Kirjoittaja Aihe: Kvaakin jäsenmäärä  (Luettu 40517 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

alabama

  • Vaimo
  • Jäsen
  • Viestejä: 136
Re: Kvaakin jäsenmäärä ylitti 800...
« Vastaus #30 : 23.11.2005 klo 11:57:24 »
Tammikuun aikana on tullut huimasti uusia jäseniä. Mistä johtunee... Sana Kvaakin uljaasta sanomasta taitaa kiertää Tuolla Ulkona. Excellent.

Niin,tai kuulee kihlatultaan,joka on täällä jäsen.. ;D
Niinkun minä kuulin.
Más vale tarde que nunca

OlliH

  • Luopio
  • Jäsen
  • Viestejä: 414
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #31 : 24.11.2005 klo 22:16:26 »
Joo, 1856:han on maaginen luku, koska sinä vuonna otettiin käyttöön Saimaan kanava. Mutta (ehkä) järkeä puhuakseni piti kysyä että kuinka paljon nuo passiivisten poistot ovat vaikuttaneet tuohon jäsenmäärään, ja ennen kaikkea kuinka paljon niiden pitäisi vielä vaikuttaa: kuinka paljon tuosta luvusta pitäisi karsia että saataisiin arvioitua jonkinlaista lukua tyypeistä jotka ovat käyneet täällä useammin kuin kerran tai kirjoittaneet ainakin yhden viestin. Joo, ehkä nyt vaadin liikaa, lähinnä tuli mieleen että olisiko oikeampi luku ylittänyt edes puoltatoistatuhatta.

Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 043
  • <><
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #32 : 24.11.2005 klo 23:11:06 »
Koitetaanpa. Ensinnäkin Kvaakissa on ollut jo yli 2000 jäsentä. Yli 200 tunnusta on poistettu käyttämättömänä tai aktivoimattomana ja osan ovat käyttäjät itse poistaneet. Sitten niihin muihin:
Vähintään yhden viestin on lähettänyt 1062 jäsentä. Sama luku oli viime huhtikuussa 670 eli kasvua lähes 400 jäsentä reilussa puolessa vuodessa. Sellaisia jäseniä, jotka eivät ole kertaakaan kirjautuneet foorumille on vielä 38 (määrä oli jokin aika sitten isompi, mutta siitä poistettiin melkoinen määrä sellaisia, jotka ovat rekisteröityneet vuoden 2003 aikana). Kaikista jäsenistä 1459 on käynyt ainakin kerran foorumilla tämän vuoden aikana.
Tämäkin viittaa siihen, että Kvaakin todellinen jäsenmäärä on tosiaan jopa alle 1500.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Feikki

  • Jäsen
  • Viestejä: 173
  • "Truth is revealed in the smallest detail"
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #33 : 28.11.2005 klo 14:47:41 »
Tuokaan tuskin on yllättävää, että suurin osa viesteistä on ylläpitäjien kirjoittamia. Kattelin juuri tuossa tuota Virheet Akuissa ketjua ja hämmästelin Ylivalvojien käyttäytymistä. Jos keskustelu ja tyhmät kysymykset teilataan tuolla tavalla,  ei olekaan ihmekään jos ei tee täällä mieli jutella. Kyllähän sen ymmärtää, että Ylivalvojat haluavat pitää temmellyskenttänsä sen näköisenä kuin itse haluavat, mutta pitää otta huomioon, että meitä on monesta tuutista. ;)
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!

O.K.

  • Jäsen
  • Viestejä: 528
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #34 : 28.11.2005 klo 14:54:17 »
Lainaus
Tuokaan tuskin on yllättävää, että suurin osa viesteistä on ylläpitäjien kirjoittamia.

Niin ei ole, koska ahkerimmin foorumilla aikaa viettävistä ja eniten kirjoittaneista  (sitoutuneimmista?) on lopulta tehty moderaattoreita, jotta he voivat käyttää kvaakiin tuhlaamansa ajan entistä hyödyllisemmin. Se menee näin päin. Ei tämä ole mikään valvojien foorumi.

Feikki

  • Jäsen
  • Viestejä: 173
  • "Truth is revealed in the smallest detail"
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #35 : 28.11.2005 klo 15:18:06 »
Ei tämä ole mikään valvojien foorumi, koska ahkerimmin foorumilla aikaa viettävistä ja eniten kirjoittaneista  (sitoutuneimmista?) on lopulta tehty moderaattoreita, jotta he voivat käyttää kvaakiin tuhlaamansa ajan entistä hyödyllisemmin. Se menee näin päin.

Pikkasen kun editoi ja vääristää tuota sun vastausta. :D
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!

devilis6

  • Mr.Devilish
  • Jäsen
  • Viestejä: 600
  • To Live Is To Die...
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #36 : 11.12.2005 klo 13:58:11 »
Pikkasen kun editoi ja vääristää tuota sun vastausta. :D

Hihhihhih!
Mageeta...?!?!
Uskaltasko vielä kerran editoida tota viestiä?

Jos valvojat käyttäisivät voimavaransa mieluummin
vaikka KVAAKin uudistamiseen ja siihen,
että KVAAK olis aina vaan mielenkiintoisempi
ja mielenkiintoisempi ja antaisi enemmän ja enemmän.

Toi kyttäily on kyllä ihan tosiasia,
mutta Suomi on poliisivaltio ja
palkkaa ei kunnon työstä makseta.

Sotaan ylivaltaa vastaan.
(Ei en ole kännissä  ::))
« Viimeksi muokattu: 11.12.2005 klo 14:04:08 kirjoittanut devilis6 »

O.K.

  • Jäsen
  • Viestejä: 528
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #37 : 11.12.2005 klo 20:05:11 »
Pikkasen kun editoi ja vääristää tuota sun vastausta. :D

Feikki, mä en edes ymmärrä miten tuo "vääristäminen" vaikutti viestini sisältöön. Olen kai tyhmä. Mut hei, meitähän on "monesta tuutista"...

devilis6:
Lainaus
Jos valvojat käyttäisivät voimavaransa mieluummin vaikka KVAAKin uudistamiseen ja siihen, että KVAAK olis aina vaan mielenkiintoisempi ja mielenkiintoisempi ja antaisi enemmän ja enemmän.
En ole varma vitsailitko, mutta... nyt se onkin valvojien tehtävä tehdä keskustelufoorumista mielenkiintoinen? Kuka sitten enää tarvitsee käyttäjiä?

Summa summarum:
Ensin valvojat eivät saisi valvoa, sitten he eivät saisi kirjoittaa viestejä, mutta silti heidän pitäisi tehdä foorumista parempi. Tuota, miten?

Onko täällä enää ketjua, jossa joku ei napisisi valvojista?
(nämäkin voisi tosiaan pätkiä tuonne valvojien toiminta -ketjuun)

miksulipiksuli

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 8
  • Trespasser on BEST!
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #38 : 08.01.2006 klo 11:48:23 »
Täl hetkel on noin 2001 jäsentä. Mä oon aika uus täl nimimerkil koska entisestä varastettiin salasana :o Sil mul oli kirjotettu 69 viestii :P

AkuMies

  • Jäsen
  • Viestejä: 252
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #39 : 08.01.2006 klo 12:24:42 »
Täl hetkel on noin 2001 jäsentä. Mä oon aika uus täl nimimerkil koska entisestä varastettiin salasana :o Sil mul oli kirjotettu 69 viestii :P

Ei se viestimäärä ole niin tärkeä vaan viestien sisältö.

Paraskin puhuja olen, suurin osa viesteistä turhaa. Kuten tämäkin.

Azuris

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 2
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #40 : 14.03.2006 klo 19:22:47 »
    Joo iteki tässä liityin vasta jäseneks, joten ei oikein vielä oo mitään tullu kirjoiteltua. Mut mielenkiintoiselta mestalta kyllä vaikuttaa ja eiköhän tässä ainakin jotain kysymyksiä herää, ku noita juttuja selailee. 
   
       

bilkis

  • Vieras
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #41 : 15.03.2006 klo 16:59:11 »
Mäki liityin justiin ja repeän liitoksistani mulla on niin paljon sanottavaa *pyörii ympyrää kädet pystyssä vauhtipyörä jalkojen paikalla*

Hmm...olen viettänyt porvarillista elämää jo jonkin aikaa ja ehdin jo luulla, että sarjakuvat ovat enää vain osa häpeällistä menneisyyttä.

Brutus

  • Valloittaja
  • Jäsen
  • Viestejä: 89
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #42 : 15.03.2006 klo 19:27:15 »
Mikähän siinä on, kun suosio sen kuin kasvaa

puro

  • Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 261
  • Ei se siitä suttaannu.
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #43 : 15.03.2006 klo 19:53:45 »
Hmm...olen viettänyt porvarillista elämää jo jonkin aikaa ja ehdin jo luulla, että sarjakuvat ovat enää vain osa häpeällistä menneisyyttä.

Kiva, minä kun elän porvarillista elämää ihan mielellään ja sarjakuva on osa nykyisyyttä, mistä olen ylpeä. Vai missasinko sarkasmin? ;)

-P.

edit. PS. Ollaan hyvin lähellä 90 000 viestiä!

bilkis

  • Vieras
Re: Kvaakin jäsenmäärä
« Vastaus #44 : 15.03.2006 klo 21:48:04 »
Ei siinä ollut sarkasmia. Ei vain ole ketään tuttua aikuista, joka ymmärtäisi sarjakuvien päälle muutenkin kuin lasten vitsiviihteenä. Että niitä vois lukea tarinan ja kuvien takia.

Ehkäpä pikku tyttäreni tulee näkemään sarjakuvan suuren pinkaisun suuren (aikuis)yleisön harrastukseksi.

Aasinsiltoja pitkin kätevästi pompahdellen: "Olen pilkannut porvarillista onnea tuntematta sitä", sanoi Jari Tervo lapsensa syntymän jälkeen.

Sos.dem on puolueeni.