0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Yksi X-miesten liikanimistähän on Wilmar Shirasin kirjasta pöllitty "Children of the Atom".
Kaikilla ihmisillä ei ole aktiivista X-tekijää, ja Ylivahdin säädöt olivat mitä ilmeisimmin pielessä aktiivisen ja ei-aktiivisen X-tekijän erottelun suhteen.
Ai että minä sitten rakastan sitä liikanimeä. Tosin itse sarjakuvassa sitä eivät käytä kovin monet muut kuin Herra Pahuus, Tuho ja muut jalostamiseen fiksoituneet yksilöt.
Luna-tytön äiti oli epäinhimillinen ja isä mutantti. Itse Reed Richards kertoi tarkkojen kokeiden jälkeen että geenit kumosivat toisensa.
Juggernaut on kanssa erikoinen tapaus sillä voisi sanoa että Cyttorakin kristalli aktivoitti hänen mutantinkykynsä (ostin juuri yhden What If-lehden jossa Prof. X:stä tuli Juggis).
Vielä lisää: Kuuluvatko Celestiaalien kokeet muinaisina aikoina jatkumoon? Eikös näillä selitetty aikoinaan Ikuiset ja Deviantit, vähän niin kuin Epäinhimilliset selitettiin Kriiden muinaisina kokeina ihmisten esi-isillä? Ja eikös näitäkin annettu joskus selityksinä siihen miksi "superihmisyyttä" esiintyy?Mutta eikäs Juggernautin voimat olleet maagisia luonteeltaan ja tulivat siitä Cyttorakin jalokivestä? Ja Cyttorak Marvel-versumissa yksi Isoista Nimistä taikuudessa, esim. "Crimson Bands of Cyttorak". Eli tällöin Juggis ei olis mikään mutantti, vaan vain maagisia kykyjä omaava ihminen.
Kaikkia supereita voisi kutsua mutanteiksi periaatteessa, esim. säteily on aktivoinut latentit kyvyt.
Se joka pystyy pistämään Epäinhimilliset oikeaan kategoriaan saa 10 pistettä ja papukaijamerkin.
Jälkihuomautus: Osaako kukaan kertoa, missä amerikkalaisessa alkuperäislehdessä tuo Pedon ensimmäinen muodonmuutos (siis jotakuinkin normaalin ihmisen näköisestä sinikarvaiseksi) tapahtui ja minä vuonna? Nykyinen kissa-Peto tuo muuten ikävästi mieleen Masters of the Universe-lelu Panthorin
Masters kuuluu Marvelille eli mikään ihme.
Masters ei "kuulu" Marvelille. Marvelilla ei ole ollut Mastersien lisenssiä vuosikymmeniin. Panthor on violetti pantteri, ja Peto on sininen, kissamainen kaksijalkainen. Se on ihme, että siinä näkee mitään muuta kuin yhteensattuman.
Jaa Marvel luopui He-Manista, eikös tuossa tv-sarjassa joka tuli pariin kertaan ollut Marvelin logo lopussa.
Pää on aika samanlainen.
Se on Mattel. Masterseja valmistava lelufirma.Koska. Se. On. Kissan. Pää.