Kirjoittaja Aihe: Nettisarjojen imurointi  (Luettu 13735 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luikuri

• Jäsen
Re:Nettisarjojen imurointi
« Vastaus #15 : 21.05.2004 klo 18:15:28 »
Niin sitä oon tuossa viime aikoina miettinyt että missähän se raja kulkee siinä vaivannäössä, minkä "oikean" sarjakuvan hankkimisen eteen on nähtävä, ennenkuin se on edes eettisesti perusteltavaa imuroida netistä. (oliko tarpeeksi vaikeasti esitetty asia?). Monet sarjikset pitää tilata rapakon takaa ja pitäisi hankkia luottokortti ja maksaa rahdit jne jne.

ihan hypoteettisesti, tietysti.
Hirtettäväksi syntynyt; hukkumalla kuole ei.

JJ Naas

• Toikkarointia lammashaassa
  • Jäsen
« Vastaus #16 : 21.05.2004 klo 18:26:42 »
Aihetta hieman sivuten,  täältä voi ladata ilmaiseksi ja laillisesti Oni Pressin sarjakuvia PDF -muodossa, joista Geisha on lataamisen arvoinen julkaisu. Andi Watson on loistava. ^__^
« Viimeksi muokattu: 21.05.2004 klo 18:27:03 kirjoittanut JJ Naas »

Luikuri

• Jäsen
« Vastaus #17 : 21.05.2004 klo 18:52:01 »

Tunnen itseni melkein rikolliseksi, ...

Mutta uutuuksia en rupea. Jos vaan saa painotuotteena, niitä luen paljon mieluummin. Olisivat julkaisseet All-Star Squadronit kirjoina niin en olisi vaivautunut.

Niinpä. Jokainen vetää ne omat rajansa.
Hirtettäväksi syntynyt; hukkumalla kuole ei.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #18 : 22.05.2004 klo 00:37:56 »
En minä kyllä edes oikein ymmärrä miten tuo BitTorret toimii. Ymmyrkäiseksi menee... ???

Timo

Palonen

• Jäsen
  • Uskonto on vaara
« Vastaus #19 : 22.05.2004 klo 08:35:18 »
Ihan noista pop-upeista, niitä ei muissa selaimissa enää juuri ole paitsi IE:ssä, joka tosin on valtaselain mutta siihenkin on tulossa vihdoin ja viimein esto-ominaisuus. Itse olen aina syvästi inhonnut pop-uppeja. Olen käyttänyt Mozillaa ja Netscapea vuosia koska en halua poppareita ruudelleni ja varsinkaan selaimen taakse. Samoin tabit ovat ehdottomat.

Tai sitten voi olla tylsä ja käyttää IEtä, mutta asentaa siihen noin kolmessa sekunnissa Googlen selainpalkin, joka kanssa tappaa popparit.

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 22.05.2004 klo 10:24:48 »
Imurointiin tarvitsee Bit Torrent -nimisen ohjelman ja sarjakuvien lukuun CDisplay -ohjelman.

Lisäksi tarvitaan jonkinlainen kaistanrajoitin, ettei BitTorrent ryövää kaikkea ulospäinmenevää kapasiteettia, mieluusti se nopea kuukausimaksullinen nettiyhteys ja runsaasti aikaa tiedostojen latailuun.
Tämän lisäksi on tarpeen vahva selkä-niska-hartia alue kun luet niitä huonossa asennossa näytöltä, sekä kestäviä silmiä, jotta ne jaksavat tuntikausien päätteen katselun. Lisäksi hyvää tuuria, että se runsaasti vapaa-aikaa omaava henkilö, joka nuo skannaukset on tehnyt (ei voi ymmärtää joidenkin intoa tuohon hommaan) on tehnyt sen hyvällä resoluutiolla ja siten, että moirea ei ole (joskus niissä on niin paha moire, että lukeminen jää silleen). Tietysti skannaajat saattavat pitää kesken jännittävimmän juonenkulun muutaman kuukauden skannaustauon, jotta pahiten tarinaan koukutetut ovat pakotettuja ostamaan ko. julkaisua.

Nimim. tuhansia ja tuhansia sivuja lukenut, sitten väsynyt.
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #21 : 22.05.2004 klo 17:58:29 »
Tuliko klikkaamalla Bit Torrent -tiedosto? Jos tuli niin kaksoisklikkaamalla kuvaketta tiedosto alkaa latautumaan.

Ei mulla ole koko ohjelmaa vielä kun en tajua mitä pitää tehdä. Mitä ovat nämä vaihtoehdot ohjelmaa uploadatessa:

Submit torrent as:
 - Anonymous submission (your torrents will be moderated)
 - Create an account (your torrents will be moderated till you get approved)

Ja pitääkö tässä sharettaa jotain filuja muiden kanssa?

Öh ???

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #22 : 22.05.2004 klo 19:56:50 »
Ei mulla ole koko ohjelmaa vielä kun en tajua mitä pitää tehdä. Mitä ovat nämä vaihtoehdot ohjelmaa uploadatessa:

Submit torrent as:
 - Anonymous submission (your torrents will be moderated)
 - Create an account (your torrents will be moderated till you get approved)

Ja pitääkö tässä sharettaa jotain filuja muiden kanssa?

Öh ???

Kaipa sinun tarvitsee ladata ensin tuo BitTorrent osoitteesta http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html . Asennettuasi sen voi ladata noita tiedostoja ihan normaaliin tapaan(En ole kokeillu, mutta eiköhän se noin toimi).
« Viimeksi muokattu: 22.05.2004 klo 19:57:06 kirjoittanut Rami Selin »

J.Salo

• Jäsen
  • ..ja valmis!
« Vastaus #23 : 23.05.2004 klo 12:03:23 »
Hm. Ja sitten niille joita kiinnostaa, niin Mile High Comics tuntuu hostaavan viikon ajan Marvel Previewsejä, eli tulevia Marvelin numeroiden "betaversioita", jotka ovat muuten samat kuin lopulliset versiot mutta niissä saattaa olla kirjoitusvirheitä.. nämä ovat ns. "arvosteluversioita". Tapauksesta riippuen sivulta löytyy puolet numerosta ellei sitten koko numeroa. Ja jostain olisi jäänyt käsitys että koko homma on Marvelin hyväksymää jos ei tukemaa?

Mile High Comics: Marvel Previews.

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #24 : 23.05.2004 klo 15:42:44 »
Noin se toimii kuin Rami sanoo. Ei mulle tuollaisia kysymyksiä esitetty. Varsin simppeli softa ja äkkiä latautuu.

Joo, ei tuossa sitten lopultakaan mitään outoa tai monimutkasta ollu. Oma mieli oli taas todellisuutta koukeroisempi.  ;D

Timo