. Tietysti pienempihän tuo on kuin se Suomalaisen outletin entiset tilat. Ehkä Spondan remontin jälkeen sitten löytävät isomman mestan.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2020 klo 15:52:29 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)