Kirjoittaja Aihe: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat  (Luettu 241124 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Antti Vainio

  • Karpaattien nero
  • Jäsen
  • Viestejä: 4 164
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #45 : 19.05.2005 klo 02:58:06 »
viimeisen 27 vuoden aikana mä olen ostanut häviävän pienen määrän sarjakuvia siihen viralliseen hintaan:Bilal, Pratt, Tardi, Eisner, Lauzier , ehkä jonkun Mooren ja Gaimanin, kaikki muut divareista, alennusmyynneistä jne. silti musta tuntuu että tässä pelissä ei rahallisesti voi kun hävitä. kadotkaa  te ahneet ihmiset täältä, asunto-osakkeilla ja Aasian pörssillä saa voittoja ettekä ole täällä sitten meitä kunnon ihmisiä kiusaamassa. teidän X-men kokoelmanne arvo voi romahtaa minä nanosekuntina tahansa
« Viimeksi muokattu: 19.05.2005 klo 03:06:31 kirjoittanut antti »
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #46 : 26.05.2005 klo 19:41:53 »
Ainahan noita välillä tulee tehtyä löytöjä. Viimeisimpänä Marvel Graphic Novel 5 (X-men) eka painos 2 eurolla.
t.Q

lasse

  • Jäsen
  • Viestejä: 645
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #47 : 26.05.2005 klo 21:39:55 »
Kenties typerryttävimmän löydön tein muutama vuosi sitten eräällä kouvolalaisella kirpputorilla.

Millä kirpparilla?


Lasse
« Viimeksi muokattu: 27.05.2005 klo 13:41:48 kirjoittanut Lasse »

lasse

  • Jäsen
  • Viestejä: 645
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #48 : 26.05.2005 klo 21:41:59 »
Kerran hämmästytti Kouvolan Kylähullukirppiksellä hyväkuntoinen Roope-setä-lehti 10 pennillä.Ostin.


Lasse

gerber

  • Jäsen
  • Viestejä: 168
  • What did ya expect - A drunken Galactus?!!
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #49 : 26.05.2005 klo 22:26:43 »
Kulku-Katin pojasta löysin kerran The Amazing Spider-Man vol.1 # 75;n hinnalla yksi (1) euro :o :o. Se onkin sitten ainoa 60-luvulla ilmestynyt Marvel-lehti jonka omistan.

Hege

  • väsähtänyt
  • Jäsen
  • Viestejä: 940
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #50 : 28.05.2005 klo 09:25:28 »
Jos Kouvolassa joku haluaa kasvattaa kokoelmaansa edullisesti, niin pääkirjaston poistohyllyssä näkyi olevan mm. Franquinin Mustat sivut ja Munoz-Sampayo:n Joen baari hintaan 2e/kpl. Omaan reppuun jäi siitä hyllystä Pikku Nemo höyhensaarilla osa 1 huimaan 1e:n hintaan.
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Tuukka

  • Vaivainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 813
  • Words of wisdom ->
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #51 : 29.05.2005 klo 01:51:01 »
Glenn Fabryn kovakantisen kokoelman Preacherin kansia sain uutena n. neljän eskon hintaan. Myös Millerin Kaiken takana on nainen- alppari on uutena irronnut parilla eurolla. Sit noita viiden - kuuden euron löytöjä onkin jo enemmän  :)
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Antti Vainio

  • Karpaattien nero
  • Jäsen
  • Viestejä: 4 164
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #52 : 31.05.2005 klo 00:54:48 »
Nämä ei ole mitään jättimäisiä löytöjä mutta olen aina onnellinen jos löydän jostain kirpparilta Ken Parkerin, tulee hyvä mieli koko päiväksi. Viimeksi 20 senttiä siitä tarinasta jossa on se homopoika (hyväkuntoinen)
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #53 : 31.05.2005 klo 18:21:09 »
Hyväkuntoinen homopoika!

Minä ostin tänään Ruututarhan ja Sarjakuvan maailmat Alfasta. Olivat vitosen kappale. Varsinainen päivän löytö oli kuitenkin Batman 12/67, jossa Pyyhekumimies yrittää pyyhkästä pois Batmanin ja Robinin! Kannessa on vieläpä varoitus: ERIKOISNUMERO! HIRVITTÄVÄN KOVA-OTTEINEN!

lasse

  • Jäsen
  • Viestejä: 645
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #54 : 31.05.2005 klo 20:23:04 »
Varsinainen päivän löytö oli kuitenkin Batman 12/67, jossa Pyyhekumimies yrittää pyyhkästä pois Batmanin ja Robinin! Kannessa on vieläpä varoitus: ERIKOISNUMERO! HIRVITTÄVÄN KOVA-OTTEINEN!
Paljon maksoi?

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #55 : 01.06.2005 klo 07:46:13 »
Seitsemän euroa maksoi Batman. Kunto ikäisekseen hyvä.

Ruutujätkä

  • jauhaja
  • Jäsen
  • Viestejä: 52
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #56 : 01.06.2005 klo 17:04:48 »
Hmm.

Löysin eurolla Helsingin Good Fellowsista Alack Sinnerin ykköalpparin. Todellinen löytö, kun ole ko. alppari metästellyt jo tovin.

Oululaisesta divarista löytyi vasta pari Jymy -lehteä ( 1/74 ja 3/74) kolmen euron kappalehintaan. Niissä oli alla 20 egen hintalappu, mutta päälle oli läntätty uusi 3 euron lappu. En tiedä, ovatko nämä nyt joitain niitä ylisuurten painosten numeroita, vai onko joltain divariharjoittelijalla mennyt eurot ja markat sekaisin.  Ostin kuitenkin muista kuin keräilysyistä (olen jo ottanut lehdet ruokapöytääni ;D). Hyvää luettavaa muuten!   

muoks. kielioppi hukassa, väsynyt
Minulla on kädet, miksi minä en ohjaa tätä laivaa?

Mikael Mäkinen

  • maziwapp
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 1 451
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #57 : 01.06.2005 klo 17:24:05 »
Löyty kolme Tintin ykköspainosta ja yks kakkospainos neljän euron yhteishintaan. Ei ne tosin ihan parhaassa kunnossa ollu, kun kirjastosta tulivat.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #58 : 01.06.2005 klo 21:07:00 »
Löysin eurolla Helsingin Good Fellowsista Alack Sinnerin ykköalpparin. Todellinen löytö, kun ole ko. alppari metästellyt jo tovin.

Mulla kävi saman albumin kanssa tuuri myös vastikään, oiskohan maksanut pari euroa jossain. Vielä puuttuu yksi Liken kustantamista Sinnereistä.

Oululaisesta divarista löytyi vasta pari Jymy -lehteä ( 1/74 ja 3/74) kolmen euron kappalehintaan. Niissä oli alla 20 egen hintalappu, mutta päälle oli läntätty uusi 3 euron lappu. En tiedä, ovatko nämä nyt joitain niitä ylisuurten painosten numeroita

Lienevät, mullakin on nuo numerot eikä muita olekaan. Turussa on yhdellä kirpparilla iso nippu noita numeroita tuliterinä kappaleina. Samoin kuin Ihmenelosia 1/82 ja 4/84, ja paria vanhaa Hulkia. Mistä noita ilmaantuu tämmöisen ajan jälkeen, en oikein ymmärrä.  ???

Lurker

  • Vieras
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #59 : 02.06.2005 klo 07:34:46 »
<znip>
Lienevät, mullakin on nuo numerot eikä muita olekaan. Turussa on yhdellä kirpparilla iso nippu noita numeroita tuliterinä kappaleina. Samoin kuin Ihmenelosia 1/82 ja 4/84, ja paria vanhaa Hulkia. Mistä noita ilmaantuu tämmöisen ajan jälkeen, en oikein ymmärrä.  ???

Olin pari kesää divarissa duunissa ja siellä oli perähuoneessa valtavat pinot Jymyjä ja Huulia. Myyntihyllyssä toki pidettiin aina vain yhtä kappaletta kustakin numerosta, melkein keräilyhinnoilla (vähän alennusta jalomielisesti toki annettiin).